Kirjoittaja Aihe: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?  (Luettu 376559 kertaa)

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #615 : Syyskuu 20, 2015, 18:51:32 »
Onhan Dixoni ihan kelvollisesti pelannut, mutta omassa, erittäin naiivissa, pelikuvassa ykkössentterin pitäisi luoda tuollaisia tekopaikkoja joka vaihdossa. Noin karrikoidusti. Jotain pieniä virityksiä voisi ketjuihin tehdä jotta saataisin tehoja muillekin kuin Laineelle ja kumppaneille.

Tuota Laineen rannelaakia tuli ihmeteltyä. Toisaalta vähän huvittava tilanne, että jengin paras tai yksi parhaista kudeista löytyy 17-vuotiaalta junnulta. Tässäkin sarjassa jo pelkällä laukauksella ja riittävällä liikkeellä tekisi kohtuu tehot.

Poissa Ckulma

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #616 : Syyskuu 20, 2015, 19:02:08 »
Tässäkin sarjassa jo pelkällä laukauksella ja riittävällä liikkeellä tekisi kohtuu tehot.

#34

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #617 : Syyskuu 24, 2015, 20:30:25 »
Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa J.R

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #618 : Syyskuu 24, 2015, 20:41:53 »
Honkanen pelasi tänään niin hyvin, että ansaitsee peliaikaa myös tulevaisuudessa. Toisaalta Rauhala on pelannut myöskin hyvän alkukauden ja tuo neloseen vääntövoimaa. Karjalainen on hyvä nopeutensa ansiosta ja Kaksonen muuten vaan sementoitu (?). Jonkinlaista rotaatiota tuossa olisi hyvä pyörittää ja antaa Honkaselle lisää mahdollisuuksia, mahdollisesti myös laitahyökkääjänä.
Saravon maaliseuranta.

Poissa Ckulma

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 222
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #619 : Syyskuu 24, 2015, 21:10:57 »
Ykköstä ei todellakaan kannata vielä sekoitella, tänään pirtein esitys heiltä ja paremmalla viimeistelyllä pari häkkiä olisi iskenyt. Niinkuin peterra otteluketjussa kirjoitti, suurin huolenaihe on tuo 2.ketju, eivät saa minkäänlaisia paikkoja aikaan...

Poissa Myrrä70

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 552
  • Oli miten oli, mutta näin on !
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #620 : Syyskuu 24, 2015, 21:21:55 »
Mä kokeilisin rohkeesti Lainetta ja Lajusta samaan ketjuun ja siihen Järvinen mukaan. Lajunen isona karjuna tekis ehkä enemmän tilaa Laineelle ja samalla Järvisen syötöt ruokkis myös Lainetta koska Laineen potentiaalia ei ole vielä lähellekkään saatu ulos. Lajusessa piilee iso potentiaali ja puolustavana keskarina antais näin myös enemmän vapauksia laidoille.
Ykkönen alkaa heräillä ja nelonen on ollut joka pelissä positiivinen, vaikka siinä kokoonpano on vaihdellut.
Mut enemmän agressiivisuutta kehiin ja kovempaa karvausta tällä nipulla, hiihdelty on jo liian monta vuotta.
Sankaritarinat eivät synny, vaan ne tehdään!

Poissa Kadg

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 486
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #621 : Syyskuu 24, 2015, 21:29:55 »
Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.

Olen itse muuttanut mielipiteeni tämän viikon aikana, ja ykköskenttää ei pidä sekoittaa vielä mihinkään. Myöskään Ilomäki-Laine -akselia en vaihtaisi. Kakkonen kaipaisi kyllä jotain piristystä, nyt Järvinen kuskaa ja menettää tai syöttää vastustajan lapaan ja siinä on oikeastaan koko kentän pelin kuva. Savinainen oli tänään mielestäni erinomainen ja ykkönen ehkä kokonaisuutena paras kenttä.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #622 : Syyskuu 24, 2015, 21:59:44 »
Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.

Olen itse muuttanut mielipiteeni tämän viikon aikana, ja ykköskenttää ei pidä sekoittaa vielä mihinkään. Myöskään Ilomäki-Laine -akselia en vaihtaisi. Kakkonen kaipaisi kyllä jotain piristystä, nyt Järvinen kuskaa ja menettää tai syöttää vastustajan lapaan ja siinä on oikeastaan koko kentän pelin kuva. Savinainen oli tänään mielestäni erinomainen ja ykkönen ehkä kokonaisuutena paras kenttä.

Täysin samaa mieltä, olisi mun mielestä aika järjetöntä sekoittaa ykkönen nyt kun pelasivat todella hyvän pelin Kookoo0ta vastaan. Savinainen oli todella hyvä ja hakeutui jatkuvasti hyviin maalipaikkoihin ja pelasi myös Kuuselalle muutaman maukkaan paikan. 2 ketjulta toki heikko peli mutta olen edelleen sitä mieltä että Haapalan todella vaisu alkukausi vaikuttaa liikaa koko ketjun peliin.

Poissa Slobo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 145
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #623 : Syyskuu 24, 2015, 22:05:34 »
Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.

Olen itse muuttanut mielipiteeni tämän viikon aikana, ja ykköskenttää ei pidä sekoittaa vielä mihinkään. Myöskään Ilomäki-Laine -akselia en vaihtaisi. Kakkonen kaipaisi kyllä jotain piristystä, nyt Järvinen kuskaa ja menettää tai syöttää vastustajan lapaan ja siinä on oikeastaan koko kentän pelin kuva. Savinainen oli tänään mielestäni erinomainen ja ykkönen ehkä kokonaisuutena paras kenttä.

Täysin samaa mieltä, olisi mun mielestä aika järjetöntä sekoittaa ykkönen nyt kun pelasivat todella hyvän pelin Kookoo0ta vastaan. Savinainen oli todella hyvä ja hakeutui jatkuvasti hyviin maalipaikkoihin ja pelasi myös Kuuselalle muutaman maukkaan paikan. 2 ketjulta toki heikko peli mutta olen edelleen sitä mieltä että Haapalan todella vaisu alkukausi vaikuttaa liikaa koko ketjun peliin.


Meinaakko että Järvisen syötöt alkaa meneen omille jos Haapala vaihdetaan  :)

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #624 : Syyskuu 24, 2015, 22:05:41 »
Mä kokeilisin rohkeesti Lainetta ja Lajusta samaan ketjuun ja siihen Järvinen mukaan
Mitäs vikaa tuossa Peltola - Ilomäki - Laine ketjussa sitten on?
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Slobo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 145
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #625 : Syyskuu 24, 2015, 22:08:32 »
Mä kokeilisin rohkeesti Lainetta ja Lajusta samaan ketjuun ja siihen Järvinen mukaan
Mitäs vikaa tuossa Peltola - Ilomäki - Laine ketjussa sitten on?



Täysi samma mieltä , Ei se ainakaan Lajusella parane Arttu ollu HYVÄ

Poissa trasat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 356
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #626 : Syyskuu 24, 2015, 22:09:33 »
Järvinen ja Haapala vilttiin.

Poissa Slobo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 145
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #627 : Syyskuu 24, 2015, 22:22:50 »
Järvinen ja Haapala vilttiin.


Jos valmennus lukee tämän ja ottaa "vaarin" kuka otta CHL parhaan pisten´miehen paidan ? ;)



Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #628 : Syyskuu 24, 2015, 22:24:39 »
Kakkonen ei pääse maalipaikoille, kun Lajusen peli ei käy yhteen Järvisen kanssa. Kyllä sitä pitää vähän muuttaa, siitä olen samaa mieltä. Vaikka ykkönen pääsi paikoille, niin ei sitäkään voi kehua, tehot puuttuvat.

Honkanen oli erittäin pirteä, lisää peliaikaa vaan. Riittääköhän kädet yläketjuihin?

Ilomäen ketju toimii, ei muutoksia siihen.

Pakistosta Bonsaksen-Elorinne takaisin. Nyt parit kiertävät liikaa, eikä Elorinne ole päässyt vielä viime kevään tasolle.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa iceman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1400
    • Profiili
Vs: Tappara roster 2015-2016, uusi aikakausi?
« Vastaus #629 : Syyskuu 25, 2015, 05:49:03 »
Nyt alkaa olla aika sekoittaa ykkös- ja kakkosketuja. Noilla maalitehoilla ei oikein pitkälle potkita, kun pitäisi ratkaista pelejä. Niin se vain on. Tuo on aika haluttoman näköistä surffailua ja nyt olisi aika.

Olen itse muuttanut mielipiteeni tämän viikon aikana, ja ykköskenttää ei pidä sekoittaa vielä mihinkään. Myöskään Ilomäki-Laine -akselia en vaihtaisi. Kakkonen kaipaisi kyllä jotain piristystä, nyt Järvinen kuskaa ja menettää tai syöttää vastustajan lapaan ja siinä on oikeastaan koko kentän pelin kuva. Savinainen oli tänään mielestäni erinomainen ja ykkönen ehkä kokonaisuutena paras kenttä.

Täysin samaa mieltä, olisi mun mielestä aika järjetöntä sekoittaa ykkönen nyt kun pelasivat todella hyvän pelin Kookoo0ta vastaan. Savinainen oli todella hyvä ja hakeutui jatkuvasti hyviin maalipaikkoihin ja pelasi myös Kuuselalle muutaman maukkaan paikan. 2 ketjulta toki heikko peli mutta olen edelleen sitä mieltä että Haapalan todella vaisu alkukausi vaikuttaa liikaa koko ketjun peliin.

Siksi heittelin ketjumuutoksia, kun tuntui siltä, että Lajunen menee vähän "hukkaan" kakkosessa. Tekee paljon "haalarihommia", mutta tarvitsisi vähän apua. Siksi olisi hauska nähdä, mitä esim. Kuusela toisi ketjuun. Kausi toki on pitkä ja muutoksia tulee kauden mittaan.... Nyt ei kuitenkaan mitään paniikkiratkaisuja tarvitse tehdä tässä vaiheessa kautta, kun pisteitäkin tullut.

Eiköhän ne maalihana joskus aukea ja flyygeli tipu selästä (mm. Dixonilla, Savinaisella, Lajusella ja Järviselläkin...).