Kirjoittaja Aihe: Tappara Fan Club  (Luettu 76640 kertaa)

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #30 : Heinäkuu 31, 2006, 15:01:53 »
Tänään tippui luukusta jäsenkortti ja muu oheismateriaali. Onko tuo ottelulippu tietylle paikalle vai voiko paikkaan itse vaikuttaa?

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #31 : Heinäkuu 31, 2006, 15:04:17 »
"*reps* Tossa on lippu minkä saat, ota tai jätä. Seuraava!"

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #32 : Heinäkuu 31, 2006, 15:44:54 »
Edellis vuosina olen ainakin pystynyt vaikuttamaan, kunhan menee hallille ajoissa eikä ryysiksessä yritä valita mitään! Totta kai liput on aina määrätyille paikoille, että ihan mihin vaan ei paikkaa saa!

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #33 : Heinäkuu 31, 2006, 16:46:00 »
Edellis vuosina olen ainakin pystynyt vaikuttamaan, kunhan menee hallille ajoissa eikä ryysiksessä yritä valita mitään! Totta kai liput on aina määrätyille paikoille, että ihan mihin vaan ei paikkaa saa!

Näin arvelinkin. Piti vain varmistaa, kun joskus on ilmaislippujen kohdalla käynyt suurinpiirtein nimin. jtv:n kirjoittamalla tavalla.

Poissa oswald

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 134
  • Pappateam...parasta.. A-ryhmää
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #34 : Heinäkuu 31, 2006, 19:00:34 »
Jo aikojen alusta alkaen olen saanut tuolla ilmaisella ottelulipulla tosihyvän paikan, meinaatten paikan yläpesästä. Eikä ole tarvinut kiistellä lipunmyyjättärien kanssa.
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä!

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #35 : Elokuu 01, 2006, 18:42:40 »
Taitaa olla noi liput lähinnä C2:een. Mutta aina kun olen kysynyt, että saako lipulla paikan C3:een niin kassa on käynyt erikseen hakemassa lipun. Se on yleensä sitten alariveille mutta C3:een kuitenkin.

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #36 : Elokuu 01, 2006, 18:45:05 »
Tulevalla kaudella taitaa C3:n alarivitkin olla täydenpiä kuin tähän asti joten saattaa "joutua ottamaan" myös D-päätyyn sen ilmaislipun. Mutta kuka lahjahevosta suuhun katsoo.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #37 : Elokuu 10, 2006, 15:04:11 »
Laitetaan tännekin varmuuden vuoksi maininta asiasta, jonka huomasin Tapparan kotisivuilta Fan Club-osiosta.

Tapparan Fan Clubille on palautunut jo jäsenmaksunsa maksaneiden "kausipaketteja", koska Posti ei ole löytänyt niille vastaanottajaa syystä tai toisesta. Ehkä kolmannesta. Itse tässä spekuloin perinteiseen tyyliin yksityishenkilönä. Lisää tietoja saanee Tapparan kotisivuilta Fan Club-osiosta tai ottamalla yhteyttä Fan Clubiin.

Poissa art

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
  • Local Moderator
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #38 : Elokuu 11, 2006, 11:10:56 »
Tapparan Fan Clubille on palautunut jo jäsenmaksunsa maksaneiden "kausipaketteja", koska Posti ei ole löytänyt niille vastaanottajaa syystä tai toisesta. Ehkä kolmannesta. Itse tässä spekuloin perinteiseen tyyliin yksityishenkilönä. Lisää tietoja saanee Tapparan kotisivuilta Fan Club-osiosta tai ottamalla yhteyttä Fan Clubiin.

Tietojeni mukaan tänä vuonna olisi abduktoitu erityisesti lätkäfaneja, se voisi osaltaan selittää postin palautukset. Olen tässä kesän aikana mietiskellyt, että miksi juuri lätkäfaneja - onkohan joku perustamassa IGHL:lää. Onko pelaajiakin jo abduktoitu vai laittavatko ensin infran kuntoon. Mitäs sitten kun ne kaverit palautetaan, tulevatko valopallossa vai yksitellen, fileinä vai atomeina. Ovatko vanhentuneet vai eivät? Lihoneet? Erään teorian mukaan juuri astroidit olisivat lätkäfaneja. Jos tulevat valopallossa, niin montako: 6500, 1955, 12/15. Entä jos tuleekin 15? Onko abduktoijilla parempaa tietoa viirien oikeaoppisesta laskemisesta? Olisi se kuulkaa jännää, jos tulisikin viistoista. Joukossa saattaisi olla ruottinkielisiäkin. Mitäs niille tehtäisiin? Otetaanko fan clubiin vai piestäänkö siihen paikkaan. Ois siistii jos siä ois joku vanha mokke, nähtäisiin vanhoja polkkeita.
- Without us...the emblem is only iron...orange just juice...Nemo nothing but a name -
- Me olemme graniittia, maasälpää, gneissiä...rautajuova moreenissa Salpausselkien -
- 40-luvulla kuulemani TBK-fanin kommentti: "Härre gud, hur älskar jag den här föreningen." -

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #39 : Elokuu 12, 2006, 20:25:58 »
Onkohan kellään tietoa kuinka täyteen alarivit on myyty fanikatsomoon? Nimen omaan laitaan A:n puoleiseen katsomon-osaan.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #40 : Elokuu 12, 2006, 23:13:55 »
Onkohan kellään tietoa kuinka täyteen alarivit on myyty fanikatsomoon? Nimen omaan laitaan A:n puoleiseen katsomon-osaan.

No tytölle siitä kausaria juuri osteltiin ja toimistolta sanottiin, et aikas täynnä ovat nuo kaks ekaa riviä C3:n osalta.
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #41 : Elokuu 13, 2006, 11:19:29 »
A:n puoleiseen taitavat olla täynnä, itse sain varmaankin viimeisiä paikkoja sinne.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #42 : Elokuu 13, 2006, 15:37:43 »
Ahas, vai silleen. Sieltä A:n sivusta olisi vaan helppo tulla ja poistua. Vaikkei niissä paikoissa muuten taida eroa olla noin näkemisen kannalta. Jos jälkikasvulle hankkii vakipaikan sieltä.

Poissa Metsurimies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #43 : Elokuu 14, 2006, 22:07:06 »

[/quote]

Tietojeni mukaan tänä vuonna olisi abduktoitu erityisesti lätkäfaneja, se voisi osaltaan selittää postin palautukset. Olen tässä kesän aikana mietiskellyt, että miksi juuri lätkäfaneja - onkohan joku perustamassa IGHL:lää. Onko pelaajiakin jo abduktoitu vai laittavatko ensin infran kuntoon. Mitäs sitten kun ne kaverit palautetaan, tulevatko valopallossa vai yksitellen, fileinä vai atomeina. Ovatko vanhentuneet vai eivät? Lihoneet? Erään teorian mukaan juuri astroidit olisivat lätkäfaneja. Jos tulevat valopallossa, niin montako: 6500, 1955, 12/15. Entä jos tuleekin 15? Onko abduktoijilla parempaa tietoa viirien oikeaoppisesta laskemisesta? Olisi se kuulkaa jännää, jos tulisikin viistoista. Joukossa saattaisi olla ruottinkielisiäkin. Mitäs niille tehtäisiin? Otetaanko fan clubiin vai piestäänkö siihen paikkaan. Ois siistii jos siä ois joku vanha mokke, nähtäisiin vanhoja polkkeita.
[/quote]

Olet tainnut kattoa vähän liikaa Salaisia Kansioita...Mutta kesän omalaatuisin ja hauskin teksti,meinaan vaan. ;D
Kaikkeen tottuu.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #44 : Kesäkuu 23, 2007, 16:35:26 »
Tässä mietiskelin ja haaveilin ensi kaudesta ja sen vieraspelimatkoista. Hetken pohdinnan jälkeen mieleen ponnahti välittömästi viime kauden megareissu Raumalle. Ollaanko samanlaista reissua suunnittelemassa myös ensi kaudeksi? Vai kenties esteitä, ei taloudellisesti kannattavaa tai muuten vaan ei halukkuutta järjestää matkaa? Olisi vain todella hienoa tuntea samanlainen fiilis ja tunnelma uudelleen.  :)