Kirjoittaja Aihe: Vappu  (Luettu 12817 kertaa)

Poissa Ponttooni

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vappu
« : Huhtikuu 30, 2006, 09:15:24 »
No nyt alkoi vapunvietto. Laitoin grillin valmiuteen ja lounaaksi siis tarkoitus käryttää vähän kyrsää. Pari asennusjuomaa (ei simaa) olen joutunut myös ottamaan.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2006, 13:32:34 »
Vappua vaan. Tosin itse ajattelin pikasta vappu lenkille ja sen jälkeen vasta juoda muutaman oluen saunomisen kanssa...
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

jorma k

  • Vieras
Vs: Vappu
« Vastaus #2 : Huhtikuu 30, 2006, 14:43:35 »
Nyt on aika tyhjentää pää menneestä kaudesta.Hyvää vappua kaikille Tappara Faneille. :D

Poissa karsson

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #3 : Huhtikuu 30, 2006, 19:49:35 »
Rauhallista vappua vaan kaikille työn sankareille, kommunisteille, porvareille ja siltä väliltä.

Poissa JoLa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 232
  • Manchester United, Tappara
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #4 : Huhtikuu 30, 2006, 20:05:20 »
Vappua vappua, kaikille!

Patu

  • Vieras
Vs: Vappu
« Vastaus #5 : Toukokuu 01, 2006, 09:28:52 »
Wappua vaan kaikille nyt kun on pää kipeä. Ainakin mulla.

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #6 : Toukokuu 01, 2006, 20:59:42 »
Jaa pää kipee.. Ei täällä Tampereella vaan. Kotkassa on tainnut olla pilaantunutta simaa ???
Terassilla oli lämmintä tänään ja palvelu pelas taas kerran aivan loistavasti 8) (kiitos GSC)
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Vappu
« Vastaus #7 : Toukokuu 02, 2006, 13:25:14 »
Olin töissä... >:(
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Justjoo

  • Vieras
Vs: Vappu
« Vastaus #8 : Toukokuu 02, 2006, 20:22:29 »
Glopalisaatiota vastustava nuorisomme esitteli asiaansa vappuna Helsingissä pistämällä kaiken paskaksi, mikä eteen tuli. Tämä epäilemättä nostattaa ainakin hesalaisten keskuudessa sympatiaa tätä liikettä kohtaan. Hyvähän se on että on mielipiteitä, mutta pitääkö se aina tuoda esille rikkomalla kaikki.

Taitavat juuri tälläiset ihmiset olla sellaisia joiden pitää vastustaa ihan kaikkea. Jos maailmassa olisi vain yksi metsä ja siinä jäljellä vain tämä ihmisryhmä ja pupujussi , niin varmaan poltettaisiin koko hemmetin paikka, koska vastustetaan porkkanan syömistä.

Mikähän tuotakin porukaa vaivaa. Ryyppäisivät, örveltäisivät ja harrastaisivat irtoseksiä niinkuin muutkin nuoret. O tempora, o mores!!!

Poissa janneojanenonjumala

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1177
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #9 : Toukokuu 02, 2006, 20:37:49 »
Vähän niinkuin viime viikon Päivärinnan ajankohtaisohjelmassa kun kerrottiin että luonnonsuojelijat haluaisivat upottaa ydinjätteet sademetsiin että ne saisivat olla rauhassa :)

Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #10 : Huhtikuu 27, 2007, 00:29:32 »
tuo ihana Valpurinpäivä,joka antaa meille virallisen luvan virtsata,ulostaa ja oksentaa suurin joukoin pitkin Hämppiä.
Toista se oli 70 -luvulla kun isä-ukko raahas nuoren pojan mukanaan Vappua juhlimaan. Siinä marssittiin pienen kunnan keskustassa selkä suorana ja ylpeänä,tietämättä kuitenkaan minkä takia. Olihan sen oltava jotain suurta kun oli orkesteri ja kaikki,ajattelin. Sitten joku setä puhu popliinitakissaan jotain ja ihmiset kuunteli.
Olihan  mulla vappuviuhka ja joku pallon näköinen,joka roikku kuminauhan päässä,jestas mut olin ylpeä.

Hyvää Vappua!

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 27, 2007, 00:31:30 kirjoittanut Desperado »

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #11 : Huhtikuu 27, 2007, 08:24:36 »
Taas se aika vuodesta kun amatöörit valtaavat ravintolat ja kadut. Ei kiitos, minä pysyn kotona niin ei tule kellekkään paha mieli :-*
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Vappu
« Vastaus #12 : Huhtikuu 27, 2007, 13:44:21 »
Ammatinvalintakysymyksiä, moon töissä. Että Klara vappen vaan!
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #13 : Huhtikuu 27, 2007, 16:13:34 »
Kattelin tuossa ilmatieteen laitoksen sivuja. Pakkasia tulossa öiksi ja saattaa luntakin ripauttaa. Hieno vappu tulossa ilmeisesti. Joten hyvää vappua vaan Tapparalaisille jo etukäteen! Älkää nauttiko liikaa simaa ::)

Poissa Cissboll

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 545
    • Profiili
Vs: Vappu
« Vastaus #14 : Huhtikuu 27, 2007, 16:21:57 »
entinen työläisten juhla,nykyinen teekkareiden örvellysjuhla.
anyway,rauhallista ja hyvää vappua kaikille täällä tapparan sivustoilla pyörineille.