Kirjoittaja Aihe: Josh Green  (Luettu 402951 kertaa)

Poissa Jaukki

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1147
  • Tappara.co --> Treppu
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1290 : Marraskuu 27, 2015, 21:07:50 »
Green autoliikkeen mannekiinina :)
Linkki https://youtu.be/_siT_LATgUk
Haha, aivan loistava video!  ;D Maalitykistä myyntitykiksi.
Titta på ylähylly!

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1291 : Marraskuu 27, 2015, 21:23:32 »
Green autoliikkeen mannekiinina :)
Linkki https://youtu.be/_siT_LATgUk
Haha, aivan loistava video!  ;D Maalitykistä myyntitykiksi.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan että olipa muuten paska video :D. Tsosi veti ihan jees, mutta käsikirjoitus oli kyllä aivan juosten kustu ja niin kuivaa läppää että aiheuttaa lähinnä oksennusreaktion. Ja sit toi taustamusiikki sai kyllä suonen tykyttämään ohimolla.
 
https://www.youtube.com/watch?v=nBPFepVZo5M

Tossa vähän parempi video.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 27, 2015, 21:25:30 kirjoittanut tappawafanfoeva »
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa sennas

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 244
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1292 : Marraskuu 27, 2015, 23:50:41 »
Liigan sisältä olen etsiskellyt ensi vuodeksi Dixonin paikalle sentteriä. Nyt kun Ruohomaa ja Rissanen ovat jo muille menneet niin paras vaihtoehto on selvästi GREEN...Olisikohan halua tulla? Itse uskon että olisi täällä jatkanutkin, mutta kun oli jo Lajunen, ilomäki ja Dixon sidottu sopimukseen niin ei ollut Greeniin enään rahaa. VIELÄ KERRAN GREEN  ;)

Poissa Pusherman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 28
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1293 : Marraskuu 28, 2015, 13:16:38 »
Liigan sisältä olen etsiskellyt ensi vuodeksi Dixonin paikalle sentteriä. Nyt kun Ruohomaa ja Rissanen ovat jo muille menneet niin paras vaihtoehto on selvästi GREEN...Olisikohan halua tulla? Itse uskon että olisi täällä jatkanutkin, mutta kun oli jo Lajunen, ilomäki ja Dixon sidottu sopimukseen niin ei ollut Greeniin enään rahaa. VIELÄ KERRAN GREEN  ;)

Green itse sanoi alkukaudesta haastattelussa, että olisi halunnut jäädä Tapparaan mutta joukkueella ei ollut luvata 1-2 ketjun paikkaa eikä yv paikkaa joten halus joukkueeseen missä pääsee kentälle silloin kun tarvitaan ratkaisijoita. Ymmärrän äijää, eihän se viime finaaleissakaan enää kentälle päässyt kun olisi halunnut.

Poissa sennas

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 244
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1294 : Marraskuu 28, 2015, 13:24:03 »
Liigan sisältä olen etsiskellyt ensi vuodeksi Dixonin paikalle sentteriä. Nyt kun Ruohomaa ja Rissanen ovat jo muille menneet niin paras vaihtoehto on selvästi GREEN...Olisikohan halua tulla? Itse uskon että olisi täällä jatkanutkin, mutta kun oli jo Lajunen, ilomäki ja Dixon sidottu sopimukseen niin ei ollut Greeniin enään rahaa. VIELÄ KERRAN GREEN  ;)

Green itse sanoi alkukaudesta haastattelussa, että olisi halunnut jäädä Tapparaan mutta joukkueella ei ollut luvata 1-2 ketjun paikkaa eikä yv paikkaa joten halus joukkueeseen missä pääsee kentälle silloin kun tarvitaan ratkaisijoita. Ymmärrän äijää, eihän se viime finaaleissakaan enää kentälle päässyt kun olisi halunnut.

Ei varmaan voitu luvatakkaan ylivoimaa, kun Dixonille oli siinä ruutu, mutta ensi vuonna olisi paikka taas auki ja parhaat pelaa tärkeillä hetkillä...toivon että näytöt ratkaisevat tämän myös Tapparassa

Poissa WarAxe89

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 120
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1295 : Marraskuu 28, 2015, 13:35:10 »
Ehkä Green pelaa vielä tällä kaudella Tapparassa jos KooKoo myy pois kalleimmat pelaajansa joskus helmikuun puolivälissä, se tietysti edellyttää varmaan sitä että Dixon ulostetaan mikäli ei otteet ole riittävällä tasolla siihen mennessä.

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1296 : Marraskuu 28, 2015, 16:06:07 »
Kookoo tappelee tällä hetkellä tosissaan säälipleijaripaikasta ja mm. Haatajan hankinta kielii siitä, että mitään akuuttia myyntitarvetta ei pelaajille ole. Nyt luodaan Kouvolaan uskoa tulevaisuuteen ja koitetaan saada fanipohjaa laajennettua. Green on varmaankin viimeisiä pelaajia tuosta joukkueesta, joka on kaupan, jos Mattilan lausunnoista voi jotain päätellä. Tämä on moneen otteeseen nostanut esiin Greenin esimerkin ja johtajuuden merkityksen joukkueelle myös otteluiden ulkopuolella.

Poissa Harald Hokiman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1628
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1297 : Joulukuu 12, 2015, 21:01:44 »
Josh oli tänää liekeissä kerhoa vastaan, 3 börsää!
tapparasydän, vuodesta 1978

Poissa joope-60

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 48
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1298 : Joulukuu 13, 2015, 00:08:52 »
täytyy ihmetellä miksi dixon pelaa tapparassa ja green kooKoossa.. kenen paha arviointivirhe. Tapolan vai Leinosen. kalliiksi tulee. dixon on kallis vahvistus lekille.

Poissa tappawafanfoeva

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 280
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1299 : Joulukuu 13, 2015, 00:42:08 »
täytyy ihmetellä miksi dixon pelaa tapparassa ja green kooKoossa.. kenen paha arviointivirhe. Tapolan vai Leinosen. kalliiksi tulee. dixon on kallis vahvistus lekille.
Kun dixon hankittiin kaikki olivat innoissaan ja ylistivät mikin neroutta kun sai vielä seuraavallekkin kaudelle ulottuvan sopimuksen. Greenillä oli tosiaan silloin kasassa tehot 0+4. Kauden jälkeen oltiin tilanteessa jossa oli hankittu Lajunen, Dixonilla ja Järvisellä sopimusta jäljellä, Ilomäestä optio, ja Rauhala. Eli viisi sentteriä joiden lisäksi olisi pitänyt tehdä jatko jo hiipumista enteilevän kanukin kanssa joka on toki huikee äijä kaikin puolin. Olisi toki ollut mahdollista jättää Ilomäen optio käyttämättä tai päästää dixon johonkin toiseen liigaseuraan ja maksaa puolet palkasta mutta mitkä riskit olisi pitänyt ottaa kun mahdollinen skenaario olisi ollut myös se että Green pelaa koko tämän kauden kuin pelasi edellisen syksyn. Näitä ei voi tietää etukäteen ja tässä pelattiin varmanpäälle. Jos dixon olisi myyty jonnekkin niin täältä saisi lukea että miksi ei reenattu dixiä kesällä kuntoon ja nautittu siitä ässä-ajan tehomiehestä.
"– Tiesin, että olen aika nopea. Kaverit jäi kuin täit tervaan, Kankaanperä sanaili."

"-Parantamisen varaa jäi paljon. En kai mä - saatana - ala kertoa teille, mitä muutetaan. Katsokaa lauantaina, Kankaanperä tuumi"

Poissa Tapparan näköinen mies

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 887
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1300 : Joulukuu 13, 2015, 02:21:02 »
Green on pistepörssissä 13., mutta toinen Tapparasta lähtenyt sentteri, Jarkko Malinen, on jopa sijalla 7. Tapparan senttereistä parhaalla sijalla taitaa olla vasta Jani Lajunen, sija 25.

Ai niin, yksi jo aikaisemmin Tapparasta muualle päästetty, Juha Leimu, on pakkien pistepörssissä sijalla 3. ja yllättäen on plus/miinuspörssissä jaetulla kärkipaikalla, vaikkei olekaan tunnettu hyvästä puolustuspelistään. Kyllä näitä löytyy aimo nivaska näitä pelaajia, joilla on mennyt Tapparasta lähdön jälkeen yllättävänkin hyvin. No toisaalta löytyy aina myös jokunen Palola, jolla ei ole mennyt niin hyvin kuin odotettiin.

Sellaista Dixon/Green valintatilannetta ei tosiasiassa koskaan ollutkaan. Green oli jo rosterissa kun Dixon hankittiin. Ja Dixonille sorvattiin heti seuraavankin vuoden sopimus, saattoi ehkäpä olla pelaajan tai agenttinsa vaatimuskin tämä. Joten jos Greenille olisi tehty jatko, niin Dixon olisi silti pysynyt rosterissa. Joku muu hankinta, esim. Lajunen, olisi sitten kai vain jäänyt tekemättä. Olisko sekään sitten välttämättä ollut fiksu liike?

Ja tietysti, oltaisiin voitu jättää Dixon kokonaan sainaamatta viime vuonna, ja sitten olisi ollut varaa käyttää Dixonin palkka Greeniin tälle vuodelle. Sitten olisi vedetty viime kauden pudotuspelit periaatteessa yhden sentterin vajauksella. Mikäli lopputulos olisi ollut sama (hopea), niin viimeiset puoli vuotta olisi sitten voitu käyttää spekulointiin tällä palstalla, hävisikö Tappara mestaruuden seurajohdon pihtailuun, kun eivät hankkineet loppukaudeksi sentteriä, vaikka esim. Dixon olisi ollut saatavilla...

Poissa #12

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1301 : Joulukuu 13, 2015, 13:03:27 »
Jos valintana olisi Green/Dixon jälkeenpäin(kin) on/olisi helppo valita.Mutta jos vaihtoehdot olisivatkin Green/Tapola.....

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1302 : Joulukuu 13, 2015, 14:27:33 »
Jos valintana olisi Green/Dixon jälkeenpäin(kin) on/olisi helppo valita.Mutta jos vaihtoehdot olisivatkin Green/Tapola.....

Ai Tapola oli riidoissa Greeninkin kanssa?

Poissa Löki

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #1303 : Joulukuu 13, 2015, 15:13:46 »
Jos valintana olisi Green/Dixon jälkeenpäin(kin) on/olisi helppo valita.Mutta jos vaihtoehdot olisivatkin Green/Tapola.....
Mistä ihmeestä näitä aina putkahtelee julkisuuteen? Onko nämä jonkun hevosmiehen juttuja vai onko näillä jokin totuuspohjaa?
Jos edelleen pitäisi valita niin ilman muuta Tapola. Odotellaan nyt tammikuulle mitä liikkeitä Mikki meille järjestää.....