Kirjoittaja Aihe: Sinioranssit (-SO11-)  (Luettu 218453 kertaa)

Poissa JOO88

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #765 : Marraskuu 16, 2015, 18:05:45 »
Alkaapa vaa käymää huutaminen tylsäksi jos huutaa pelkkää "maalia tappara" "tappara" " tap pa ra " huutoja ilman mitää näistä " meidän seura" "ollaa mansesta" yms näin kun ite olen ollut SiniOransseissa ihan ensimmäisistä peleistä asti niin sanoisin että huutajien määrä on koko ajan nousussa

Poissa Nevöföget03

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 187
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #766 : Marraskuu 27, 2015, 20:36:33 »
Onkos Sinioransseilla jotain erityissuunnitelmia huomiselle? Tifoa, uutta chanttia jne?

Poissa Joksu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #767 : Marraskuu 28, 2015, 14:34:21 »
Tänään sit niitä yksinkertaisia huutoja joihin jokainen pääsee mukaan eli vähemmän "shalalalalalaata", enemmän "Tappara, Tappara, Tappara" ;) Olkaa valmiina vastaan huutoon: "Toinen pääty huutakaa meille!". Tää on meidän, Tapparalaisten ilta!! 8)

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #768 : Marraskuu 28, 2015, 21:44:59 »
Mitä luki lakanoissa jotka levitettiin c päätyyn ennen pormestarin puhetta? Olin alla ni en nähny.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa TJ

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1491
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #769 : Marraskuu 28, 2015, 21:53:46 »
Mitä luki lakanoissa jotka levitettiin c päätyyn ennen pormestarin puhetta? Olin alla ni en nähny.
SUKUPOLVELTA
TOISELLE

Kuulemma. Olin alla niin en nähny. :D
Tätä ei saa ottaa talteen.

Poissa Button

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #770 : Marraskuu 28, 2015, 22:17:53 »
Tässä on jonkun ottama kuva. Vähän on huonolaatuinen, itsekin kaipailisin parempaa kuvaa.

Linkki

Hyvää työtä muuten Sinioranssit! Tais olla eka iso tifo?

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #771 : Marraskuu 28, 2015, 22:39:00 »
Tässä on jonkun ottama kuva. Vähän on huonolaatuinen, itsekin kaipailisin parempaa kuvaa.

Linkki

Hyvää työtä muuten Sinioranssit! Tais olla eka iso tifo?
Hienoa duunia. Enenmän näitä! :)

Poissa Latela

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #772 : Marraskuu 29, 2015, 09:16:39 »
Juu tollasta lisää muihinkin peleihin eikä vain  aina kun juhla eikös pelipäivä ole aina juhlapäivä =)tapparakun voisi panostaa muute ku vain juhla päivinä pelaajaa esittely joka peliin tuollain jään pintää

Poissa Nevöföget03

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 187
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #773 : Marraskuu 29, 2015, 13:22:26 »
Sinioransseilta ylipäänsä yksi parhaista ellei jopa paras runkosarjaottelu. Oli paljon laulua, ja todella paljon näitä yksinkertaisia TAP PA RA-huutoja millä saadaan läpsyttimet mukaan. Itse en ole noiden pärisevien lappujen puolella, mutta kun niitä lerran jaetaan, niin on hienoa, että meillä ne hyödynnetään Liigasta tehokkaimmin.
Toinen asia on ehdotus. Stadin kingeillä oli jokin yksinkertainen laulu, missä kaikki samalla hakkasivat käsi yhteen tasaisen tahtiin. Saman tyyppinen sopisi todella hyvin meillekin. Istumapaikoilla voi hakata tahtia mukana, jos ei huvita tai kehtaa laulaa. (Esim tämä 2:04 alkava ilman hyppyjä http://youtu.be/CgF_adYQ_mg )


Poissa Latela

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #774 : Marraskuu 29, 2015, 17:51:57 »
Toihan ois jo todella mahtava kuulosta

Poissa ozzi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 189
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #775 : Marraskuu 30, 2015, 08:13:15 »
Hieno video Sinioransseilta juhlapelin tifojen teosta:
https://www.youtube.com/watch?v=UqwakAcf9KI

Jari "Bull" Mentulaa lainatakseni:
"Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa".

Poissa Sasha-18

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 318
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #776 : Marraskuu 30, 2015, 16:56:17 »
Hieno video Sinioransseilta juhlapelin tifojen teosta:
https://www.youtube.com/watch?v=UqwakAcf9KI

Jari "Bull" Mentulaa lainatakseni:
"Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa".

Tämä avaa kyllä hyvin sitä miten paljon tuon tekemiseen menee aikaa. Hyvin tehty video.

Poissa Nevöföget03

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 187
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #777 : Marraskuu 30, 2015, 21:55:25 »
Tuo tifovideo, ja Tapparan laittama video Laineen 2-0 osumasta olivat kyllä niin mahtavaa materiaalia meidän fanipäädyn toiminnasta. Tottakai aikaa, raahaa ja kaikkea on rajallisesti, mutta pystyisikö tekemään SO11:lle oman youtube-tilin. Ja niihin nimenomaan kuvattaisiin silloin tällöin ryhmän kannatusta tuolta sivulta, tai parvelta. Ei siitä alta mistä mm. twitteriin parikin videonpätkää on julkaistu.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #778 : Joulukuu 02, 2015, 15:09:18 »
Anteeksi, että huutelen väärään ketjuun, mutta SO11-aktiiveja kaivataan palstan kehityskeskusteluun. Ryhmänne on kasvanut ja kehittynyt niin merkittäväksi osaksi Tappara-yhteisöä, ettei päätöksiä tule tehdä ilman teitä. Kiitos.

(Palataan ketjun oikeaan aiheeseen)
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa SO11

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #779 : Joulukuu 03, 2015, 09:04:50 »
Jatkossa pyrin olemaan oikeasti aktiivinen foorumilla, ettei tarvi käydä viestissä aina kautta kerrallaan läpi. Viestejä on tullut näemmä hyvin, kiitos palautteista!

TFC:n kanssa on istuttu alas ja yhteistyötä tehty, erityisesti haluamme kiittää fanclubia avustamisessa tifon kanssa. Mitään "sotaa" ei SO:n ja TFC:n välillä ole ollut, vaan puheet ovat lähteneet liikkeelle täysin ydinryhmien ulkopuolelta. Toivottavasti saadaan järjestettyä jatkossa yhteisiä matkoja, sekä saamme vietyä koko päädyn toimintaa eteenpäin.

Sitten otetaan käsittelyyn surullinen paikallispeli, mistä on muutama viesti tullut erinäisiä reittejä. Itse en paikalla ollut, mutta mitä ilmeisimmin ihan putkeen ei oo taas mennyt. Ymmärrän kyllä, että paikallispelissä on tunnetta ja tais olla vielä perjantaikin, silti ryhmä ei kyseistä toimintaa hyväksy. Asianomaisten kanssa on keskusteltu asia läpi ja toivotaan että perille on mennyt.

Porukkaa seisomakatsomossa on ollut valitettavan vähän ja asian korjaamiseksi on mietitty pieniä tapahtumia ennen ottelua. Toivottavasti pieni tauko kotipeleistä saa ihmiset jälleen liikkeelle. Huudot/laulut on käsitelty täällä jo niin moneen kertaan, etten niihin ota sen enempää kantaa. Huomisesta lähtien olen taas itse kiinni megafonissa, joten palautetta voi antaa minun ja ryhmän toiminnasta erätauoilla tai tämän foorumin kautta. Pyrimme jatkossa vastaamaan aktiivisemmin viesteihin, mutta tähänkin asti kaikki ketjun viestit on kyllä luettu.

Tifosta sen verran, että idea oli mielestäni hyvä juhlapeliin, eikä tekeminenkään hassumpaa ollut. Toteutus olikin sitten vähän heikompaa tasoa, johtuen jokusesta muuttujasta 3-4h ennen peliä. SO11 haluaa vielä kiittää TFC:tä ja Tapparan toimistoporukkaa yhteistyöstä, ilman apua tätä tuskin olisi toteutettu. Nyt ollaan tässäkin asiassa kokemusta rikkaampia. Uutta tifoa on jo kyselty, sellainen myös pyritään tälle kaudelle vielä saamaan, tifo vain vaatii "hieman" aikaa, rahaa ja tekijöitä.

Kiitos vielä kaikille palautteesta! Huomenna nokka kohti Kaakonkierrosta n.170 fanin voimin!