Kirjoittaja Aihe: Tapparan brändi  (Luettu 21770 kertaa)

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Tapparan brändi
« Vastaus #45 : Toukokuu 27, 2014, 19:53:42 »
Mielestäni erittäin järkevää toimintaa Kalpalta ja uskottavuus lisääntyy, kun kerrotaan avoimesti suunnitelmista.

Vaikka Tapparaa kuinka rakastankin niin aika usein oon kuullut muilta (toisten) joukkueiden faneilta, että tamperelaisjoukkueet eivät historiastaan huolimatta herätä niin kohtuuttoman suuria tunteita.

Kyllä Tapparakin voisi uudistaa/parantaa/kehittää markkinointia, täydellistä se ei vieläkään ole, vaikka identiteetti seuralla onkin nyt Rautakorven projektin jäljiltä kohtuullisen hyvin kunnossa :)

Poissa Pipa

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 203
    • Profiili
Vs: Tapparan brändi
« Vastaus #46 : Toukokuu 27, 2014, 20:07:14 »
Ensimmäinen kommentti, ja heti alentava. "Huonot otteet kaukalossa pakottaa markkinointiponnistuksiin jottei vallan tulorahoitus kuivu".

Tuota, miten tuo kommentti oli alentava?  Kalpa on oikeasti ongelmissa, tuote ei kiinnosta, pelaajia myydään pois ja loppukausi höntsätään. Siinä ei enää riitä että laitetaan peli kuntoon, hankitaan kiinnostavia pelaajia vaan pitää taas voitta luottamus ja luoda innostus joukkueeseen.

Tappara on minun mielestäni uusiutunut melko hyvin parin-kolmen viime vuoden aikana. Ei mitään noinradikaalia mutta näen takana selkeän suunnitelman mihin halutaan.

Mihin perustat väitteesi ettei Tapparassa haluta mitään uutta? Itse olen aina saanut perustelluille kysymyksilleni, kommenteille ja parannusehdtuksille vastauksia. Kaikkia ei tietenkään ole toteutettu, en ole sitä odottanutkaan.

Laakereilleen ei tietenkään saa jäädä lepäämään ikinä.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Tapparan brändi
« Vastaus #47 : Toukokuu 27, 2014, 20:13:33 »
Se oli alentavam kun se sellaiseksi oli tarkoitettu, pystyy lukemaan rivien välistä.
Perustan väitteeni siihen, kun mitään uutta tuolla rintamalla ei tunnu tapahtuvan. En ainakaan muista nähneeni Tapparan markkinoinnin ulostuloa, esim. aiheesta ottelutapahtuma ja sen uudistaminen. No fanikatsomo uudistetaan ensi kaudelle, kiitos Ilveksen.
Itse tarkotin ensimmäisellä viestilläni sitä, että kannattaa takoa kun rauta on kuumaa, eikä vain odotella asioiden tapahtuvan. Kalpa on oikealla tiellä, mutta viime hetkellä. Nimenomaan tuolle tielle pitäisi meidänkin pyrkiä, mutta siinä vaiheessa, kun se ei ole se viimenen keino. Sen tulisi olla keino parantaa jo olemassa olevaa hyvää taloutta ja näkyvyyttä, ei nostaa sitä nollasta tai miinuksista.
"Varo ettei talos pala!"

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Tapparan brändi
« Vastaus #48 : Toukokuu 27, 2014, 20:59:04 »
Se oli alentavam kun se sellaiseksi oli tarkoitettu, pystyy lukemaan rivien välistä.
Jäsen Pipa tuossa jo asian sulle selvensi lukemalla rivit. Ja unohda se rivien välistä luku kun siellä ei mitään luettavaa ole. Kalpan sivuilta voi käydä lukemassa Puolesta Savonmaan .
Kalpa brändää nyt ja pakon edessä mutta tekee kuitenkin työtä eteenpäin. Mutta pitää olla lupaus joka myy asiakkaille ja jonka pystyy pitämään, ei ole helppo rasti. Toivottavasti onnistuuvat.

Samaa mieltä että Tapparassa pitäisi nyt edelleen ponnistella asiakaskunnan kasvattamiseksi. Minä en ole innovaattori mutta työstettävää palstaa olis varmaan muuallakin kuin vain jäähallissa ottelun aikana.

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Tapparan brändi
« Vastaus #49 : Kesäkuu 11, 2014, 04:47:43 »
erittäin tyylikästä toimintaa Hifkiltä! Pidetään kannattajat lähellä joukkuetta, ja joukkue lähellä kannattajia.
http://www.hifk.fi/uutiset/tsekkaa-video-leiska-ja-luti-toimittivat-tsetin-pitkaeaikaiselle-kannattaja
Hienoa imagon luontia ja brändin ylläpitoa, esimerkkiä vois ottaa :)
"Varo ettei talos pala!"

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Tapparan brändi
« Vastaus #50 : Toukokuu 28, 2015, 23:40:07 »
Nostettakoon tämäkin ketju esiin eli millainen kuva ja maine Tapparalla on js tulisi olla.
Ielestäni Ville Peltosen uutisessa tuodaan hyvin esiin uutta Hifk brändiä eli junnujen kehittäjä ja kasvattaja maltilla. Juuri sellainen Tapparakin tulisi olla; raakaa mutta rehellistä työtä

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1432832350978.html

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Tapparan brändi
« Vastaus #51 : Toukokuu 29, 2015, 09:28:16 »
Nostettakoon tämäkin ketju esiin eli millainen kuva ja maine Tapparalla on js tulisi olla.
Ielestäni Ville Peltosen uutisessa tuodaan hyvin esiin uutta Hifk brändiä eli junnujen kehittäjä ja kasvattaja maltilla. Juuri sellainen Tapparakin tulisi olla; raakaa mutta rehellistä työtä

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1432832350978.html

Mun mielestä taas Tapparan tulisi jatkaa valitulla linjalla, jossa mylly tuottaa vähin äänin huippupelaajia. Tapparasta tehdään hyvää duunia, mutta siitä ei huudella ympäri keltaista mediaa. iFK:ssa on tehty surkeaa duunia jo vuosia, joten onnistuminen lupauksista mediassa on turhaa. Jäädään odottamaan tuloksia nyt ensin ennen kuin ihaillaan.

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Tapparan brändi
« Vastaus #52 : Toukokuu 29, 2015, 16:12:23 »
Nostettakoon tämäkin ketju esiin eli millainen kuva ja maine Tapparalla on js tulisi olla.
Ielestäni Ville Peltosen uutisessa tuodaan hyvin esiin uutta Hifk brändiä eli junnujen kehittäjä ja kasvattaja maltilla. Juuri sellainen Tapparakin tulisi olla; raakaa mutta rehellistä työtä

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1432832350978.html

Mun mielestä taas Tapparan tulisi jatkaa valitulla linjalla, jossa mylly tuottaa vähin äänin huippupelaajia. Tapparasta tehdään hyvää duunia, mutta siitä ei huudella ympäri keltaista mediaa. iFK:ssa on tehty surkeaa duunia jo vuosia, joten onnistuminen lupauksista mediassa on turhaa. Jäädään odottamaan tuloksia nyt ensin ennen kuin ihaillaan.

Vielä jokunen vuosi sitten ainakin itsellä oli Tapparan junnutoiminnasta vähän sellainen mielikuva, että "suurinpiirtein" D-junnuille jo taottiin vain pelisysteemiä ja pelitaidot olivat mitä olivat. Edellinen siis vähän kärjistäen. No toivottavasti jatkossakin junnuputkesta tulisi pelaajia muuallekin kuin Suomi-sarjaan.