Kirjoittaja Aihe: Mikko "Mikki" Leinonen  (Luettu 275972 kertaa)

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #360 : Helmikuu 02, 2011, 16:15:25 »
Onko Tapparan markkinointi hoidettu hyvin kun Tampereen kakkosjoukkue Ilves saa enemmän rahaa yhteistyösopimuksista kuin Tappara (2.8 miljoonaa>2.6 miljoonaa) vaikka Ilves jumboili viime kauden?
Saas nähdä kuinka kauan tässä kehtaa herjata Ilvestä Tampereen kakkosjoukkueeksi?

Tappara on nyt suossa (sekä urheilullisesti että taloudellisesti) koska asioita on pidemmän aikaa hoidettu huonosti.
Ilveksessä tehtiin muutos viime kauden jälkeen ja nyt joukkue on noususuunnassa ja pärjää kohtuullisen hyvin pääosin omista junioreista kootulla halvalla joukkueella.
Ja Tappara ei nouse suosta ellei asioiden hoitajaa vaihdeta.
Koska asioiden hoitaja ei itse tajua tilannetta ja poistu vapaaehtoisesti niin kuluttajien täytyy äänestää jaloillaan ja lompakollaan jos he haluavat muutoksen ja Tapparan parasta tulevaisuudessa.

Yritysgurut sanovat että kunnianhimoisessa ja menestyvässä organisaatiossa ei ole nepotismia.
Nythän Tapparassa on havaittavissa tätä ikävää nepotismia.

Poissa Wendigo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #361 : Helmikuu 02, 2011, 16:46:21 »
Onko Tapparan markkinointi hoidettu hyvin kun Tampereen kakkosjoukkue Ilves saa enemmän rahaa yhteistyösopimuksista kuin Tappara (2.8 miljoonaa>2.6 miljoonaa) vaikka Ilves jumboili viime kauden?

Ilveksestä on otettu aktiivisesti yhteyttä lähiseudun pieniinkin yrityksiin, joilla ei ole aikaisempaa historiaa yhteistyökuvioista. Tapparan suunnalta ei yhteydenottoa ole kuulunut.

Poissa Jasu76

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #362 : Helmikuu 02, 2011, 18:39:42 »
Ilmeisesti sekin on Leinosen syy, että toi budjetti on niin pieni. ;)

Joku varmaan tähänkin tarttunut, mutta pistän kuitenkin nyt kun tätä myöhemmin luen. Niin kenenköhän hommia olis huolehtia sisään tulevasta rahavirrasta sponsseilta? Oisko kuitenkin Mikki itse näin viimekädessä? Onko vaikeaa houkutella sponsseja(kautta koko Suomen) sm-liigan toiseksi eniten seuratulle vierasjoukkueelle, Mikille varmaankin? Onko vaikea pitää kiinni nykyisistä, Mikille varmaankin(?) kun tuntuu hlö kohtaiset kriisit seuraavan miestä näin viimeaikoina. Vaikka asiakas/sponssi olisi täysi mulkku, sitä pitää kohdella hyvin, älä pure sen kättä jonka leipää syöt!

Tapparalla olisi hyvät zäänssit saada enemmänkin kokoon, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kasvaminen on päivän sana, ei säästäminen.

Pistetään Edittinä sellanen kun tuli loppuun luettua, että laittakaa nyt hyvät ihmiset palautetta menemään oikealla nimillä tuonne hallitukseen, ja vaikka kaikille jäsenille vielä varuiksi, sillä en ole kovin vakuuttunut senkään toiminnasta, omistajakin on ulkomailla ja sitä tuskin vähempää kiinnostaa... Kyllähän Mikki niiden hallituksen jäsenien reikiä nuolee kun palkan maksaa, ja tuskinpa raportoi oikein tekemisiään, varsinkaan sponssi menetyksiä! Mulla ei ole ainakaan kompetenssia tyrmätä näitä kirjoittajia, olen syvästi huolissani tästä seurasta!

P.S. Tuo Susi heitto oli mielenkiintoinen, mitäs Timppa sitten nykyään tekee?
P.P.S. Mikskähän muuten Miesmäki lähti?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 02, 2011, 18:58:14 kirjoittanut Jasu76 »

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #363 : Helmikuu 02, 2011, 19:06:49 »
Koska asioiden hoitaja ei itse tajua tilannetta ja poistu vapaaehtoisesti niin kuluttajien täytyy äänestää jaloillaan ja lompakollaan jos he haluavat muutoksen ja Tapparan parasta tulevaisuudessa.
Tämäkö on se ainoa keino joka mieleen tulee? Tuota uhoamista saa lukea vähän joka ketjussa ja samat henkilöt sitä toistelevat jatkuvasti. Miksi? Ehkä surkeinta mahdollista toimintaa jos oikeasti haluaa muutoksia asioihin.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"

Poissa HILPARA

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 132
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #364 : Helmikuu 02, 2011, 19:28:00 »



Ilveksestä on otettu aktiivisesti yhteyttä lähiseudun pieniinkin yrityksiin, joilla ei ole aikaisempaa historiaa yhteistyökuvioista. Tapparan suunnalta ei yhteydenottoa ole kuulunut.
Samansuuntaista viestiä olen minäkin kuullut. Tämä asia olisi helppo hoitaa kuntoon. Vuosien varrella olen ollut sponsaamassa Tapparaa joskus enemmän joskus vähemmän. Aina yhteispeli Tapparaan päin on toiminut hyvin.

Itse ajattelin kauden alussa että tuolla porukalla taistellaan sijoista 6 - 10. Välillä peli on kulkenut hyvin välillä huonosti. On hiukan outo yhtälö jos pelaajat ja valmennus ei saa peliä kulkemaan odotetusti (tappioputket) niin silloin pitäisi hallitus ja toimari vaihtaa?
Kuten joku nokkela totesi aiemmin olen minäkin syvästi huolestunut nykytilasta Tapparassa. Ensiavuksi kaipaisin seuran johdolta selkeää parannusta tiedottamisessa. Ei liene huono juttu kertoa eri ratkaisujen taustoja tarkemmin ja mitä tulevaisuuden suunnitelmia on suunnitteilla. Vähenisi ainakin tarpeeton "negatiivinen purkautuminen" tällä palstalla kun olisi enemmän tietoa kuin huhuja.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #365 : Helmikuu 02, 2011, 21:08:12 »
P.S. Tuo Susi heitto oli mielenkiintoinen, mitäs Timppa sitten nykyään tekee?
P.P.S. Mikskähän muuten Miesmäki lähti?
Timo Suden työ.
Miesmäen lähdön syitä osaa kuin arvailla, eläkkeellä?

Poissa Karski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #366 : Helmikuu 02, 2011, 22:21:51 »
Joku varmaan tähänkin tarttunut, mutta pistän kuitenkin nyt kun tätä myöhemmin luen. Niin kenenköhän hommia olis huolehtia sisään tulevasta rahavirrasta sponsseilta? Oisko kuitenkin Mikki itse näin viimekädessä? Onko vaikeaa houkutella sponsseja(kautta koko Suomen) sm-liigan toiseksi eniten seuratulle vierasjoukkueelle, Mikille varmaankin? Onko vaikea pitää kiinni nykyisistä, Mikille varmaankin(?) kun tuntuu hlö kohtaiset kriisit seuraavan miestä näin viimeaikoina. Vaikka asiakas/sponssi olisi täysi mulkku, sitä pitää kohdella hyvin, älä pure sen kättä jonka leipää syöt!
Tapparalla olisi hyvät zäänssit saada enemmänkin kokoon, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kasvaminen on päivän sana, ei säästäminen.

Pistetään Edittinä sellanen kun tuli loppuun luettua, että laittakaa nyt hyvät ihmiset palautetta menemään oikealla nimillä tuonne hallitukseen, ja vaikka kaikille jäsenille vielä varuiksi, sillä en ole kovin vakuuttunut senkään toiminnasta, omistajakin on ulkomailla ja sitä tuskin vähempää kiinnostaa... Kyllähän Mikki niiden hallituksen jäsenien reikiä nuolee kun palkan maksaa, ja tuskinpa raportoi oikein tekemisiään, varsinkaan sponssi menetyksiä! Mulla ei ole ainakaan kompetenssia tyrmätä näitä kirjoittajia, olen syvästi huolissani tästä seurasta!
P.S. Tuo Susi heitto oli mielenkiintoinen, mitäs Timppa sitten nykyään tekee?
P.P.S. Mikskähän muuten Miesmäki lähti?
Toki Leinonen suurelta osalta on vastuussa tästä, siitä ei liene epäselvyyksiä. Mun mielestä tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko siivoaa hallitusta ja samalla Leinosen, tai vastaavasti siivoaa hallitusta ja hommaa tonne jonkun urheilutoimenjohtajan ja lyö Mikin hoitaan talouspuolta (verratkaa Ilveksen tän hetken tilanne, Raunio ja Hiitelä). Ehkä Mikkikin voisi saada enemmän aikaan talouspuolella (esim. sponssit) kun sen ei tarvis hoitaa jokaista muutakin hommaa. Oon vahvasti sitä mieltä, että jos tuolta pelkästään yks Leinonen vaihdetaan, niin se ei muuta tätä tilannetta oleellisesti. Ja sanottakoon, että en oo mikään Leinosen puolustelija, ja itsellänikin usko kaveriin on horjunut, mutta silti osalla täälä on liian heppoiset argumentit siihen, että Leinonen pitäis heittää ulos. Ja nyt en puhu kaikista. Onneks ollaan sentään saatu keskustelussa joitakin mahdollisia seuraajia esille. Alkukaudesta kun niitä kyselin niin ei tullu. Ollaan siis ainakin jossain määrin edistytty.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #367 : Helmikuu 02, 2011, 22:22:10 »
Miesmäen lähdön syitä osaa kuin arvailla, eläkkeellä?

Mun muistaakseni Miesmäki on Suomen "veturi" tässä kun tietyt joukkueet ovat halunneet tätä Euroopan sarjaa. Nyt en siis tarkoita European Trophya tai tätä CHL:ää vaan seurojen omia virityksiä mistä mm. Harkimo on pauhannut.

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #368 : Helmikuu 02, 2011, 23:04:39 »
Koska asioiden hoitaja ei itse tajua tilannetta ja poistu vapaaehtoisesti niin kuluttajien täytyy äänestää jaloillaan ja lompakollaan jos he haluavat muutoksen ja Tapparan parasta tulevaisuudessa.
Tämäkö on se ainoa keino joka mieleen tulee? Tuota uhoamista saa lukea vähän joka ketjussa ja samat henkilöt sitä toistelevat jatkuvasti. Miksi? Ehkä surkeinta mahdollista toimintaa jos oikeasti haluaa muutoksia asioihin.

Kiekkojoukkueen päävalmentaja on joukkueen tärkein johtaja.
Onko nähty menestyvää joukkuetta ilman hyvää päävalmentajaa?
Tapparan organisaatiossa touhu on viime vuosina ollut sellaista, että päävalmentajalle ei anneta suurta  arvoa ja tälle Tapparan kesäharjoittelija-Mattila-touhulle nauretaan.
Miksiköhän Rautakorpi häipyi huhtikuussa 2006?
Ja Suurella Toimitusjohtajalla ei ole tietenkään mitään vastuuta näistä asioista.

Milläköhän ansioilla toimitusjohtajan tytär on mukana Tapparan markkinoinnissa?
Ja mitenkä muuten se muutos saadaan aikaan kuin vaihtamalla toimitusjohtajaa?

Poissa Skeletor

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 89
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #369 : Helmikuu 02, 2011, 23:41:03 »
Se on kyllä valitettavan totta, että toimistolla käydessä tunnelma on takakireä ja asiakaspalvelu ala-arvoista. Aikaisemmin sentään siellä oli yksi hymyilevä naama, nyt sitäkään hymyä ei tällä hetkellä näy. Erään vanhemman tädin asiakaspalvelutaitoja on kyllä ihmetelty jo ties kuinka monta vuotta, eikä mikään tunnu muuttuvan. Jos naama on koko ajan norsunvitulla, tuntuu se asiakkaastakin melko pahalta. Varsinkin sellaiselle, joka itse on omissa hommissaan välillä tiskin takana...

Poissa iroj

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1450
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #370 : Helmikuu 03, 2011, 12:58:54 »
Koska asioiden hoitaja ei itse tajua tilannetta ja poistu vapaaehtoisesti niin kuluttajien täytyy äänestää jaloillaan ja lompakollaan jos he haluavat muutoksen ja Tapparan parasta tulevaisuudessa.
Tämäkö on se ainoa keino joka mieleen tulee? Tuota uhoamista saa lukea vähän joka ketjussa ja samat henkilöt sitä toistelevat jatkuvasti. Miksi? Ehkä surkeinta mahdollista toimintaa jos oikeasti haluaa muutoksia asioihin.

Täällähän on ehdotettu jonkinlaista addressia mutta sekin tyrmätään ja leimataan luusereitten touhuksi.
Ja miten se kysymysten ja ehdotusten tekeminen toimistolle parantaa asioita?

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #371 : Helmikuu 03, 2011, 14:11:05 »
Tämäkö on se ainoa keino joka mieleen tulee?

Ei suinkaan, mutta todennäköisesti nopeimmin vaikutusta aikaansaava.

tmst

  • Vieras
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #372 : Helmikuu 03, 2011, 18:12:10 »
Mua kiinnostaa edelleen, enkä siihen ole vielä keneltään virallista vastausta saanut.

http://tappara.fi/liiga/ota-yhteyttae.html

Vastaavatko kyseiset henkilöt todellakin Tapparan markinoinnista?
Anulissa? Ei millään Anuliisaa kohtaan, nätti ja mukava tyttö jne, mutta kohta "markkinointi". Toivon, että se ei todellakaan tarkoita sitä, että hän vastaa siitä. Eikös anu ole vuonna -89 syntyneitä?

Luulen, että tohon pitäs lyödä ihan oikeasti joku ihan oikea markinointia hallitseva kaveri. Niinkuin oikeilla sm-liiga joukkueillla onkin. Tappara tät ei ole ollut tosin pitkään aikaan, joten en yhtään ihmettele. Tosin oli siellä toimistolla ihan kukatahansa en kelpuuttaisi ketään kyseisistä henkilöistä jotka linkin takaa löytyvät.

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #373 : Helmikuu 03, 2011, 18:38:37 »
Toimitusjohtaja Mikko Leinonen
 
Myyntipäällikkö Teemu Kuokkanen
Lipunmyynti Mika Lehto
Lipunmyynti/Kirvesklubi Niina Peltola-Styrman (Äitiyslomalla)
Kirvesklubi/asiakastilaisuuksien juontaja, myynti Tatu Rouvali
Kirvesklubi/asiakastilaisuuksien juontaja, myynti Timo Jutila
Yhteyspäällikkö/markkinointi Tiina Seppälä (Äitiyslomalla)
Markkinointi Anuliisa Leinonen
Viestintä Tero Aalto
Toimistosihteeri Kirsti Wiss
Joukkueen haastattelupyynnöt Petri Tuononen
Tappara Sport Oy Kari Kulmala
Markkinoinnissa on kaks ku tuo päällikkö palaa äitiyslomalta joskus. Yhtään en kyllä tiedä millaisia tapauksia ovat.
Toimiston ilmeestä, onhan nuo edes kuviin saaneet hiukan mukavammat ilmeet, paitsi tuo toimistosihteeri.
Niin ja Mr Viestintä, ku kaikkeen ei vaan pysty venymään  ;D

Poissa Luuseri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1356
    • Profiili
Vs: Mikko "Mikki" Leinonen
« Vastaus #374 : Helmikuu 03, 2011, 19:18:18 »
Täällähän on ehdotettu jonkinlaista addressia mutta sekin tyrmätään ja leimataan luusereitten touhuksi.
Ja miten se kysymysten ja ehdotusten tekeminen toimistolle parantaa asioita?
No sitähän ne adressit nimenomaan onkin, syytkin jo mainittiin. No, kysymykset ja ehdotukset ovat vähän toisenlaista toimintaa, ne ovat tukevaa ja kannustavaa ennenkaikkea mikä tärkeintä, kehittäviä ne voivat olla myös. Ja jos ei halua tukea Leinosta tai hallitusta niin ainakin pelaajille oikean tuen osoittaminen on iso asia. Minusta tärkeintä olisi näyttää että Tappara ei todellakaan ole yhdentekevä vaan että me halutaan että siellä kaikki tekevät kovasti töitä Tapparan eteen ja että asioissa mennään eteenpäin.
Tämäkö on se ainoa keino joka mieleen tulee?
Ei suinkaan, mutta todennäköisesti nopeimmin vaikutusta aikaansaava.
No huhhuh, ajattele nyt vähän. Jaloilla äänestämälläkö, hallista pois pysymällä luulet saavasi viestisi perille. Ensinnäkään siitä ei kukaan tarkalleen tiedä mikä mieltäsi painaa ja mitä yrität kertoa ja toisekseen sillä tavalla ei todellakaan päästä nopeisiin muutoksiin.
"Kerran vielä, Janne".
"Jaa ei enää?" No sitten paita kattoon!"