Kirjoittaja Aihe: Missä päin te foorumilaiset asutte?  (Luettu 52616 kertaa)

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Missä päin te foorumilaiset asutte?
« : Elokuu 16, 2006, 10:12:07 »
Mua kiinnostais tietää, että kuinka laajasti me Tapparalaiset olemme levittäytyneet Suomessa, ja miksei maailmallakin.

Kerro siis mistäpäin seurailet Tapparan edesottamuksia.

Itse olen Espoosta, ja pyrin mahdollisuuksien rajoissa käymään mahdollisimman monta peliä aina Tampereella katsomassa. Tietysti myös "kotipelit" täällä pääkaupunkiseudulla.
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #1 : Elokuu 16, 2006, 10:30:07 »
Olen Joensuusta, tosin olen syntyperäinen eteläpohojalaanen, Karijoelta. Riihimäkeä lähempänä Tamperetta en ole koskaan asunut. Se on silti aina ollut Tappara, vuodesta 1977 alkaen.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa jani73

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1592
  • It's more important to be nice!
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #2 : Elokuu 16, 2006, 11:00:44 »
Pk-seudulla olen vaikuttanut kesästä 1997 lähtien (tosin 2,5 vuotta tuli vietettyä Jääkiekon synnyinsijoilla Tampereella tuossa vuosituhannen vaihteessa). Tällä hetkellä majapaikkani  sijaitsee Sörnäisissä, Helsingissä. Kotkalainen olen alunperin (tai no kuittaillaan vähän - Karhulalainen oikeastaan).

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #3 : Elokuu 16, 2006, 12:11:49 »
Niin siis kyllähän Tamperelaisetkin voi ilmaista olevansa Treelta.
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #4 : Elokuu 16, 2006, 15:12:37 »
Ilmajoelta seuraillaan ahkerasti, mikäli sattuu semmonen päivä, että halliin ei jaksa/kerkiä lähteä. Taikka taulous alkaa pettää  ;D
Köyhä säästää.

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #5 : Elokuu 16, 2006, 15:33:22 »
Kangasalta, ihan Tampereen kupeessa siis asustellaan. Tai no, meiän kämppä on vähän kauempana Kangasalla, Päkinmäessä. Pelejä tulee kaudessa ~30 käytyä kattomassa, kotipelejä yleensä noin 25.

Poissa HAL9000

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #6 : Elokuu 16, 2006, 18:31:17 »
En ihan ehtinyt varttua 30-vuotiaaksi Tampereella, kun työ vei Etelä-Suomeen. Tampereella asuin 5 minsan kävelymatkan päässä keskustorista. Nyt asustan raukoilla rannikkorajoilla, kävelymatkan päässä saastuneesta Itä-Merestä, kaikkien kehien (I, III ja II:n tynkä) "sisäpuolella" takapajuisessa ruotsinkielisessä kylässä, josta suomenkielinen vähemmistö (johon minäkin kuulun) käyttää nimeä Helsinki.
exit(0);

Poissa Niina

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #7 : Elokuu 16, 2006, 20:28:54 »
Längelmäeltä, viimeset 6 vuotta Tampereella  :)
Ei sillä väliä, kuka matkalla johtaa.

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #8 : Elokuu 16, 2006, 20:37:55 »
Vammalasta oon (60km Tampereelta Turkuun päin 8))... Onneks ei o silti Graingereita lähelläkään...  :P.

Tapparaa on aina kannustettu. Se on lähteny isältä mun isoveljille ja niiltä mulle...
Tulevaisuuden suunnitelmissa Tampere on ykköspaikkakuntana opiskelupaikkaa hakiessa, ainakin tän hetken mietteissä... Pääsis sitten kattoon enemmän Tapparan pelejä.

Poissa Memmu26

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 172
    • Profiili
    • Irc-galleria
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #9 : Elokuu 17, 2006, 07:05:05 »
Ent. lohjalainen ja nyt tuli 6 v. täyteen Espoossa. Kaikki pk-seudun pelit, muutama Lahden matsi (Äiti asuu siellä) ja pleijarit Tampereella ainakin tarkoitus tällä kaudella nähdä. Ja ehkä nyt syksyllä joku hyvä runkosarjan peli, et pääsee taas Grand stariin ja hotelliin rellestämään.

Eilen muuten just haaveilin Tampereella asumisesta..jollei tota työpaikkaa olis täällä, ni....kuka tietää  ;D
Tappara - Till I Die!

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #10 : Elokuu 17, 2006, 07:13:03 »
Tapparan pelejä on seurattu mahdollisuuksien mukaan sieltä, missä on sattunut olemaan. Olen asunut Tampereella koko ikäni. Kotipelit tulee taas onneksi seurattua hyvin suureksi osaksi Hakametsässä. Vieraspelit yleensä joko paikanpäällä livenä tai radion välityksellä. Viimeistään netistä ja tekstitv:ltä.

Poissa Oijennus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #11 : Elokuu 17, 2006, 07:20:53 »
Itse olen Lempäälästä, nyt muutaman vuoden Tampereella asunut. Niin ja Memmulle terveisiä. Pitkästä aikaa jälkipeleihin kirjoittelen.  ;)

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #12 : Elokuu 17, 2006, 11:31:00 »
Mouhijärvellä ja koko perhe on hyvin opetettu eli kannustaa Tapparaa. Jääkiekko on muutenkin koko perheen harrastus muiden harrastusten ohessa. Käyn katsomassa jokaisen pelin Hakametsässä joihin töiltäni ehdin ja osan vieraspeleistäkin.

Poissa Ponttooni

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #13 : Elokuu 17, 2006, 21:45:07 »
Espoosta..välillä Vantaallakin asunut..ja Helsingissä syntynyt..siitä huolimatta Tappara..vuodesta -82 muistaakseni.

Justjoo

  • Vieras
Vs: Missä päin te foorumilaiset asutte?
« Vastaus #14 : Elokuu 17, 2006, 22:03:33 »
Paljasjalkainen Helsinkiläinen olen. Päivääkään en ole Tampereella asunut. Isäni aina ihmetteli (HIFK-fani), että mikä meni kasvatuksessa pieleen, kun pojasta tuli Tappara-fani.