Veikkaan, että tällä kertaa tiedetään varmasti kuumat NHL-pelaajat ja vanhoilla meriiteillä on turha yrittää mukaan...
Minä veikkaan, että jokeritausta ratkaisee. Varmuudella ulkona joukkueesta on siis kaksi seuraavista kolmesta: Lehterä, Kontiola, Koskiranta.
Ei Jokeritausta kyllä ratkaise mitään mutta itse en usko että kukaan mainitusta kolmikosta on olympiajoukkueen pelaavassa kokoonpanossa. Enkä muuten usko että siellä on myöskään Sasha.
Westerlund on painottanut kokemuksen tärkeyttä ja uskoisin että nyt mennään kyllä todellisella pappa-jengillä nämä "jäähyväis"-kisat. Sentterinelikko löytyy mun papereissa : M.Koivu, S.Koivu, OJ, N.Kapanen, Immonen ja Filppula kuusikosta.
Laidoille sitten T.Ruutu, J.Jokinen, Selänne, Granlund, Korpikoski, Joensuu ja loput KHL:sta ja liigasta mahdollisesti Hagman ja/tai Aaltonen.
Puolustus sen sijaan tulee uskoakseni olemaan kovinkin Eurooppa painoitteinen. NHL:stä en usko että joukkueeseen valitaan Timosen ja Salon lisäksi välttämättä ketään. Vatanen on varmaan lähimpänä paikkaa mutta uskon että tässäkin tapauksessa kokemattomuus arvokisoista tiputtaa Vatasen pois ja rooliksi jää Nummelinin stunttaaminen. Väänänen ja Kukkonen varmoja jonka lisäksi lopuista paikoista kamppailevat Nummelin,Lepistö, Hietanen, Jalasvaara, Mäntylä ja Laakso.