Mun mielestä Tappara oli hyvällä asenteella liikkeellä, mutta peliä vähän ehkä vaivasi liika voittamisen tarve. Siltä se ainakin näytti kotisohvalle. Alku meni hyvin ja peli pyöri molemmilla hyvin. Sitten Kärpät sai maalin ja siitä energiaa. Tappara ei pystynyt vastaamaan siihen, eikä Tapparalla onnistunut mikään: ei purkaminen, ei syötöt, ei syötön vastaanotot. Kärpät jyräsi, eikä maali ollut kaukana. Lopulta Kärpät sai toisen maalinsa toisessa erässä, kun siinä vähän sekoiltiin omissa. Kauttaaltaan koko pelin ajan Tapparalla oli ongelmia kiekon kanssa. Lätkä ei totellut. Aivan kuin syksy olisi palannut jäälle.
Lopulta saatiin maali aikaiseksi, mutta siihen Kärpät antoi vastauksen melko nopeasti, kun kiekko kimposi Aallon terästä maaliin. Meillä ei maalipaikoissa tuuria käynyt, mutta toisaalta Kärpilläkin oli tontit useampaan maaliin, joten "tehottomuus" meni aika tasan. Meillä taisi olla kaksi one-timer-maalipaikkaa, mutta molemmissa kiekosta lyötiin ohi.
Kolmannessa erässä painettiin hyvin ja haettiin tasoitusta, mutta mitään merkittävää ei saatu aikaiseksi. Tuomareilta peli oli hieman on/off. Ihan hyvin vihellettiin väärät vaihdot pois, mutta oli siinä myös useampi ongelmallinen kohta. En mä niitä enää tarkemmin muista, mutta päällimmäisenä mieleen jäi Karjalaisen jäähy sekä (mun mielestä) viheltämättä jäänyt tahallinen paitsio. Tuon vaihdon aikana taisi syntyä Kärppien maalikin.