Kirjoittaja Aihe: Hymiöt, avatarit yms.  (Luettu 23131 kertaa)

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Hymiöt, avatarit yms.
« : Tammikuu 02, 2006, 23:04:36 »
Hymiöt ilmeisesti jätetään tälle palstalle? Ihan ok homma, kunhan porukka vain osaa käyttää niitä, eikä laita kahtakymmentä samaan viestiin.

Mites avatarien kanssa? Mielestäni olisivat ihan paikallaan nekin ja näyttävät tällä hetkellä toimivankin, mikä on muiden mielipide?

Toi Karma-homma sen sijaan tuolla nikin alla on ainakin niin turha kun vaan olla voi.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2006, 23:06:22 »
Mitä, mitä...karma on just jees! :D Avattaret on mun mielestä hyvät, kunhan kuvat on tarpeeksi pieniä eikä täytä puolta ruutua. Hymiöitä itse henk.koht. väittäisin osaavani käyttää...
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2006, 23:11:05 »
Henkilökohtaisesti vastustan niin avataria, hymiöitä kuin allekirjoituksiakin, muttei ne mulle mikään kynnyskysymys ole. Toivon kuitenkin että noiden asioiden väärinkäyttö olisi yksi peruste joilla moderaattorit siirtävät kyseisen käyttäjän esimerkiksi Suomi24 tyyppisille ja tasoisille keskustelupalstoille mellastamaan.

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2006, 23:13:27 »
Mikähän tämä Karma edes on?
Hymiöt sun muut saa munkin puolesta jäädä, vaikkakin melko turhia ovatkin.

Kiitos jokatapuksessa jälleen uudesta palstasta!

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2006, 23:27:52 »
Karma-toiminolla voi ilmeisesti antaa plussaa tai miinusta toiselle henkilölle kirjoituksista.

Kokorajoitus allekirjoituksiin sekä avatareihin, niin eiköhän homma saada toimimaan niiden kanssa.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2006, 00:07:17 »
Karma-toiminolla voi ilmeisesti antaa plussaa tai miinusta toiselle henkilölle kirjoituksista.

Kokorajoitus allekirjoituksiin sekä avatareihin, niin eiköhän homma saada toimimaan niiden kanssa.
Juu, noin se menee. Eräällä palstalla jolla olen, tuo poistettiin myös, turha. Plussaa tai miinusta, se ei vaikuta mihinkään kuitenkaan.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa forrest

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 946
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2006, 09:29:29 »
Avatarit (ja allekirjoitukset) saa pois omien asetusten kautta. Itse arvostan selkeyttä ja siksipä olen myös hymiöiden, karmojen ja käyttäjän aseman poistamisen kannalla, mutta menee se näinkin.

Minulle ei ole mitään merkitystä käyttäjän asemalla, eli onko hän "Newbie", "Jr. Member" tai jotain muuta. Se kun ei liene sidoksissa viestien laatuun vaan kokonaismäärään. Eli joku jatkuvalla syötöllä onelinereita heittävä nousee nopeammin toiselle tasolle kuin joku harvemmin mutta paremmin kirjoittava.


Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #7 : Tammikuu 03, 2006, 09:40:57 »
Veikkaan että avatarit vielä joudutaan ottamaan pois päältä, koska käyttäjät eivät yleensä pysy tekijänoikeuslajin sallimissa rajoissa niitä taiteillessaan. Kivan kuvan kaappaaminen netistähän ja uudelleenkäyttö avatarina EI ole laillista, mutta katsotaan nyt.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa oswald

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 134
  • Pappateam...parasta.. A-ryhmää
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #8 : Tammikuu 03, 2006, 12:39:22 »
Pois vaan kaikenmaailman hömppä hömpät. Yksinkertainen on kaunista, naisetkin ovat kauniinpia miedosti meikattuja, runsaasti meikattuija vähempi kauniita.
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä!

Poissa Harald

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 605
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #9 : Tammikuu 03, 2006, 13:28:09 »
Hymiöt ovat liikaa käytettyinä erittäin ärsyttäviä, mutta ainakin aluksi voisi varmaan uskoa ihmiseen ja lähteä siitä, että käyttäjät vastaavat tekstinsä sisällöstä näiltäkin osin itse. Jos meininki näyttää menevän liian teinixiksi, voihan nuo kytkeä myöhemmin pois päältä.
 
Karma on aivan turha ominaisuus.

Avatareja en kaipaa, mutta eipä niistä haittaakaan ole, kunhan ovat pieniä eivätkä näin ollen hidasta lataamista merkittävästi.

Mitenkäs muuten img-tagi? Jos kuvien linkittäminen on sallittua, se voisi olla sitä vain erikseen osoitetulla alueella, jotta noiden latausaikojen kanssa ei tule jatkuvasti ikäviä yllätyksiä. Ja Ljpp:n mainitsemat tekijänoikeusasiat voivat tässäkin olla ongelma, joskin enemmän teoriassa kuin käytännössä.

Allekirjoitukset jees, kunhan niihin ei voi laittaa kuvia ja pysyvät muutenkin kohtuullisen kokoisina niin, että niillä on loppukaneetin eikä viestin keskeisen osan luonne.

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #10 : Tammikuu 03, 2006, 22:39:48 »
Kertokaas nyt mulle, että mistä sen kuvan saa laitattua tohon sivuun (siis avatarin)? En saa siihen kun tekstiä, vaikka millä konstilla yrittäisin. Ei oo nää hommat meitsin erikoisalaa  ;D
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

muncci

  • Vieras
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #11 : Tammikuu 03, 2006, 22:47:00 »
ipen ja oswaldin kanssa samaa mieltä. Vanhoissa jälkipeleissä oli just se hyvä puoli kun oli karsittu kaikki turha teinikrääsä pois. Pelkällä tekstillä pärjää loistavasti.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #12 : Tammikuu 03, 2006, 23:11:34 »
Kertokaas nyt mulle, että mistä sen kuvan saa laitattua tohon sivuun (siis avatarin)? En saa siihen kun tekstiä, vaikka millä konstilla yrittäisin. Ei oo nää hommat meitsin erikoisalaa  ;D
Musta kuule tuntuu että ei siihen enää saakaan. Ajattelin vaihtaa mutta en löytänyt itekään kohtaa mistään enää. :)
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #13 : Tammikuu 03, 2006, 23:15:08 »
Kertokaas nyt mulle, että mistä sen kuvan saa laitattua tohon sivuun (siis avatarin)? En saa siihen kun tekstiä, vaikka millä konstilla yrittäisin. Ei oo nää hommat meitsin erikoisalaa  ;D
Musta kuule tuntuu että ei siihen enää saakaan. Ajattelin vaihtaa mutta en löytänyt itekään kohtaa mistään enää. :)

En mä tosin saanu sitäkään kuvaa enää, mikä mulla oli sun perustamilla sivuilla. No ei voi mitään  :(
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Hymiöt, avatarit yms.
« Vastaus #14 : Tammikuu 04, 2006, 19:38:10 »
Notta, olikohan tuohon avatar hommaan mitään selvitystä missään, koskaan? Että, eikö sitä enää saa laitettua, jos halua riittää? Alkuun se ainakin pelitti, mutta enää ei löydy kohtaa, mistä asian voisi korjata. Ittellänihän on toi parhaan jalkapalloseuran avatar ja hyvä näin.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"