Kirjoittaja Aihe: Ongelmia aktivoinnissa? (oli:Kysyttyä tuolla väliaikaisella palstalla)  (Luettu 10171 kertaa)

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Lainaus
Kysytään nyt, kun tämä on vielä pystyssä. Missä vika, kun tuonne uuteen Jälkipelit-palstalle yritän rekisteröityä ja vahvistus linkkiä painaessa sivua ei löydy? Johtuuko ruuhkasta vai mikä mahtaa mättää?

Olisiko kyse ö:stä nimimerkissäni? Sähköpostiin tulleessa vahvistusviestissä ei ainakaan ä:t ja ö:t näy.

EDIT ADMIN: Muutettiin otsikko sellaiseksi että muutkin tajuaa mistä on kyse
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2006, 13:46:49 kirjoittanut admin »
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Kysyttyä tuolla väliaikaisella palstalla
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2006, 22:54:42 »
Onko käytössä "kunnon" sähköposti, vai Hotmail tai muu vastaava? Tarkista että viesti ei ole juuttunut spam-filtteriin. Viestin voi myös tilata uusiksi.

Ruuhkaa ei ole, mutta maili lähtee ameriikasta että ehkä lyhyt viive.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Veijo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1141
    • Profiili
Vs: Kysyttyä tuolla väliaikaisella palstalla
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2006, 22:56:31 »
Oliskohan vikana se että se linkki mikä tulee siinä sähköpostin mukana ei sisällä koko sitä osotetta vaan se loppuu siihen yhtäsuuruus merkkiin. Se loppuosa pitää sitten jotenkin itse siihen taiteilla. Helpoimmalla varmaan pääsee kun kopioi sen koko riviin ja tuo sen sit tohon osoteriville ja pastettaa sen siihen.

Aika sekavasti selitetty, mut ainakin itse tuolla keinoin onnistuin tuon probleeman selvittämään.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Kysyttyä tuolla väliaikaisella palstalla
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2006, 22:56:53 »
Anikos kiittää ja kuittaa. Mä en ihan vielä sulje tuota toista palstaa, parin päivän päästä.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Kysyttyä tuolla väliaikaisella palstalla
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2006, 23:01:06 »
Börje:
Lainaus
Ilmaispostia käytän. Viesti kyllä tulee perille oikeaan osoitteeseen ja normaaliin saapuneet kansioon, mutta viestissä olevaa linkkiä painettaessa selain ilmoittaa, että sivua ei löydy.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Kysyttyä tuolla väliaikaisella palstalla
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2006, 23:04:15 »
Tässä on varmasti hieman sähköpostiohjelmakohtaisia / web käyttöliittymästä johtuvia ongelmia. Kopioi osoite kokonaisuudessaan selaimen osoitekenttään.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Kysyttyä tuolla väliaikaisella palstalla
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2006, 23:26:23 »
Nyt toimii. Kiitokset Anikosille viestityksestä ja Ljpp:lle ja Veijolle avustuksesta. Pari kertaa uudelleen aktivoimista hoiti homman.

Mariie

  • Vieras
Oli kans ongelmia..mut kopioin koko rivin...kuten täältä ohjeesta näin..kiitos neuvosta! Nyt toimii...

Poissa Kosonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 171
    • Profiili
itselläni oli ongelma ku ihmettelin että aktivointi koodia ei tullut sit millää mut maili blokkas ne bulk kansioo automaattisesti.

No täällä taas. jiihaa.

jatkoaika

  • Vieras
Pieni probleemi oli tuon aktivoinnin kanssa.
Jotta muilla ei saman asian kanssa menis pientä tovia niinkuin mulla, laitan tapauksen tähän:

Saatuani aktivointilinkin sähköpostiin, kopioin sen koko rivin kuten tuolla aiemmin jo mainittiinkin ja tarjosin sitä selaimelle parikin kertaa.
Vastauksena tuli tietysti ettei sivua löydy. Pienen email- ja php-aiheisen googlettamisen jälkeen homma kuitenkin ratkesi.
Saamani linkki näytti tältä:

http://tappara.bitburners.com/index.php=3Faction=3Dactivate;u=3DXXX;code=3DXXXXXXXXXX
(nuo äksät on tietenkin se henkilökohtainen osuus)

Linkki pitää siivota oikeaan muotoon:

http://tappara.bitburners.com/index.php=?action=activate;u=XXX;code=XXXXXXXXXX

Eli lähettävä ja vastaanottava posti käyttää eri merkistöjä jolloin linkki menee 'sekaisin'.
Vaihdetaan 3F kysymysmerkiksi ja heitetään ylimääräiset 3D:t menemäään ja taas toimii!

Toivottavasti tästä on joillekin apua... en minäkään mikään bittinikkari ole.


-edit-
Niin ja ISO KIITOS uusista jälkipeleistä! Kuten myös väliaikaisesta!
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2006, 01:13:10 kirjoittanut jatkoaika »

Poissa Tonde

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 82
    • Profiili
Meinasihan mennä minultakin hermo. miksi homma ei toimi. Mutta sitten Veijo, kuin taivaan lahjana ilmoitti koko rivin kopionnista. Kiitos. Niin ja minä siis käytän suomi24-postia.

Kahva

  • Vieras
Linkki pitää siivota oikeaan muotoon:

http://tappara.bitburners.com/index.php=?action=activate;u=XXX;code=XXXXXXXXXX


Eipä toiminut tuokaan allekirjoittaneella ennenkuin älysin kokeilla sellaista, jossa poistin tuon index.php jälkeen tulevan yhtäsuuri-merkin (kun ei näitä sivuja katsellessakaan php:n ja actionin väliin tule muuta kuin se kysymysmerkki.

Minulla siis toimi tämä:

http://tappara.bitburners.com/index.php?action=activate;u=XXX;code=XXXXXXXXXX
 

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Kannattaa myös katsoa sivun ylälaidasta linkki:"Jäikö aktivointisähköposti saamatta?"
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!