Itse uskon että nyt kun tapsa34 antoi Jarkolle noin hyvät ohjeet miten jääkiekkopeliä pelataan, niin kyllä 10 maalia pitäisi ennen runkosarjan loppua olla aivan varma ja täyttä realismia.
Tuon on tapsan tapa kirjoittaa ja tuoda esiin omia mielipiteitä ja huomioita pelistä. Sikäli kun olen oikein ymmärtynyt niin tuota keskusteluahan me täällä käydään, tästähän voi hyvinkin Pyymäen ketju saada lisää aktiivisuutta koska kyseessä on kuitenkin viime aikoina ihan hyvin suorittanut kaveri ja pistetilikin on auennut.
Tuosta sinun kommentista en sano yhtään mitään, ehkäpä voit lukea sen itse muutaman kerran uudestaan ja ajatella oliko sen postaaminen edes tarpeellista.
Kyllähän Pyymäen, Kiilholman ja Niemisen pelaaminen tuosta jutusta aika kuvastuu. En ollenkaan muistanut, että tuosta Pyymäen edellisestä maalista on noinkin pitkä aika.
Pyymäen karvauspeli on mielestäni parantunut entisestään kauden edetessä ja kolmikon Pyy-Kinu-Nieminen peli sujuu minusta hyvin yhteen. Vielä enemmän kun saavat tuota painetta vastustajan maalille niin hyvä tulee. Lisää laukauksia vaan sieltä b:n kaarelta kun ollaan täydessä vauhdissa jos syöttää ei voi. Tästä on hyvä jatkaa kovempiin peleihin.