Kirjoittaja Aihe: Sinioranssit (-SO11-)  (Luettu 218457 kertaa)

Poissa Nevöföget03

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 187
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #735 : Lokakuu 17, 2015, 21:22:18 »
Jonkun äänestyksen saisi laittaa pystyyn tästä pitäisikö lippujen heiluttaminen sallia.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #736 : Lokakuu 17, 2015, 21:46:03 »
Jonkun äänestyksen saisi laittaa pystyyn tästä pitäisikö lippujen heiluttaminen sallia.

Mitään äänestyksiä tarvita. Jos kerran lippujen heilutus häiritsee matsin seuraamista C1-istumakatsomossa niin silloin ei heilutella. Enemmänkin Sinioranssien pitäisi olla yhteydessä suoraan Tapparaan ja selvitellä käytäntöjä. Ja samalla mahdollisuuksia vaikka kannustustoiminnan parantamiseen kotipeleissä.

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #737 : Lokakuu 17, 2015, 21:46:53 »
Miksi muuten molemmissa seisomakatsomoissa alimmat rivit on poissa käytöstä?

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #738 : Lokakuu 19, 2015, 16:24:55 »
3 Mouhijärveläistä Sian persettä tämän seisomakatsomon megafoni hemmon itkupotkuRaivareista, kun seisomakatsomossa taputettiin Greenin maalille, ja vielä uudestaan Kääriäisen kuuluttaessa maalintekijän, uudet ablodit= uudet itkupotkuraivarit. Hei, kyseessä vain 6-1 maali, pelaajalta joka kaksi edellistä kautta taisteli kirves-logon puolesta, ja olisi taistellut eilenkin, jos seuralla olisi ollut käyttöä Joshille.

Tekikö oikeasti näin? Huhhuh. Kannattaiskohan harkita capon vaihtoo. Oksettaa jos siellä on oikeesti noin tyylitajuton jantteri megafonissa. Miettiny pitkään liittyiskö porukkaan, mutta nyt tuli kyllä täysin puskista asia jonka jälkeen ei tarvi miettiä enää. Toivottavasti äijää edes hävettää jälkeen päin. Arvostus meni täysin.

Lippujen heiluttamisesta: Olin sitä mieltä että jos ne häiritsee vain yläpuolella seisomakatsomossa olevia niin liehukoot. Ja oon edelleen. Mutta jos ne kerran häiritsee viereisessä istumakatsomossa olevia niin silloin ei heilutella. Ainoo mikä tähän voi auttaa, on että seuran/hallin puolelta tehtäis jotain käytännönratkasuja jotta nuo liput eivät istumapaikoilla olevia häiritse. Tai sit koetetaan saada lupa heilutella siellä keskellä vähän ylempänä ettei oo häiriöks?

Poissa Kadg

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 486
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #739 : Lokakuu 19, 2015, 18:06:42 »
Tekikö oikeasti näin? Huhhuh. Kannattaiskohan harkita capon vaihtoo. Oksettaa jos siellä on oikeesti noin tyylitajuton jantteri megafonissa. Miettiny pitkään liittyiskö porukkaan, mutta nyt tuli kyllä täysin puskista asia jonka jälkeen ei tarvi miettiä enää. Toivottavasti äijää edes hävettää jälkeen päin. Arvostus meni täysin.

Mitään en asiasta tiedä, mutta kyllä sitä taas pienestä revittiin pelihousut :D Mutta asiasta samaa mieltä, Greenille tottakai aplodit. Toki siinä 6-1 tilanteessa vähän ne aplodit vaikuttivat ikäänkuin vittuilulta KooKoo:ta kohtaan, kun saivat maalin aikaan :D

Poissa Tapa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #740 : Lokakuu 19, 2015, 18:25:04 »
Hienoa oli että greeniä muistettiin taputuksilla. Aikasemmin jo ehdotettiin että sinioranssit tekisi yhteistyötä mm. Fan clubin kanssa ja itse olen myös sitä mieltä että olisi tämmöinen asia hieno. Sais koko päädyn fan clubilaiset ja seisomakatsomon sinioranssit mukaan kannustukseen. Itsellä sellainen kuva että "kahden kaartin" väkee jolla ei ole minkäälaista yhteistyötä. Toivomus tämä mikä olisi hieno toteutus jos vaan mahdollista. Sinioranseille plussa tän hetkisestä kannustuksesta kumminkin.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #741 : Lokakuu 19, 2015, 18:46:06 »
Tekikö oikeasti näin? Huhhuh. Kannattaiskohan harkita capon vaihtoo. Oksettaa jos siellä on oikeesti noin tyylitajuton jantteri megafonissa. Miettiny pitkään liittyiskö porukkaan, mutta nyt tuli kyllä täysin puskista asia jonka jälkeen ei tarvi miettiä enää. Toivottavasti äijää edes hävettää jälkeen päin. Arvostus meni täysin.

Mitään en asiasta tiedä, mutta kyllä sitä taas pienestä revittiin pelihousut :D Mutta asiasta samaa mieltä, Greenille tottakai aplodit. Toki siinä 6-1 tilanteessa vähän ne aplodit vaikuttivat ikäänkuin vittuilulta KooKoo:ta kohtaan, kun saivat maalin aikaan :D

Selvennykseks että omat pelihousut on täysin ehjät, oon vaan erittäin pettynyt jos kannustusryhmän johtohahmon arvostus entisiä Tapparalaisia kohtaan on tämä. Siitä mullakaan ei siis mitään tietoa ole repeskö ne housut siellä megafonin päässä oikeasti vai ei. Muuten en oo mitenkään SiniOranssien toimintaa vastaan.

Poissa ozzi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 189
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #742 : Lokakuu 19, 2015, 19:17:55 »
Hienoa oli että greeniä muistettiin taputuksilla. Aikasemmin jo ehdotettiin että sinioranssit tekisi yhteistyötä mm. Fan clubin kanssa ja itse olen myös sitä mieltä että olisi tämmöinen asia hieno. Sais koko päädyn fan clubilaiset ja seisomakatsomon sinioranssit mukaan kannustukseen. Itsellä sellainen kuva että "kahden kaartin" väkee jolla ei ole minkäälaista yhteistyötä. Toivomus tämä mikä olisi hieno toteutus jos vaan mahdollista. Sinioranseille plussa tän hetkisestä kannustuksesta kumminkin.

Ehdottomasti samaa mieltä. Fan Clubin pitäisi vähän skarpata kyllä muutenkin organisoitumisessa. Näkyvyys on tällä hetkellä aikalailla nolla.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #743 : Lokakuu 19, 2015, 19:28:03 »
SiniOranssit voisivat seuraavassa kotipelissä huutaa "Noronen-Noronen" ja osoittaa näin tukensa Noroselle

Poissa Tapa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #744 : Lokakuu 19, 2015, 21:23:47 »
Hienoa oli että greeniä muistettiin taputuksilla. Aikasemmin jo ehdotettiin että sinioranssit tekisi yhteistyötä mm. Fan clubin kanssa ja itse olen myös sitä mieltä että olisi tämmöinen asia hieno. Sais koko päädyn fan clubilaiset ja seisomakatsomon sinioranssit mukaan kannustukseen. Itsellä sellainen kuva että "kahden kaartin" väkee jolla ei ole minkäälaista yhteistyötä. Toivomus tämä mikä olisi hieno toteutus jos vaan mahdollista. Sinioranseille plussa tän hetkisestä kannustuksesta kumminkin.

Ehdottomasti samaa mieltä. Fan Clubin pitäisi vähän skarpata kyllä muutenkin organisoitumisessa. Näkyvyys on tällä hetkellä aikalailla nolla.

Kyllä vain ja itsekkin kuulun fan club poppooseen ja jotenkin sellanen kuva että club nimi on mutta oikeen kunnollista kannatusta ei ole muuta kun istua ja katsoa peliä ja maalin tullessa huuto on kovaa ja raikuvaa. Esimerkiksi kolmena edellisenä finaali sarjassa hienoa kannustusta koko C päädyltä ja sinioranssit löi tahtia ja muut osallistu. Laulut on sit eri asia niitä voi olla nyt tässä tapauksessa sinioransseilla omia mutta jos nyt kuvittelisi että jonkinlaista yhteistyötä löytyy niin voisin kuvitella että jotain helppoa ja menevää laulua voisi kuvitella C päädylle. On se sitten alku laulut tai jotain mutta hienoa olisi.(pakko muistella ässien viimeisen finaalin laulu tunnelmaa)

Poissa ozzi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 189
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #745 : Lokakuu 20, 2015, 07:27:34 »
Koska touhu on vielä aika lapsen kengissä, toivoisin enimmäkseen vaan simppeleitä huutoja kuten "maalia Tappara" jne. Keskityttäisiin näillä ensin keräämään lisää väkeä touhuun mukaan ja sitten kun se seisomakatsomo alkaa oleen täynnä niin aletaan harjotelleen niitä lauluja. Tosin eipä minulla niin ole asiasta kokemusta. Iso peukku kuitenkin Sinioransseille, muuten olisi aika hiljaista hallissa.

Poissa Yksinäinen sonni

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #746 : Lokakuu 20, 2015, 16:54:21 »
Missä istut? C3?

Poissa ozzi

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 189
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #747 : Lokakuu 20, 2015, 17:11:49 »
Minultako kysyt? Sijaintini takia en hallille kovin usein pääse mutta kun peliin pääsee niin millon missäkin katsomossa. Mistä sattuu hyvä paikka löytymään.

Kommenttini siis ei ollut tarkoitus valittaa vaan antaa vaan ihan oma mielipiteeni. SOn ulkopuolisena niihin lauluihin on aika vaikea lähteä mukaan, helppoihin huutoihin kynnys on huomattavasti matalampi.

Poissa Kalumummo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 411
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #748 : Marraskuu 14, 2015, 02:26:56 »
Oli kyllä säälittävän näköistä touhua tänään pelin lopussa. Heiteltiin lippuja, haistateltiin muille faneille, potkittiin/hakattiin paikkoja.. Ja mitä siitä lippujen heiluttamisesta on ollu puhe niin häiritsee kyllä. Pelin aikana se heiluttelu loputtava.
Ville Nieminen @TampereenPoika 
Onnea Hakametsä 50v. Mulla on taskussa avaimet KOTIIN.

Poissa Hervanna miäs

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
    • Profiili
Vs: Sinioranssit (-SO11-)
« Vastaus #749 : Marraskuu 14, 2015, 05:01:57 »
Oli kyllä säälittävän näköistä touhua tänään pelin lopussa. Heiteltiin lippuja, haistateltiin muille faneille, potkittiin/hakattiin paikkoja.. Ja mitä siitä lippujen heiluttamisesta on ollu puhe niin häiritsee kyllä. Pelin aikana se heiluttelu loputtava.

Kolme kautta olen ollut seisomakatsomossa, eikä missään pelissä aikaisemmin ole tuntunut siltä, etten halua huutaa tässä ryhmässä. Kyllä hävetti kattoo sitä riehumista, niin muiden katsojien, pelaajien kuin myös tuomarien puolesta.

Mutta mutta tänään uudestaan ja toivottavasti paremmalla menestyksellä saataisiin onnistumaan, koska en minä, ja tuskin kovin moni muukaan tuollaista käytöstä jaksa kovin kauaa katsoa.