Äänestys

Kuinka Ilves-Tappara ratkeaa? (Lopputulos: 1-4)

Ilves voittaa varsinaisella peliajalla.
2 (12.5%)
Ilves voittaa jatkoajalla.
0 (0%)
Ilves voittaa voittomaalikilpailussa
1 (6.3%)
Tappara voittaa voittomaalikilpailussa.
1 (6.3%)
Tappara voittaa jatkoajalla.
0 (0%)
Tappara voittaa varsinaisella peliajalla.
12 (75%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

Äänestys päättynyt: Tammikuu 26, 2012, 18:31:07

Kirjoittaja Aihe: Ilves-Tappara 26/1  (Luettu 11360 kertaa)

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Ilves-Tappara 26/1
« : Tammikuu 26, 2012, 13:44:25 »
On varmaan vähän väärä ketju, mutta en nyt keksinyt mistä muualtakaan näitä kysyisi.

Ensinnäkin onko kellään tietoa paljonko tänään paikallispeliin maksan halvin (todennäköisesti seisomapaikka), oon opiskelija, en nuori enkä varusmies? Ilveksen sivujen kautta lippupalvelun sivuille kun eksyin, niin halvin lippu jonka löysin oli 17 e, mutta pohjakartta ei jostain syystä mulle auennut niin en päässyt tarkistamaan mikä paikka se on. Onko todellakin seisomapaikka Ilveksen kotipaikallispeleissä näin kallis?

Sitten toiseen kysymykseen, eli kaverini joka on ilveksen kannattaja väitti kivenkovaan, että paikallisista menee Tampereella lipputulot tasan, itse olen ollut siinä uskossa, että kotijoukkue ne saa kuten muulloinkin. Miten on? Yrittikö kaverini vain houkutella minua tämän päivän peliin tai onko muuten sekaisin kuin Hiitelä konsanaan?

Poissa IlvesMan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2012, 13:56:47 »
On varmaan vähän väärä ketju, mutta en nyt keksinyt mistä muualtakaan näitä kysyisi.

Ensinnäkin onko kellään tietoa paljonko tänään paikallispeliin maksan halvin (todennäköisesti seisomapaikka), oon opiskelija, en nuori enkä varusmies? Ilveksen sivujen kautta lippupalvelun sivuille kun eksyin, niin halvin lippu jonka löysin oli 17 e, mutta pohjakartta ei jostain syystä mulle auennut niin en päässyt tarkistamaan mikä paikka se on. Onko todellakin seisomapaikka Ilveksen kotipaikallispeleissä näin kallis?

Paikallispeleihin ei ole opiskelija-alennuksia. Seisomalippu maksaa Ärrällä 11€ + Tapparalisä 5€ + 2,50€ palkkio = 18,50€. Elämä on. Sanoisi joku.

Sitten toiseen kysymykseen, eli kaverini joka on ilveksen kannattaja väitti kivenkovaan, että paikallisista menee Tampereella lipputulot tasan, itse olen ollut siinä uskossa, että kotijoukkue ne saa kuten muulloinkin. Miten on? Yrittikö kaverini vain houkutella minua tämän päivän peliin tai onko muuten sekaisin kuin Hiitelä konsanaan?

Yritti houkutella sinua peliin. :) Molemmat joukkueet pitävät kotipeliensä lipputulot.
IlvesMan
Hero Member

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #2 : Tammikuu 26, 2012, 14:19:13 »
Joo tiedän ettei paikallispeliin oo opiskelija-alennuksia. Ajattelin vain, kun viime viikolla Tapparan isännöimässä paikallispelissä seisomalippu oli 14 euroa ja oletin että näissä halvimmissa lipuissa olisi korkeintaan euron heitto. Enkä nyt siis laske mukaan ärrien ja vastaavien lisämaksuja, kun oletan ettei tupa täyteen tule tänäänkään ja aion ostaa lippuni paikanpäältä mikäli sinne eksyn.

Poissa tapparafaniii

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 671
  • Tappara!
    • Profiili
Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #3 : Tammikuu 26, 2012, 14:37:46 »
Itse mietiskelin että tulisiko tänään pelin ja päätin että tulen. Niin olisiko jollakin tietoa että halli ei ole tänään täynnä ja lipun voi hallilta ostaa ettei nyt turhaan sinne lähde.

Itse peliin. Hyvä että Skinner ei mahdu kokoonpanoon! Venu 1.ketjussa mitä ihmettä kaveri vieläkin siinä tekee vaikka Palola siihen. Tai Pekkala 1 peli täälä kaudella 1.ketjussa tehot 1+1

Poissa Volvo#27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #4 : Tammikuu 26, 2012, 14:49:24 »
Aika sirkustemppuja on saanut ilveksen toimiston jätkät tehdä, että hallissa tarvitsisi edes istua kenenkään vieressä. Lipputilanteen voi varmaankin vielä tarkistaa netistäkin ns. varmuuden vuoksi.

Poissa IlvesMan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 507
    • Profiili
Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #5 : Tammikuu 26, 2012, 14:56:20 »
Joo tiedän ettei paikallispeliin oo opiskelija-alennuksia. Ajattelin vain, kun viime viikolla Tapparan isännöimässä paikallispelissä seisomalippu oli 14 euroa ja oletin että näissä halvimmissa lipuissa olisi korkeintaan euron heitto. Enkä nyt siis laske mukaan ärrien ja vastaavien lisämaksuja, kun oletan ettei tupa täyteen tule tänäänkään ja aion ostaa lippuni paikanpäältä mikäli sinne eksyn.

Paikanpäältä tulee hintaan lisää 4 tai 5€ riippuen lipusta Ärrän 2,50 sijaan.

Onko tämä sivu muka noin epäselvä? http://ilves.com/?page_id=111

Hallilta aikuisten seisomalippu siis 20€.

Itse mietiskelin että tulisiko tänään pelin ja päätin että tulen. Niin olisiko jollakin tietoa että halli ei ole tänään täynnä ja lipun voi hallilta ostaa ettei nyt turhaan sinne lähde.

Ei tule missään nimessä olemaan halli täynnä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2012, 15:01:15 kirjoittanut IlvesMan »
IlvesMan
Hero Member

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #6 : Tammikuu 26, 2012, 15:01:52 »
Halvimmalla pääsee kun varaa/tulostaa netistä tuon 6 euron nuorisolipun. Ei tuota missään vaiheessa tarkasteta ja seisomaan nyt pääsee millä tahalla istumalipulla, joten jos olisin opiskelija, niin noin tekisin.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #7 : Tammikuu 26, 2012, 16:43:02 »
UrhoTV 12 euroa, eikä senttikään suoraan Hiitelän kassaan  :-*

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #8 : Tammikuu 26, 2012, 18:24:35 »
Eieiei.. tuo sama selostaja taas Urpolla  ??? :'(

Poissa marusak1

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 932
    • Profiili
Vs: Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #9 : Tammikuu 26, 2012, 18:27:37 »
Eieiei.. tuo sama selostaja taas Urpolla  ??? :'(

kuin niin?

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #10 : Tammikuu 26, 2012, 18:30:19 »
kuin niin?

Jos katot, niin tuut huomaan ;D
Veskala oli maalissa Ipalla ja muuta kaikkea hauskaa..
Sattuu Tapparan mailaan=Osuu Tapparan mailaan..

Poissa passivemonkey

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #11 : Tammikuu 26, 2012, 18:30:36 »
Tänään murjotaan Ilves kunnolla. Ihan sama kuka maalit tekee, kunhan niitä tehdään ainakin 5. Metsola päästää ainoastaan yhden.

Green Hill

  • Vieras
Vs: Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #12 : Tammikuu 26, 2012, 18:35:04 »
iltavuoro,joten luen täältä tapahtumat  :)

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #13 : Tammikuu 26, 2012, 18:37:15 »
Maaliii....  Peltola(Palola)
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Ilves-Tappara 26/1
« Vastaus #14 : Tammikuu 26, 2012, 18:37:59 »
Komia maali!

Palolan sais todellakin liattaa sinne ykköseen Venun tilalle.