Mä lähtisin rohkeasti kokeilemaan Dixonia siinä ykkösessä. Kysymys on siis siitä, että uskon Dixonin olevan pelaajatyyppinä suoraviivaisempi kuin Malinen. Suikkanen kommentoi jo tuossa parissa pelissä, että Jarkko Malinen on yksi niistä pelaajista, jotka eivät juuri koskaan tee omaa ratkaisua. Ykkösen peli helpottuisi huomattavasti, jos he pelaisivat suoraviivaista hokia kohti maalia ja siihen Dixon on mun mielestä parempi kuin Jarkko Malinen. Kotiotteluissa on myös mahdollisuus tiettyyn peluutukseen ja uskon, että Malinen, Erkinjuntti ja Peltola olisi loistava ketju PIMENTÄMÄÄN täysin Rask - Ramstedt - Zaborsky ketjun. IFK:n tehot ovat hyökkäysuuntaan täysin riippuvaisia tuosta kolmikosta joten Tapparalle riittäisi loistavasti, jos sen saisi pidettyä nollilla. Mun mielestä ykkösen peluuttaminen ykköstä vastaan muodossa Palola - Malinen - Kuusela näytti vaikealta, koska Palola ei todellakaan ole mikään loistava puolustuspelaaja ja tuolla päässä pyöriessään hän menee täysin hukkaan. Lähtökohtaisesti uskon, että EJ-Malinen-Peltola olisi parempi puolustamaan kuin tuo nykyinen ykkönen.