Ensin se positiivisin ja sen vuoksi tärkein asia. Eli hatten av minultakin palstaa nopeasti uudispystyttäneille. Hienoa toimintaa.
Sitten neutraalin huomion kautta negatiivisempaan pelkotilaan...
Eli täällä näytetään pyrkivän alusta asti tiukempaan moderointiin, jotta keskustelu pysyisi sisältörikkaampana. No, minun täytyy kyllä sanoa, että itse en päässyt ikinä kärsimään kauheasti siitä kovasti esilletuodusta tason laskusta entisellä palstalla. Mieluummin kuitenkin näin palstalla "liikaa" kirjoituksia, verrattuna "liian vähään", jolla tarkoitan lähinnä skenaariota, että porukka alkaa liikaa varoa sanomisiaan teilatuksi tulemisen pelossa.
Tämän vuoksi kavahdin aika pahasti esim. tuota Janne Ojanen -ketjun kohtaloa. Musta oli ihan ok, että ketju luotiin vaikka ilman asiaakin, koska täytyy myöntää, että kyllä Tapparan Pelaajat-osio näyttää aika oudolta, jos ei siellä ole otsikkoakaan Janne Ojasesta. Poljen itseäni varpaille kun sanon, että kohta sitä asiaa kuitenkin olisi tullut ja ketjuun olisi alkanut syntyä asiaa, koska samasta syystä tietenkin ketjun olisi voinut jättää toistaiseksi avaamatta. Että huomautukseen oli ehkä aihetta, mutta tässä kun niin monilla on se fiilis, että innolla koitetaan saada uutta palstaa aktivoitumaan, niin tuollaisen ketjun avaus oli musta kuitenkin varsin ymmärrettävää. Toi lukitseminen on jo mun silmissä kuitenkin aikamoista ylireagointia.
Kaikella kunnioituksella pyyteettömiä modeja kohtaan.