Yleinen keskustelu > Muu urheilu

UFC (+ muu MMA)

(1/4) > >>

TJ:
Löytyykös palstalta muita UFC:tä tai muuta MMA:ta seuraavia henkilöitä? Ite tulee aika satunnaisesti seurattua, nykyään tuppaa oleen joka viikonloppu jotain Fight Nightia tai muuta eikä millään riitä aika/mielenkiinto ihan jokaisen kattelemiseen, mutta numeroituja eventtejä tulee kateltua sillon tällön.

Eilen oteltiin Las Vegasissa UFC 178, mua kiinnosti erityisesti Conor McGregorin ja Dustin Poirierin matsi. McGregorista on tullu mun uus suosikki, perinteistä trash talkia riittää ja kun ennen eilistä ottelua record oli 15-2 ja niistäkin voitoista vaan yks on jäänyt tuomarien ratkastavaks, voi sanoa että se ei jääkään pelkästään suunsoitoks.
Conor pohjustaa matsia UFC 178 Media-päivänä

En ehtiny vielä kattomaan eiliseltä muita matseja kun ton Conorin, täytyy lisätä alle kommentteja sit vielä kun saa ne kateltua...
UFC 178Conor teki just niinkun lupaskin, alle 2min ja Poirier oli tyrmätty. On se kova.  8)
Aika huikeita oli muutkin matsit, heti ekana Cat Zinganon ja Amanda Nunesin mättö, joka kannattas näyttää jokaiselle joka epäilee osaako naiset tapella/onko se viihdyttävää.
Tim Kennedyn ja Yoel Romeron ottelu oli kans melko viihdyttävä, ja se ois voinu päättyä ihan kummin päin vaan. Romeron viivyttelyt toisella erätauolla pisti kyllä vituttamaan, ja saatto hyvinkin kääntää matsin Romerolle, vaikka olihan Kennedykin melko väsähtäny jo siinä vaiheessa.
Cerronen ja Alvarezin ottelu noudatti kans melkolailla samaa kaavaa, eikä kummankaan voitto olis varsinaisesti yllättänyt. No, ottihan Alvarez kyllä käkättimeen sen verran että tuomarien ratkasu ei yllättänyt, mutta ekassa erässä Alvarez oli kyllä selkeästi niskan päällä.

TJ:
Tänään oli vuorossa UFC 189, ja....
Spoiler...tuossa aikaisemmassa postauksessa hehkuttamani Conor McGregor on uusi featherweightin (interim) mestari. :) Komeeta!

Muutenkin oikein erinomainen kortti, joka matsi oli oikein viihdyttävä ja vauhdikas.

#27:
Olipas Packalen kyllä surkea, tuli hommattua rauhallisten yövuorojen seuraksi tuo ufctv kun on niin halpa. Onpahan jotain tekemistä ainakin kuukauden ajan töissä kun kerta kuukaudeksi tuon vain otin. Rupes vaan ärsyttään ladata noi matsit aina torrenttina seuraavana päivänä ja kun Packalenin matsikin tuli sopivaan aikaan viikonloppuna niin nyt elämä on taas paljon kivempaa.

TJ:

--- Lainaus käyttäjältä: #27 - Heinäkuu 22, 2015, 01:35:22 ---Olipas Packalen kyllä surkea, tuli hommattua rauhallisten yövuorojen seuraksi tuo ufctv kun on niin halpa. Onpahan jotain tekemistä ainakin kuukauden ajan töissä kun kerta kuukaudeksi tuon vain otin. Rupes vaan ärsyttään ladata noi matsit aina torrenttina seuraavana päivänä ja kun Packalenin matsikin tuli sopivaan aikaan viikonloppuna niin nyt elämä on taas paljon kivempaa.

--- Lainaus päättyy ---
Ite oon seurannu lähinnä torrentteja latailemalla, tuo UFC 189 oli ensimmäinen minkä otin PPV:nä. UFC-tv on ihan hyvä diili jos seuraa enemmän lajia, mut mulle on yleensä riittäny ihan seuraavan päivän torrenttilatailut, ainakin tässä taloustilanteessa. ;D

Packalenin matsia en nähnyt, mutta ilmeisesti oli vähän kunto loppunut kesken matsin. Tais olla peruskuntokausi kesken kun tarjottiin sopimusta ja matsia pikasella aikataululla, jos en ihan väärin muista?

#27:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Heinäkuu 22, 2015, 13:56:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: #27 - Heinäkuu 22, 2015, 01:35:22 ---Olipas Packalen kyllä surkea, tuli hommattua rauhallisten yövuorojen seuraksi tuo ufctv kun on niin halpa. Onpahan jotain tekemistä ainakin kuukauden ajan töissä kun kerta kuukaudeksi tuon vain otin. Rupes vaan ärsyttään ladata noi matsit aina torrenttina seuraavana päivänä ja kun Packalenin matsikin tuli sopivaan aikaan viikonloppuna niin nyt elämä on taas paljon kivempaa.

--- Lainaus päättyy ---
Ite oon seurannu lähinnä torrentteja latailemalla, tuo UFC 189 oli ensimmäinen minkä otin PPV:nä. UFC-tv on ihan hyvä diili jos seuraa enemmän lajia, mut mulle on yleensä riittäny ihan seuraavan päivän torrenttilatailut, ainakin tässä taloustilanteessa. ;D

Packalenin matsia en nähnyt, mutta ilmeisesti oli vähän kunto loppunut kesken matsin. Tais olla peruskuntokausi kesken kun tarjottiin sopimusta ja matsia pikasella aikataululla, jos en ihan väärin muista?

--- Lainaus päättyy ---

Itse laskin torrenttien lataukseen ja etsimiseen käytetyn ajan ja tuumasin että toi femma kuussa on raha joka mulla on tohon palveluun heittää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta