Yleinen keskustelu > Muu urheilu

Superpesis

(1/10) > >>

jomppe:
Jos jotain pesäpallo kiinnostaa nii täällä saa kirjoottaa pesäpallosta.

Messi:
Aloietetaanpa tällaisella kevennyksellä. Ainakin joskus 100 vuotta sitten Rauli Rapo ja Markku Kuikka, jotka ovat legendaarisia pelaajia, omistivat kananmunanheiton ja ehjänä kiinnioton maailmanennätyksen 92,50 metriä. Minulla oli kaverina muuan kova keihäänheittäjä. Koetettiin sitten tuota jossain 2-divarin jalkapallo-ottelun tauolla. Sain munan ehjänä kiinni 90 metrin kohdalla, mutta siihen jäi. Ei tullu legentaa.

muncci:
Nyt astun varmaan joka toisen varpaille mutta jatkanpa silti. Pesis on täysin turha laji. Mitä järkeä tällaisessa sisäsiittoisessa lajissa on? Maaotteluita, kunniaa maailmalla..anyone? Suomessakin voisi lakkautaa kyseisen lajin, ja ruveta pelaamaan baseballia kuten isossa maailmassa tehdään. Voisi jopa kiinnostaa.

Messi:
Olen käynyt katsomassa pesäpalloa Oulussa ja Raahessa ja baseballia Yankee Stadionilla. Ja voin ainakin omasta kokemuksesta sanoa tuosta mielenkiinnosta, että pesäpallo hakkaa sata nolla nuo baseball pelit. Ei voi olla pitkäveteisempää hommaa, kuin katsoa 4 tuntia yhtä peliä, jossa ei päällisin puolin tapahdu yhtään mitään. Ja kaiken huipuksi unohdin henkkarit  hotellille enkä saanut edes kaljaa, vaikka olen jo vanha ukko.

jomppe:
Itse asun ilmajoella, jossa pesäpallojoukkue Koskenkorvan Urheilijat pelaa ja käyn katsomassa, joka pelin. Pesäpallo on todella mielenkiintoinen laji, eikä se ole turha ,vaikka kauden alussa mestarin jo tietääkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta