Kirjoittaja Aihe: Fanimatkat 2006  (Luettu 7781 kertaa)

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Fanimatkat 2006
« : Huhtikuu 28, 2006, 17:17:26 »
Juu, noille olisi ihan pirusti kiinnostusta lähteä, mutta olen alaikäinen. Oletukseni mukaan, en pääse ilman aikuista. Mutta en ole varma, olenko oikeassa?

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #1 : Huhtikuu 28, 2006, 17:21:21 »
Juu, noille olisi ihan pirusti kiinnostusta lähteä, mutta olen alaikäinen. Oletukseni mukaan, en pääse ilman aikuista. Mutta en ole varma, olenko oikeassa?

Et ole oikeassa!
Köyhä säästää.

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #2 : Huhtikuu 28, 2006, 17:27:41 »
Eli, vaikka olen vasta 14, pääsen fanimatkoille mukaan!? Liityn vielä kaikenlisäksi fanclubiin, niin minulla on ns. etuoikeus päästä (ostaa) mukaan. Jos tämä on totta, olen todella onnellinen!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2006, 21:01:21 kirjoittanut Emppu »

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2006, 20:00:44 »
Joo,matkoille pääsee mukaan vaikka ei olisi täysikäinen.Kun kuuluu
TFC:hen niin matkat on edullisempia ja myös on "etuostooikeus".
Sanoisin että kannattaa liittyä!!

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #4 : Huhtikuu 29, 2006, 20:40:42 »
Hmm... Haluaisin kovasti mukaan, mutta en usko että vanhemmat ovat kovin iloisia jos sitä ehdottelisin, kun porukka tuppaa olemaan hieman humaltuneena. Itse en päihteitä käytä, kumminkaan.

Mutta onko mukana yleensä alaikäisiä? Tai edes sitä sakkia, joka ei aivan töötissä ole? Siinä tapauksessa saattaisin päsätä helpommin mukaan.

Kumminkin, TFC:hen liityn jokatapauksessa. :)

Poissa Manse-Fani

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1131
  • "Te voitte lähtee."
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #5 : Huhtikuu 29, 2006, 20:50:51 »
Kyllä meikäläinen alaikäisenä siellä matkoilla riekuin neljään otteeseen männä kaudella. Eipä siellä kaikki aivan tuutissa ole, suurin osa kylläkin. Itsehän olin tietysti limsa linjalla.

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #6 : Huhtikuu 29, 2006, 20:55:14 »
Hmm... Haluaisin kovasti mukaan, mutta en usko että vanhemmat ovat kovin iloisia jos sitä ehdottelisin, kun porukka tuppaa olemaan hieman humaltuneena. Itse en päihteitä käytä, kumminkaan.

Mutta onko mukana yleensä alaikäisiä? Tai edes sitä sakkia, joka ei aivan töötissä ole? Siinä tapauksessa saattaisin päsätä helpommin mukaan.

Kumminkin, TFC:hen liityn jokatapauksessa. :)

Fiksua tekstiä nuorelta ihmiseltä. Itseänikin (vaikka olen jo aika vanha) häiritsee noissa fanimatkoilla esiintyvä kohtuuton alkoholin käyttö. Tämä ei koske lähellekkään kaikkia matkalaisia ja samaa ilmenee varmaan joka seuran reissuissa. Olenki joskus miettinyt, että pitäisikö reissuissa olla erikseen "alkoholittomia busseja", nuorille ja muuten "hillitymmälle väelle".

PS. On fiksua toimintaa, ettei sinun ikänen henkilö harrasta alkoholin käyttöä. Jos siihen on tarvetta, niin siihen aineeseen ehtii tutustua sitten myöhemmälläkin iällä.

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #7 : Huhtikuu 29, 2006, 21:20:57 »
Olenki joskus miettinyt, että pitäisikö reissuissa olla erikseen "alkoholittomia busseja", nuorille ja muuten "hillitymmälle väelle".

Heh, hauskaa mietintää. Kyllä nuoriso ja muutkin matkalaiset 90% ainakin Tapparan fanireissuilla osaavat käyttäytyä hyvinkin mallikelpoisesti. Jos sitten joukkoon eksyy joku joka ei osaa niin joutuu mustalle listalle=porttikielto jatkossa reissuille. Hyvin toimii, on toiminut jo vuosikausia. Voit tietysti kokeilla ehdottaa jos vaikka Ipa kokeilisi omaa nuorisobussia. ;) Tapparassa ollaan kaikki yhtä samaa perhettä ikään katsomatta.

Poissa Fiiu

  • Roskasakki-prospect
  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 117
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #8 : Huhtikuu 29, 2006, 21:52:54 »
Vieraspeleissähän se kuudes pelaaja tuppaa olemaan alkoholi, jota matkaavat fanit ovat nauttineet sopivasti. Olen huomannut että erittäin harvoin joku vetää homman yli ja on nauttinut luvattoman suuren määrän kuningas a:ta, mutta ongelmilta ollaan vältytty (niillä reissuilla joilla olen mukana ollut). Eli kohtuus kaikessa, ei kannustustakaan saa vetää yli. ;)

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #9 : Huhtikuu 30, 2006, 09:07:58 »
Kyllä siellä fanireissuilla on useampikin alaikäinen mukana. Meillä on tapana aina katsoa alaikäisten perään, että pysyvät joukossa mukana. Vetäjät pitävät bussin väen aina kurissa ja järjestyksessä :) Ainakin silloin kun olen itse matkanvetäjänä.
Vanhempia voi aina pyytää vaikkapa soittamaan toimistolle Piialle ja kysymään näistä matkoista. Tai vaikkapa lähteä sinne matkalle vanhempien kanssa ekaa kertaa, jos jännittää liikaa. Sitten varmasti huomaa, että fanit on ihan lepposaa väkeä.
Tsempparin kanssa samaa mieltä, me Tapparafanit ollaan yhtä suurta perhettä, eikä tarvita mitään erillisiä busseja eri-ikäisille.
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #10 : Toukokuu 16, 2006, 09:30:05 »
Empun ei kannata miettiä mistään liiallisesta alkoholin käyttäjistä ollenkaan. Kuten Marjokin sanoi. Sellaista ei tapahdu Tapparan fanimatkoilla. Ja jos tapahtuu, niin sen henkilön on turha yrittää jatkossa mukaan. Empun kannattaa puhua vanhemmat mukaan, että huomaavat miten hienoja kokemuksia matkat ovat. Meidänkin lapset haluavat mukaan ihan Kalpa- reissuja myöten.

Tappara90

  • Vieras
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #11 : Toukokuu 18, 2006, 16:43:02 »
minulla on kanssa kova hinku matkoille, mutta kaveria ei tahdo löytyä kuka lähtisi. Yritän ens vuodeksi kerätä rohkeuttani ja lähteä yksin matkaan mutta onko sielä paljon alaikäsiä yleensä mukana? Onks kaikki poikia vai onks siä myös tyttöjä mukana?

Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #12 : Toukokuu 19, 2006, 12:08:39 »
Rohkeasti nyt mukaan vaan. Aina varmasti löytyy juttuseuraa ja siellähän sitä tutustuu uusiin ihmisiin. Kavereita saa taatusti Tapparalaisista. Ihan molempaa sukupuolta reissulaisista löytyy.
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa a.ankka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #13 : Kesäkuu 09, 2006, 23:51:02 »
Onko tulossa Tappara risteilyä ennen kauden alkua?Ei oo tullu oltua,mut vois pistää harkintaan,jos tulee...

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Fanimatkat 2006
« Vastaus #14 : Kesäkuu 10, 2006, 00:17:05 »
Onko tulossa Tappara risteilyä ennen kauden alkua?Ei oo tullu oltua,mut vois pistää harkintaan,jos tulee...

Tämän vuotinen Tappara risteily seilataan Viking Line isabellalla Joulukuussa,muistaakseni joulua edeltävä viikon loppu La-su.