Äänestys

Tappara.info päivitettiin SMF v2 palstaohjelmistoon - mitä pidät siitä?

Parempi kuin vanha.
24 (40.7%)
Yhtä hyvä tai huono kuin ennenkin.
17 (28.8%)
Huonompi kuin vanha.
18 (30.5%)

Äänestäjiä yhteensä: 55

Kirjoittaja Aihe: Uudistunut Tappara.info - mitä mieltä?  (Luettu 7692 kertaa)

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Uudistunut Tappara.info - mitä mieltä?
« Vastaus #15 : Syyskuu 06, 2012, 10:36:12 »
Tuo tappara.info -logo jää oletuksena mainosfilttereihin.  Sijaintina oleva ads.bitburnes.com lienee syynä tähän.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Uudistunut Tappara.info - mitä mieltä?
« Vastaus #16 : Syyskuu 07, 2012, 07:58:12 »
Disabloi mainosfiltteri. He (mainostajat) maksavat nettisisältösi.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Uudistunut Tappara.info - mitä mieltä?
« Vastaus #17 : Syyskuu 07, 2012, 12:20:50 »
Mulla alko tän uudistuksen jälkeen sellanen, että välillä kun laittaa viestiä johonkin ketjuun ja painaa tota lähetä nappulaa, niin ruutuun tulee teksti, " tästä ip- osoitteesta on lähetetty viesti x sekuntia sitten, odota x määrä aikaa"
Toinen kummallisuus oli sisäänkirjautuessa kun ruutuun tuli  teksti " virhe, koita kirjautua 2 sekunnin päästä uudelleen"
En oo jatkuvasti kirjautuneena täällä ja mulla on noi tunnarit palvelimen muistissa joten luulis niitten olevan oikein. Ei tää nyt mua täältä blokannut oo, aattelin vaan ilmottaa kun on mulle ainakin ihan uus juttu.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa lepopulssi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 22
    • Profiili
Vs: Uudistunut Tappara.info - mitä mieltä?
« Vastaus #18 : Syyskuu 08, 2012, 11:45:37 »
Hyvältähän tää näyttää kun alkaa pikkuhiljaa silmä tottumaan.
Näköjään muillakin foorumeilla samoja elkeitä, ainakin Vaihtoaitio muuttui/ uusiutui, vaan sepä meni (mielestäni) huonompaan suuntaan,  tottuupi kai siihenkin.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Uudistunut Tappara.info - mitä mieltä?
« Vastaus #19 : Syyskuu 09, 2012, 16:44:53 »
Mulla alko tän uudistuksen jälkeen sellanen, että välillä kun laittaa viestiä johonkin ketjuun ja painaa tota lähetä nappulaa, niin ruutuun tulee teksti, " tästä ip- osoitteesta on lähetetty viesti x sekuntia sitten, odota x määrä aikaa"...

Kiitos, tämä oli hyvä ja mielenkiintoinen raportti. Onko joku muu tehnyt saman havainnon?

EDIT: Tuunattiin vähän serveriä (ip-osoitteiden käsittely). Saatko vielä, tai saako joku muu, ongelman toistumaan? Sama vika lienee vaikuttanut "Users Online"-näkymän alhaisiin lukuihin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 09, 2012, 17:05:41 kirjoittanut Ljpp »
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Uudistunut Tappara.info - mitä mieltä?
« Vastaus #20 : Syyskuu 09, 2012, 19:09:38 »
Mulla alko tän uudistuksen jälkeen sellanen, että välillä kun laittaa viestiä johonkin ketjuun ja painaa tota lähetä nappulaa, niin ruutuun tulee teksti, " tästä ip- osoitteesta on lähetetty viesti x sekuntia sitten, odota x määrä aikaa"...

Kiitos, tämä oli hyvä ja mielenkiintoinen raportti. Onko joku muu tehnyt saman havainnon?

EDIT: Tuunattiin vähän serveriä (ip-osoitteiden käsittely). Saatko vielä, tai saako joku muu, ongelman toistumaan? Sama vika lienee vaikuttanut "Users Online"-näkymän alhaisiin lukuihin.
Nyt on kyllä pelittäny normaalisti.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Uudistunut Tappara.info - mitä mieltä?
« Vastaus #21 : Syyskuu 26, 2012, 17:55:11 »
Liki 70% pitää uutta palstailmettä parempana tai yhtä hyvänä kuin vanhaa. Kiitos osallistumisesta. Ketju lukkoon.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!