Pistetään jälleen haku auki. Haemme vahvistusta tai vahvistuksia mode-tiimiin. Halukkaat esittäytyköön tässä ketjussa!
Vieläkö on uusille moderaattoreille tarvetta, vai joko vaje on täytetty? Varmuuden vuoksi esitän kiinnostukseni hommaan, seuraavilla meriiteillä perustellen.
- Tapparalainen olen ja tulen olemaankin, vaikka joskus se onkin niin tavattoman rankkaa.
- Objektiivisuuteen kykenen työssä kuin työssä, myös intohimoni kohdalla. Esitänkin suosituksenani nimimerkki Graingerin lausahduksen
Palauteketjussa. Obesiteettiakin on sen verran, ettei ihan pienet tuulet ja katkerat tappiot heittele. Mutta Ojasta ei tönitä.
- Moderointikokemusta minulla ei ole. Olen kuitenkin suht' nopea oppimaan, enkä yleensä tee samaa virhettä toistamiseen (paitsi naisten kanssa). Säännöt opettelen tarkkaan, mutta teknisen osaamiseni ylittäviä tehtäviä - kuten viestien siirtämistä toisiin otsikoihin - en edes yritä ilman asiaankuuluvaa perehdytystä.
- Aktiivinen palstankäyttäjä olen ollut jo aikaisemmilla Tapparan keskustelusivustoilla ja tännekin on viestejä kertynyt jo yli 300. Lisäetuna on se, että yökyöpelinä norkoilen täällä hyvin usein myös myöhään aamuyöllä. Näin tulisi valvotuksi myös ne baareista kotiutuneiden kiukuspäissään laatimat syväanalyysit.
Jos en tule valituksi, niin mökötän viikon ja jatkan entiseen malliin.