Nyt kun tästä tapparan kalliimmasta pelaajasta päästiin eroon, voimme antaa peliaikaa lupaaville senttereillemme. Monella on nyt mahdollisuus onnistuessaan tehdä se läpimurto. Itse ainakin luotan tämän hetken senttereihimme.
Jotkut puhuneet, että kaupalla haetaan vaan säästöä, eikä hankittaisi (ainakaan heti) uusia pelaajia. Minun näkemykset taas täysin päinvastaiset. Uskon vakaasti, että sieltä on lähiaikoina tulossa uusi laitahyökkääjä!
Näyttää vahvasti siltä, että tulija olisi joko Tarvainen tai sitten Saarela, nämä molemmat ovat jossain vaiheessa osoittaneet kiinnostusta tapparaa kohtaan ja kertoneet halustaan pelata tapparassa. Minulle olisi aivan sama kumpi äijä kaksikosta tulisi, mutta voisin ehkä vähän kallistua tuon Saarelan suuntaan.
Mutta onhan niitä muitakin mahdollisia sopimuksettomia laitureita. Miltä kuullostaisi esim. Martin Sonnenberg, Jarkko Immonen, Sami Torkki, Toni Mäkiaho? Yhtenä vaihtoehtona voisi pitää Mikin tapaista ratkasua raijata taas joku echl-laiturijyrä tänne -> toivotaan toivotaan...
Itse kuitenkin todella vahvasti uskon, että joku laituri sieltä on tulossa lähiaikoina!