Kirjoittaja Aihe: Tappara Fan Club  (Luettu 76641 kertaa)

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #15 : Kesäkuu 21, 2006, 19:18:50 »
Fan clubin toimisto lomalla.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #16 : Kesäkuu 21, 2006, 21:32:30 »
Toimisto on nyt siis kiinni kauankin? Eli, jos nyt maksaisin laskun, joka saapui tänään, en saisi härpäkkeitä vähään aikaan, enkä pystyisi täten ostamaan kausikorttia Fan Clubilaisen alennuksella ihan heti? Jos tämä on totta, voihan...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2007, 16:30:16 kirjoittanut Eepi »

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #17 : Kesäkuu 22, 2006, 07:00:13 »
Emppu: Käy Tapparan sivuilla ja katso kohdasta Fan club,niin sieltä näät kuinka kauan Fan clubin toimisto on lomalla.
Muistaakseni heinäkuun puoleenväliin.
Mutta Tapparan toimisto on tietääkseni auki,joten maksa jäsenmaksu ja ota kuitti mukaan ja käy
siellä keskustelemassa kausikorttiasiasta.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #18 : Kesäkuu 22, 2006, 08:56:32 »
Vanhoille Tapparan Fan Clubin jäsenillehän jäsenmaksulasku on tullut. Fanikausikorttilaisten laskut ensi kauden kausikortista tulivat jo aiemmin keväällä. Jos on jo Fan Clubin fanikausikortiton jäsen, niin jäsenmaksulasku lienee tullut kotiin. Kausikorttiasian luulisi tosiaan hoituvan Tapparan toimistolla, kun vain ottaa kuitin maksusta mukaan, kuten veka3 totesi. Jos ei ole vielä Tapparan Fan Clubin jäsenkään, niin sitten asia saattaa mennä vaikeaksi, mutta tuskin mahdottomaksi. Mikään ei estä käydä kysymässä Tapparan toimistolta, että varaisivatko jo kausikortin, vaikka ei ole jäsen. Sitten sopii Tapparan toimiston kanssa, kuinka jäsenyysasia hoidetaan. Siihen täytyy varautua, että uusien jäsenten hakemuksia aletaan käsitellä vasta heinäkuun puolivälin jälkeen, kun Fan Clubin toimisto on taas auki. Mä en sitten edusta mitään virallista tahoa, vaan kirjoittelen ihan yksityishenkilön spekulaatioita.

Börjen kysymykseen mulla ei ole varmaa vastausta. Jäsenille (=vanhoille jäsenille) jäsenmaksulaskut lähetettiin ennen kuin Fan Clubin toimisto jäi kesälomalle. Jos uusi jäsen on liittynyt Fan Clubiin sopivaan aikaan, niin hänellekin lienee lähetetty lasku samassa yhteydessä ja eräpäivä voisi olla tuo 31.7. Fan Clubin toimiston kesäloman aikana taitaa jäsenhakemusten käsittely olla sattumanvaraista. Luulen, että heinäkuun puolenvälin jälkeen uusien jäsenten jäsenmaksun eräpäivä on noin pari viikkoa siitä, kun kirje postiluukusta tipahtaa. Ja tähänkin lisäyksenä, että mä en sitten edusta mitään virallista tahoa, vaan kirjoittelen ihan yksityishenkilön spekulaatioita. :)

Poissa Miku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #19 : Kesäkuu 22, 2006, 11:07:46 »
Ja sekoitetaan hieman vielä soppaa...Eli itse kävin kausaria itelleni tilaamassa, ei siinä mitään, mutta otin samalla kahdelle pojalleni junnu kausarit, sen 50€, mutta poikani ei kumpikaan ollut fan clubin( häpeä tunnustaa), ja heidät liitettiin fan clubiin samalla.
No kausareista tuli lasku ja maksoin sen,mutta fan clubilta vasta viikon päästä.
Eli voit liittyä fan clubin jäseneksi samalla kun meet toimistolta kausaria tilailemaan.Fan clubin lasku tulee perässä.
Ja ihan tiedoksi, että kannattaa todellakin maksaa se fan clubin lasku, vaikka joku voi kuvitella, että saa kausarin halvemmalla( onneaan voi koittaa...eihän tosi fani jätä maksamatta???).
Nämäkin kirjoitettu ihan yksityishenkilönä.

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #20 : Kesäkuu 26, 2006, 12:51:02 »
Ja ihan tiedoksi, että kannattaa todellakin maksaa se fan clubin lasku, vaikka joku voi kuvitella, että saa kausarin halvemmalla( onneaan voi koittaa...eihän tosi fani jätä maksamatta???).
Nämäkin kirjoitettu ihan yksityishenkilönä.
Mulle on joku joskus kertonu, että kausikortteja ei lähetetä ennenkuin nimi löytyy fan clubin jäsenmaksun maksaneiden listasta.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #21 : Kesäkuu 27, 2006, 10:23:13 »
Mä muistan maksaneeni Fan Clubin jäsenmaksun aina ennen kuin kausikortti on tullut. En ole asiaa ihmeemmin ajatellut, koska Fan Clubin jäsenmaksun olen maksanut ensimmäistä jäsenvuotta lukuunottamatta aina heinäkuun loppuun mennessä ja kausikorttia en heinä- tai elokuussa tarvitse. Mulle on riittänyt, että saan sen runkosarjan alkuun. Nythän on ollut kaksi kautta käytössä se älykortti, jonka ilmeisesti toimisto lisää hyväksyttävien korttien listalle, kun maksut on maksettu. Viime kesänä kävin vaihtamassa omani uuteen paikan vaihdon takia. Mä en sitten tälläkään kertaa edusta mitään virallista tahoa, vaan kirjoittelen ihan yksityishenkilön spekulaatioita.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #22 : Kesäkuu 30, 2006, 09:42:31 »
Itse olen aina maksanut ne samalla kertaa. Joskus lähettävät aika närpillä sen fan club laskun, että ehtii kausarin eräpäivään mennessä. Tänä vuonna ihmetytti kausarin maksettava hinta 37 e. 199-150 pleijarihyvitystä? Lähettävätkö jouluna loppulaskun vai?

Poissa Börje

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1599
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #23 : Heinäkuu 05, 2006, 00:36:12 »
Kaksi viikkoa sitten pistin hakemuksen vetämään. Vielä ei ole kuulunut mitään. Eikä haittaa yhtään. Kuten ounastelinkin, lomalla on hiukan hankalampi tehdä töitä samaan aikaan. Sitä vaan piti kysymäni, kuinka kauan jäsenmaksun maksamisesta fan clubin jäsenkortti on käsissäni? Eipä tuollakaan mitään kiirettä ole. Ajattelin vain näin yöllisinä tunteita, että ehtiikö näin kesäaikaan nauttimaan huurteisen GSC:ssa tai käyttäämään muita fanietuja hyväkseen?

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #24 : Heinäkuu 05, 2006, 09:27:30 »
Taas spekuloin ihan yksityishenkilönä. Itse liityin Fan Clubiin kesällä 2000, enkä enää tarkkaan muista, kuinka homma silloin meni. Mulla on mielikuva, että sen jälkeen jäsenkortti tai kortin vuositarra on tullut hyvin pian maksun suorittamisen jälkeen. Tänä kesänä niin ei tapahtunut. Maksoin jäsenmaksun juuri ennen kuin toimisto jäi lomalle ja siellä tuskin on vielä noteerattu maksuani. Eli mielestäni ihan ymmärrettävä syy. Yleensä olen maksanut jäsenmaksun lähempänä heinäkuun loppua, jolloin TFC:n toimistolla on taas päivystys. Näissä tapauksissa muistaisin jäsenkortin tulleen hyvinkin nopeasti, kuten edellä mainitsin.

hardflip

  • Vieras
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #25 : Heinäkuu 05, 2006, 09:59:47 »
Liittymisen jälkeen fan-club paketti (tai kirjekuorellinen tavaraa) tuli reilussa viikossa. Uskoisin, että nyt jos olet maksanut fan-club maksun kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa niin toimisto käsittelee ne vasta lomien jälkeen. Uskoisin että elokuun ensimmäisellä viikolla luukku kolisee ja kortit/tarrat ensi kaudelle tulevat.

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #26 : Heinäkuu 06, 2006, 22:55:35 »
No minäkin spekuloin omana ittenäni,enkä edusta mitn virallista tahoa.
Mun mielestä kaikki asiat sujuu toimistolla hyvin,kun lähtee sinne kiiretttömällä
aikataululla ja rennolla asenteella.Vaikka joskus kausikortti ei toimi,ku peliin menet(olet maksanut) sisään pääset,varmaanki kun et hermostu! On omakohtaisia kokemuksia.
Menee ehkä pikkasen OF-Top, mut täytyy kiittää Pia R,Ville H,Johanna S ja muita fan clubin vetohemmoja
mukavista pelireissuista ja tapahtumista! KIITOS!

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #27 : Heinäkuu 19, 2006, 11:17:24 »
Kaivetaan nyt otsikko taas esille. Eilen postilaatikossa odotti iloinen yllätys. Tapparan Fan Clubilta oli tullut kirje, jossa tämä tuttu kauden aloituspaketti: kausitarra jäsenkorttiin, etulista, ottelulippu ja pieni lahja. Tämän vuoden lahja oli muuten ainakin minulle erittäin hyödyllinen ja mieleinen. Tiesin kyllä odottaa ripeää toimintaa, kun toimisto on taas auki. Näin nopeaa palvelua en kuitenkaan odottanut. Minähän ehdin tässä vielä hukata kausitarrani ennen kauden alkua. Ei, sitä tarraa ei voi heti liimata siihen korttiin. Yritän illalla muistaa asian. Tai ehkä järjestän viikonloppuna Tapparan Fan Clubin jäsenkortin kausitarran liimaamistapahtuman. Perjantaina aloitellaan GSC:ssa ja sunnuntaina lopetellaan samassa paikassa.

Kiitoksia Tapparan Fan Clubille! :)

Poissa Rixa

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 317
  • Roskasakin kannatusyhdistyksen jäsen
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #28 : Heinäkuu 25, 2006, 15:37:31 »
Noniin, kiitoksia mainiosta tarjouksesta sekä siitä että nykyiset työvuorot mahdollistavat sen. Otin ensikaudella kausarin hintaan 199e :). C3 Toki ja 9 riviltä. Joten meikäläistä hallissa näkyy ensi kaudella useammin kuin viime kaudella.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Tappara Fan Club
« Vastaus #29 : Heinäkuu 26, 2006, 20:39:17 »
Eli istut mun ja vaimoni alapuolella. Niin hyvästä paikasta (9 rivi) ei kannata luopua enää koskaan. Voit sitten jättää sen lapsille perinnöksi. Voidaan huutaa sitten Tappara uuteen kukoistukseen Uraman avustuksella 14.9 alkaen taisi olla!