Kirjoittaja Aihe: Hymiöt, avatarit yms.  (Luettu 23339 kertaa)

Poissa Battleaxe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 132
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #15 : Tammikuu 04, 2006, 19:53:47 »
Perkele! Mun piti laittaa erään bändin (en muista mikä ;)) logo, mutta ei sitten. :'(
Twisted Rorever Forever Twisted

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #16 : Tammikuu 04, 2006, 20:35:26 »
Perkele! Mun piti laittaa erään bändin (en muista mikä ;)) logo, mutta ei sitten. :'(

ljpp kirjoitti toisessa ketjussa:
Lainaus
Otin pois ennen kuin kansa ihastuu niihin liikaa.Syy: 99,9% avatareista on kopioitu jostain päin nettiä luvatta = tekijäoikeusrikkomus.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #17 : Tammikuu 04, 2006, 23:50:46 »
Tekijänoikeusrikkomuksista valittaminen on ehkä maailman tyhmin asia. Ihan niin kuin tämä olisi ainoa saitti, missä avatarit tai linkitetyt kuvat olisi käytössä  ::)

Ja mitäs järkeä siinä nyt on, että osalla porukasta on avatar ja osa ei sitä enää saa? Järkeä saa käyttää, kun näitä muutoksia tekee... >:(
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Paitsio

  • Vieras
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #18 : Tammikuu 05, 2006, 00:11:27 »
Tekijänoikeusrikkomuksista valittaminen on ehkä maailman tyhmin asia. Ihan niin kuin tämä olisi ainoa saitti, missä avatarit tai linkitetyt kuvat olisi käytössä  ::)

Ja mitäs järkeä siinä nyt on, että osalla porukasta on avatar ja osa ei sitä enää saa? Järkeä saa käyttää, kun näitä muutoksia tekee... >:(

Jeps. Jos avatarta ei voi enää tehdä, niin sitten sitä ei kuuluisi olla kenelläkään. Ei mua muuten ottaisi päähän mutta olisi tossa ollut yksi hyvä kuva hollilla.  :P Karma on onneksi poistettu, propsit siitä.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #19 : Tammikuu 05, 2006, 00:19:26 »
Mun puolesta ne avattaret voisi poistaa kaikilta. Sitä sitten kannattaa kaikkien miettiä mikä on järkevää ja mikä ei. Jos tämän palstan tekijänoikeusrikkomuksista tulee sanomista, niin joku niistä joutuu vastuuseen. Mun olisi tietysti helppo sanoa, että niistä nipottaminen on turhaa, koska en niistä joudu vastuuseen. Ymmärrän kuitenkin hyvin, että vastuuseen joutuvaa henkilöä ne kiinnostavat kovasti. Ehkä järkevää olisi siksi olla hiljaa ja olla tyytyväinen, että palsta on olemassa.

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #20 : Tammikuu 05, 2006, 00:35:06 »
Jos aina luetaan lakikirjaa kuin piru raamattua, niin kyllähän niitä lakirikkomuksia saa elämäänsä vaikka joka tunnille. Mutta järkeä saa käyttää tällaisissakin tapauksissa, varsinkin kun maailmassa on satojatuhansia keskustelufoorumeita, joissa on avatarit käytössä. Eikä tämä liity mitenkään siihen tosiasiaan, että foorumin olemassaolo on hienoa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2006, 00:36:44 kirjoittanut Andy »
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #21 : Tammikuu 05, 2006, 00:53:18 »
Kommenttini ei ilmeisesti tullut täysin selväksi. Mun käsittääkseni nimimerkki ljpp tarjosi välineet, joilla uusien jälkipelien avaaminen oli käytännössä mahdollista. Nyt tässä ketjussa oli lainattu ljpp:n tekstiä, jossa tekijänoikeusrikkomus mainittiin. Mielestäni on korrektia häntä kohtaan, että kunnioitetaan hänen mielipidettään näiden avattarien käyttämisessä.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #22 : Tammikuu 05, 2006, 00:56:27 »
Jos jotkut nyt ovat kamalan kateellisia avattaresta niin tiedoksi että ainakaan minä en omaani saa edes itse pois. Pois saa ottaa jos(ja kun) se jotakuta häiritsee.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #23 : Tammikuu 05, 2006, 10:25:18 »
Lainaus
Jos aina luetaan lakikirjaa kuin piru raamattua, niin kyllähän niitä lakirikkomuksia saa elämäänsä vaikka joka tunnille. Mutta järkeä saa käyttää tällaisissakin tapauksissa, varsinkin kun maailmassa on satojatuhansia keskustelufoorumeita, joissa on avatarit käytössä. Eikä tämä liity mitenkään siihen tosiasiaan, että foorumin olemassaolo on hienoa.

Avatareille näytettiin deletee.

Suhtautuminen tekijäoikeuslakiin muuttuu yleensä siinä vaiheessa kun lakimiehet jenkeistä tai englannista joko soittelee perään, lähettelee sinetöityjä kirjeitä, tai ilmoittaa palveluntarjoajalle rikkomuksesta.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa ramsau

  • Global Moderator
  • Jr. Member
  • *****
  • Viestejä: 75
  • ??
    • Profiili
Vs: Re: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #24 : Tammikuu 05, 2006, 12:44:09 »
Suhtautuminen tekijäoikeuslakiin muuttuu yleensä siinä vaiheessa kun lakimiehet jenkeistä tai englannista joko soittelee perään, lähettelee sinetöityjä kirjeitä, tai ilmoittaa palveluntarjoajalle rikkomuksesta.
Ai niinkuin tähän tapaan?

Avatarit ovat sinänsä turhia palstan koristeita. Kirjoittajan persoonallisuus ja ns. omakuva tulee kyllä varmasti esille ajan mittaan kirjoituksista eikä tyhmästä ikonista nimen alapuolella.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #25 : Tammikuu 05, 2006, 16:53:37 »
Ja, jos oikeen ruvetaan nipottaan, niin tossa ylhäällä oleva Tapparan logokaan ole aivan sallittua olla. Vai olenko ymmärtänyt logojen käytön väärin. Heiii, miks ei mulla näy sitä nyt? Työkoneella näkyy...
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #26 : Tammikuu 05, 2006, 17:10:29 »
Ja, jos oikeen ruvetaan nipottaan, niin tossa ylhäällä oleva Tapparan logokaan ole aivan sallittua olla. Vai olenko ymmärtänyt logojen käytön väärin. Heiii, miks ei mulla näy sitä nyt? Työkoneella näkyy...

Hyvä huomio, tekijänoikeudet ne sitäkin koskevat ja lupa käyttöön pitäisi kysyä. Oletettavasti oikeudet on silloin joskus 50-luvulla myyty kokonaisuudessaan Tapparalle ja ne lienevät nyt siis Tamhockeyn hallussa. Kissanmaalle vaan hattu kourassa neuvottelemaan.

Ittelläni on muuten kotikutoinen villapaita, johon on rinnuksiin kanssa ryövätty tuo Tapparan logo. Julkisella paikallakin tullut monesti käytettyä. Perskens...

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #27 : Tammikuu 05, 2006, 17:39:27 »
Ja, jos oikeen ruvetaan nipottaan, niin tossa ylhäällä oleva Tapparan logokaan ole aivan sallittua olla. Vai olenko ymmärtänyt logojen käytön väärin. Heiii, miks ei mulla näy sitä nyt? Työkoneella näkyy...

Hyvä huomio, tekijänoikeudet ne sitäkin koskevat ja lupa käyttöön pitäisi kysyä. Oletettavasti oikeudet on silloin joskus 50-luvulla myyty kokonaisuudessaan Tapparalle ja ne lienevät nyt siis Tamhockeyn hallussa. Kissanmaalle vaan hattu kourassa neuvottelemaan.

Ittelläni on muuten kotikutoinen villapaita, johon on rinnuksiin kanssa ryövätty tuo Tapparan logo. Julkisella paikallakin tullut monesti käytettyä. Perskens...

Kait sitä muokattuna saa käyttää? En usko, että sun villapaitas logo on yks-yhteen Tapparan logon kanssa tai sitten sun mummos on aika peto virkkaan.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #28 : Tammikuu 05, 2006, 18:05:10 »
Oon koittanu nakittaa Axea kysäsemään logolle lupaa. Toisaalta, olis hienoa jos vaikka Rebound piirtelisi meille ihan oman jälkipelilogon.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #29 : Tammikuu 05, 2006, 20:11:32 »
Hyvä vaan, että ne avatarit  poistui kokonaan. Emmehän me käsittääkseni haluaisikaan olla mikään ilvespistecom. Hymiöt om sinällään ok, ne eivät paljoa tilaa vie.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.