Kirjoittaja Aihe: Liput Tapparan peleihin  (Luettu 352297 kertaa)

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1335 : Syyskuu 15, 2015, 20:35:59 »
Pari lippua voitte ainakin buukata paikalle, ostetaan huomenna hallilta.
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa #51

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2649
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1336 : Syyskuu 15, 2015, 20:43:44 »
Huomenna hallilta pari lippua tulossa tännekin. Toivottavasti muitakin tulee. Muut joukkueet ovat kyykänneet yleisömäärissä, niin nyt olisi hyvä vetää kaulaa muihin kilpailijoihin keräämällä kunnon massit peleistä ja tämä mahdollistaisi joukkueen vahvistamisen kesken kauden, joten kaikki hallille!

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1337 : Syyskuu 15, 2015, 21:38:10 »
Pitäisiköhän koko palstan tempaista, ja kaikki halliin huomenna? Ihan näön vuoksi, saa sitten rääpiä ilvesläisille.

1812 jäsentä, jos näistä vaikkapa 400-500:lla on lippu/kausikortti, niin siinä saisi tuhannen katsojaa lisää. Eihän tuo toki mahdollista ole, nytkin paikalla muutama kymmenen henkeä. No joo, turhaa hassuttelua.

E: Nyt oon itse ollut pari kautta ilman kausaria. Viime kaudella siksi, että oli halvempaa käydä irtolipuilla, ja tällä kaudella siksi, että sopimus Suomi Oyn kanssa nälkäpalkalla astuu voimaan tammikuun alussa.

Tuplaedit: Harmittaa jo valmiiksi, 29.10. – 15.12. on vain neljä kotipeliä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2015, 21:55:13 kirjoittanut Virveliä kainaloon »
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa ekunkikat

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 425
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1338 : Syyskuu 15, 2015, 21:41:45 »
Tulossa myös kaverin kanssa. Sain tosin firman kausarit tällä kertaa...  :)
"Elämää opitaan menneisyydestä, mutta se eletään eteenpäin" S. Kierkegaard
"Mennään eteenpäin" T. Jutila

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1339 : Syyskuu 16, 2015, 13:16:15 »
Tarkoitatteko työ "veljet", että olette menossa peliin vai saako luukulta ennen peliä halvemmalla? Terv. yksinkertainen, joka miettii lähtiskö ajaan vai ei.

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1340 : Syyskuu 16, 2015, 13:36:39 »
Kyllä todella karulta näyttää lippukartta ainakin vielä tänä iltana, varsinkin kun tuota A-puolta katselee.

Näyttää edelleen, hyvä jos 4000:tta menee rikki...
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Poissa Terzzi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 808
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1341 : Syyskuu 16, 2015, 13:37:39 »
Itselle napsahti totta kai iltavuoro, joten en millään pääse halliin. Ketuttaa todella paljon. Tappara-Lukkohan on muotounut kumminkin jonkinlaiseksi "klassikkopariksi" ja herättää tunteita. Toivottavasti synkästä kelistä huolimatta tänään saadaan vielä väkeä halliin!

Poissa Virveliä kainaloon

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 773
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1342 : Syyskuu 16, 2015, 13:46:57 »
Tarkoitatteko työ "veljet", että olette menossa peliin vai saako luukulta ennen peliä halvemmalla? Terv. yksinkertainen, joka miettii lähtiskö ajaan vai ei.

Omalla kohdalla meinaan vaan, että peliin menossa. Ei kai hallilta halvemmalla lippua saa, mutta ainakaan viime kaudella ei saanut Handelsbankenin verkkopankilla lippuja ostettua, enkä ole vaivautunut katsomaan, voiko vieläkään.
"Vai että luottamus mennyt, joo-o. Tämän kun voisi jotenkin muutenkin kuin Palo-Penan ja taksikuskien jutuilla todistaa. On tää vääntäminen kyllä vallan turhaa touhua, annetaan nyt poikien pelata." 10.12.2014

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1343 : Syyskuu 16, 2015, 14:14:05 »
Itse arvioin, että matsiin saataisiin tuollaiset max. 4800 henkeä. Nyt tosiaan näyttää, että 4000 tekee tiukkaa. Ei perhana, nyt kaikki jotka ovat huudelleet joukkueeseen panostamisen ja hankintojen perään, nyt on meidän vuoro vastata huutoon.


Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1344 : Syyskuu 17, 2015, 15:07:59 »
Mitäs, kun Fan Club -jäsenyyden mukana tulee kuponki, jolla saa lunastettua lipun yhteen Tapparan kotiotteluun. Mille paikoille kyseisen lipun voi lunastaa?
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1345 : Syyskuu 17, 2015, 15:49:42 »
Mitäs, kun Fan Club -jäsenyyden mukana tulee kuponki, jolla saa lunastettua lipun yhteen Tapparan kotiotteluun. Mille paikoille kyseisen lipun voi lunastaa?

Pari vuotta sitten kun viimeksi itse käytin tuota kuponkia niin paikat olivat c-päädyn alariveille. En ole ihan varma oliko tarjolla muihin katsomoihin. Ja lunastus oli tuolloin vain hallin lipunmyynnistä ennen ko. matsia. Käytännöt ovat saattaneet toki muuttua.

Poissa tomppa94

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1348
  • Tappara.co --> Donizimo
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1346 : Syyskuu 17, 2015, 15:59:11 »
Eilen tuli kirje kotiin,että kaveri peliin 5e joten hop hop ottakaa kaverinne mukaan!

E: Kyse siis kausarista.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2015, 16:06:41 kirjoittanut tomppa94 »

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1347 : Syyskuu 17, 2015, 16:13:01 »
Mitäs, kun Fan Club -jäsenyyden mukana tulee kuponki, jolla saa lunastettua lipun yhteen Tapparan kotiotteluun. Mille paikoille kyseisen lipun voi lunastaa?

Pari vuotta sitten kun viimeksi itse käytin tuota kuponkia niin paikat olivat c-päädyn alariveille. En ole ihan varma oliko tarjolla muihin katsomoihin. Ja lunastus oli tuolloin vain hallin lipunmyynnistä ennen ko. matsia. Käytännöt ovat saattaneet toki muuttua.
Kyllä niitä saa paremmillekin paikoille ku vaan pyytää. Itse ainakin olen saanut aiemmin C1 ja viimekaudella C3 keskelle kaarretta, ei mitään alarivipaikkoja. Tuntia ennenhän siinä lapussa lukee ja sillon ku pyytää parhaita paikkoja mitä on niin saa hyvät paikat. C-katsomoihin pelkästään taitavat niitä antaa.

Poissa Sasha-18

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 318
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1348 : Syyskuu 17, 2015, 16:59:30 »
Mitäs, kun Fan Club -jäsenyyden mukana tulee kuponki, jolla saa lunastettua lipun yhteen Tapparan kotiotteluun. Mille paikoille kyseisen lipun voi lunastaa?

Pari vuotta sitten kun viimeksi itse käytin tuota kuponkia niin paikat olivat c-päädyn alariveille. En ole ihan varma oliko tarjolla muihin katsomoihin. Ja lunastus oli tuolloin vain hallin lipunmyynnistä ennen ko. matsia. Käytännöt ovat saattaneet toki muuttua.
Kyllä niitä saa paremmillekin paikoille ku vaan pyytää. Itse ainakin olen saanut aiemmin C1 ja viimekaudella C3 keskelle kaarretta, ei mitään alarivipaikkoja. Tuntia ennenhän siinä lapussa lukee ja sillon ku pyytää parhaita paikkoja mitä on niin saa hyvät paikat. C-katsomoihin pelkästään taitavat niitä antaa.

Kysyin juuri toimistolta, että mihin ilmaislipulla pääsee, niin vastaus oli että D3. Ennen on kyllä päässyt paremmille paikoille juurikin C-päätyyn. Jos alkaa luukulla "tingata", niin saattaa tietysti paremmankin paikan saada.

P.S. En ole D3:seen menossa, lahjoitin lipun TPS fanille ensi viikon perjantain otteluun

Poissa KILO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1903
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1349 : Syyskuu 17, 2015, 17:46:28 »
Ok, homma klaart. Musta olis ihan jees, jos jossain päin tota lappua lukis, mihin katsomoon pääsee. Toisaalta ainakin mulla toi on useampana kautena jäänyt käyttämättä. En minä tuolla mitään nytkään tee, mutta tällä kertaa lippu mennee hyväntekeväisyyteen muodossa tai toisessa.
Numerot ei valehtele, mutta tilastot ei kerro koko totuutta.