Kerpele ku tarvii luottaa noihin lippupalvelun mobiilitiketteihin.. eilen tilasin 2kpl eikä oo vieläkään lippuja kännyssä, onko kellään käynyt samanlailla?
Minä myös otin mobiilipiletin ja ei ole tullut. Veikkaisin, että huomenna aamulla tulee txt-viesti.
jeps.. soitin ihan asiasta vielä ja sieltä lähetettiin liput vielä uudestaan, lupasi että menee 10-15min mutta ei näy vieläkään joten eiköhän huomenna aamulla tuu.
Ja Joksu, kyllä se on juuri niin pieni! Ja varmasti toimii
Mä oon ostellut noita mobiililippuja aika paljon ja kaksi tai kolme kertaa on käynyt niin ettei lippua ole tullut lainkaan. Kerran ainakin menin hallille ajoissa ja sain selvitettyä asian lipunmyynnin kautta. Kerran kävin jossain lippupalvelun pisteessä ennakkoon selvittämässä asian. Ja näillä kerroilla ei ole ollut saatavilla pdf-versioitakaan, kun se lippujen lähetys on jumittanut johonkin "odottaa" tms kohtaan. En tiedä mistä on kyse, mutta kyllä sapettaa kun lippupalvelulla ei ole varsinaista asiakaspalvelunumeroa tai sähköpostiakaan olemassa. Ainoastaan tuo törkeän kallis numero johon en todellakaan soita mikäli heidän päässään systeemit renklaavat.
Siitä koodin koosta vielä, kaikissa älypuhelimissa kaiketi pystyy nettisivua/kuvia zoomaamaan (useimmissa ainakin zoom toimii vetämällä kahta sormea pois päin toisista tai lähemmäs toisiaan), joten kannattaa zoomailla sitä kuvaa vähän kun on menossa lipun tarkistukseen niin on helpompi
Tietenkin jos ei oo älypuhelinta niin sit ei välttämättä tällaista ominaisuutta oo, mutta toimii varmasti pienempänäkin.