Kirjoittaja Aihe: Liput Tapparan peleihin  (Luettu 352273 kertaa)

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1320 : Syyskuu 11, 2015, 13:27:57 »
Eikös paikallispeleihin ole kovimmat lipunhinnat? Lähes playoff-tasoa? Miksi? Näyttäisi pieneltä virhearviolta. Toivottavasti toimistolla tehdään juuri nyt myyntityötä, vaikka sitten yhteistyökumppaneille, tai jotain.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1321 : Syyskuu 11, 2015, 14:04:58 »
Eikös paikallispeleihin ole kovimmat lipunhinnat? Lähes playoff-tasoa? Miksi? Näyttäisi pieneltä virhearviolta. Toivottavasti toimistolla tehdään juuri nyt myyntityötä, vaikka sitten yhteistyökumppaneille, tai jotain.

Jokohan noille alariveille hoksattaisiin jatkossa myydä paikallisiin opiskelijalippuja. Nyt on alarivit ihan tyhjänä.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1322 : Syyskuu 11, 2015, 14:12:03 »
On näköjään vähän muuttunu lippupalvelun sivut, tietääkö joku miten saan lippuni kännykkään? Ei ollut erikseen mobiililippu-vaihtoehtoo, mutta sähköisen lipun kohdalla oli kännykän ja tulostimen kuva joten oletin että lipun saa siitä lähetettyä kännykkäänkin. Nyt kun oon lipun ostanu en löydä mistään vaihtoehtoo miten sen sais kännykkään lähetettyä. Ei tässä muuten mitään, mutta en omista tulostinta enkä ehdi ennen peliä mihinkään tuota tulostamaan. Hyväksyykö ne jos ton tulostettavan lipun avaa kännykän näytölle?

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1323 : Syyskuu 11, 2015, 14:16:18 »
Jos tuo lippu on s-postissa pedarina niin tuon avaamalla olen johonkin halliin päässyt. Olisko ollut naapurin peliin? Kunhan se koodi on luettavissa.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1324 : Syyskuu 11, 2015, 14:18:34 »
Jos tuo lippu on s-postissa pedarina niin tuon avaamalla olen johonkin halliin päässyt. Olisko ollut naapurin peliin? Kunhan se koodi on luettavissa.

Kiitos. Juuri tätä tarkoitin. Ilmeisesti mobiililippu on poistunut käytöstä, toimisko toi pdf nykyään sitten myös mobiililippuna kun tuolla kuitenkin oli selvästi tulostimen lisäksi kännykän kuva siinä kohdassa kun valittiin eTicket.

Poissa Button

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 73
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1325 : Syyskuu 11, 2015, 14:18:51 »
Mene kännykällä lippupalvelun omat tilaukset osioon ja avaa sen kautta lippu.  Silloin sen pitäis aueta "kännykkä modessa".  Saattaa toimia myös suoraa emailista avattuna näin?

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1326 : Syyskuu 11, 2015, 16:16:35 »
Mene kännykällä lippupalvelun omat tilaukset osioon ja avaa sen kautta lippu.  Silloin sen pitäis aueta "kännykkä modessa".  Saattaa toimia myös suoraa emailista avattuna näin?

Yritin mennä mutten saa ollenkaan auki omia tilauksia windows phonellani. Evästeet on kyllä käytössä. Ois taas kiva jos ilmoittaisivat jossain jos joillain alustoilla ei sivusto toimi.

Poissa #27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 241
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1327 : Syyskuu 13, 2015, 23:00:44 »
Jos tuo lippu on s-postissa pedarina niin tuon avaamalla olen johonkin halliin päässyt. Olisko ollut naapurin peliin? Kunhan se koodi on luettavissa.

Lippupalvelun sähköpostilippua ei voi lukea kännykännäytöstä jäähallilla. Ei vaan jostain syystä toimi sitten mitenkään. Useamman kerran katsonut kun järkkärit ihmetellyt sitä että miks vitussa tää ei huoli tätä.

Tosin ei voi tietää onks täksi kaudeksi tullut muutosta.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1328 : Syyskuu 14, 2015, 12:09:27 »
Jos tuo lippu on s-postissa pedarina niin tuon avaamalla olen johonkin halliin päässyt. Olisko ollut naapurin peliin? Kunhan se koodi on luettavissa.

Lippupalvelun sähköpostilippua ei voi lukea kännykännäytöstä jäähallilla. Ei vaan jostain syystä toimi sitten mitenkään. Useamman kerran katsonut kun järkkärit ihmetellyt sitä että miks vitussa tää ei huoli tätä.

Tosin ei voi tietää onks täksi kaudeksi tullut muutosta.

Olisko kännykästä riippuvainen juttu, mulla ainakin meni ilman mitään ongelmia kun yllä mainittujen ongelmien vuoks näytin sitä pdf:ää lipuntarkastajalle. Ja muistui siinä samalla mieleen että oonhan mä kerran viime tai toissakaudellakin tehnyt saman kun en saanut tulostettua eikä silloinkaan ollut ongelmaa. Puhelimeni on vanha Lumia 900.

Poissa #27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 241
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1329 : Syyskuu 15, 2015, 00:45:56 »
Olisko kännykästä riippuvainen juttu, mulla ainakin meni ilman mitään ongelmia kun yllä mainittujen ongelmien vuoks näytin sitä pdf:ää lipuntarkastajalle. Ja muistui siinä samalla mieleen että oonhan mä kerran viime tai toissakaudellakin tehnyt saman kun en saanut tulostettua eikä silloinkaan ollut ongelmaa. Puhelimeni on vanha Lumia 900.

Aikaisemmin noissa pdf lipuissa oli viivakoodi sekä QR-koodi, viime kaudella ei kaiketi ollut enää QR-koodia noissa tulostetuissa. Kännykän näyttö on ilmeisesti liian vaikea luettava kun se heijastaa lasista takaisin siten ettei laite sitä lue kunnolla.

Oma suositus kaikille tutuille (miksei myös tuntemattomille) on valita kännykkälippu jos kännykkää käyttää eikä sähköpostilippu.

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1330 : Syyskuu 15, 2015, 00:53:31 »
Olisko kännykästä riippuvainen juttu, mulla ainakin meni ilman mitään ongelmia kun yllä mainittujen ongelmien vuoks näytin sitä pdf:ää lipuntarkastajalle. Ja muistui siinä samalla mieleen että oonhan mä kerran viime tai toissakaudellakin tehnyt saman kun en saanut tulostettua eikä silloinkaan ollut ongelmaa. Puhelimeni on vanha Lumia 900.

Aikaisemmin noissa pdf lipuissa oli viivakoodi sekä QR-koodi, viime kaudella ei kaiketi ollut enää QR-koodia noissa tulostetuissa. Kännykän näyttö on ilmeisesti liian vaikea luettava kun se heijastaa lasista takaisin siten ettei laite sitä lue kunnolla.

Oma suositus kaikille tutuille (miksei myös tuntemattomille) on valita kännykkälippu jos kännykkää käyttää eikä sähköpostilippu.

Viivakoodista oli kyse ja näissä minun tapauksissani hallin laitteet sen lukivat ongelmitta. Ja kuten aikaisemmassa viestissä kirjoitinkin, niin Lippupalvelun systeemit ovat muuttuneet, vanhan mallista kännykkälippua ei enää ollut tarjolla ainakaan perjantaina iltapäivällä päivän paikallismatsiin vaan eTicket. Myöhemmin kun oli paremmin aikaa, luin että mobiililaitteella Lippupalvelun sivuille kirjautumalla saisi auki mobiililaitteille optimoidun version tästä eTicketistä, mutta ainakaan tällä Lumia 900:lla ei sivuston kirjautumista vaativa osio toiminut ollenkaan (evästeet on käytössä). Liekö sit että tarvis uudemman käyttiksen. No, onneksi homma toimi viivakoodillakin ja pääsin halliin.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2015, 00:56:53 kirjoittanut axe86 »

Poissa #27

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 241
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1331 : Syyskuu 15, 2015, 01:02:02 »
Hyvä näin jos tälläistä edistystä tullut lippupalvelulta, vielä kun saisivat lukulaiteportit hallille niin kaksi järkkäriä pystyisi hallitsemaan helposti tuplamäärän asiakasvirtaa sisälle vrt.nykyinen. Seistä vain keskellä ja katsoa että molemmilla varmasti piippaa, Ilveksen vipissähän tälläinen laite onkin jo, Tapparalla mennään viivakoodilla edelleen. Tosin Ilveksen laite on näitä ekoja malleja varmaankin, sen verta huonosti se toimii kun vaatii nettiyhteyden.

Poissa Nevöföget03

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 187
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1332 : Syyskuu 15, 2015, 20:18:52 »
Muualla aivan naurettavia yleisömääriä, ja pelkään että huomenna meidänkin pelissä katsomot ammottaa tyhjyyttään. Onko tullut mitään uutista minkään sortin yrityksestä saada porukkaa liikkeelle esim. lipputarjouksilla yms.? itse ajattelin Alunperin jättää väliin, mutta taidampa sittenkin saapua paikalöe, kun näyttää yleisömäärät kaikkialla niin huonoilta. Tulkaahan muutkin!

Poissa tukkajukka2012

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 477
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1333 : Syyskuu 15, 2015, 20:27:14 »
Olin kanssa huomenna ajatellut passaavani pelin, mutta pakkohan se on lähtee kantaan kortensa kekoon.
Jos ilves sai halliin 4052 katsojaa ässiä vastaan, ni pitäähän Tappara-Lukko pelissä mennä 5000 rikki. Kesä on levätty ja säästetty rahaa poppareihin. Huomenna halliin, makso mitä makso!

Poissa zado

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
    • Profiili
Vs: Liput Tapparan peleihin
« Vastaus #1334 : Syyskuu 15, 2015, 20:28:21 »
Kyllä todella karulta näyttää lippukartta ainakin vielä tänä iltana, varsinkin kun tuota A-puolta katselee.