Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Joulukuu 09, 2014, 20:03:06Näiden kahden erän perusteella olen valmis palauttamaan takkini takaisin oikeinpäin. Helvetisti tiiviimpää ja aktiivisempaa peliä kuin aiemmin. Vetoja ja toimitusta maalille. Aivan sama tuleeko tappio, mutta sen verran katsoisin tässä tuloksen taakse, että kyllä tämä kortti kannattaa katsoa loppuun. Ei tuo vieläkään mitään dominointia tosin ole, paitsi Malisen(lue jumalan) osalta.Se tässä ihmetyttää miksei samalla ilmeellä, taistelulla ja liikkeelläkin ole vedetty aiemmin. Valovuosi tai pari eroa muutamaan esitykseen tappioputken keskellä.
Näiden kahden erän perusteella olen valmis palauttamaan takkini takaisin oikeinpäin. Helvetisti tiiviimpää ja aktiivisempaa peliä kuin aiemmin. Vetoja ja toimitusta maalille. Aivan sama tuleeko tappio, mutta sen verran katsoisin tässä tuloksen taakse, että kyllä tämä kortti kannattaa katsoa loppuun. Ei tuo vieläkään mitään dominointia tosin ole, paitsi Malisen(lue jumalan) osalta.
Lainaus käyttäjältä: gatecrasher - Joulukuu 09, 2014, 20:06:38Lainaus käyttäjältä: Virveliä kainaloon - Joulukuu 09, 2014, 20:03:06Näiden kahden erän perusteella olen valmis palauttamaan takkini takaisin oikeinpäin. Helvetisti tiiviimpää ja aktiivisempaa peliä kuin aiemmin. Vetoja ja toimitusta maalille. Aivan sama tuleeko tappio, mutta sen verran katsoisin tässä tuloksen taakse, että kyllä tämä kortti kannattaa katsoa loppuun. Ei tuo vieläkään mitään dominointia tosin ole, paitsi Malisen(lue jumalan) osalta.Se tässä ihmetyttää miksei samalla ilmeellä, taistelulla ja liikkeelläkin ole vedetty aiemmin. Valovuosi tai pari eroa muutamaan esitykseen tappioputken keskellä.Tämä. Itsepintaisesti haettu jotain, mikä vaan ei toimi?
Pelaako Malkin Malisen paidalla?