Kari Makkonen on jo aiemin ilmoittanut pyrkynsä ja tahtonsa päävalmentajaksi.
Mutta mistä johtuu se että Kari Makkonen ei ole saanut päävalmentajasopimusta kuin Suomi-Sarjasta? Vai eikö Makkosta ole kiinnostanut mahdolliset Mestiksestä (tai jopa SM-liigasta) tulleet päävalmentajasopimustarjoukset? Ainakin itse muistelisin että Makkosen ei pitänyt enää sen mestaruuskevään 2003 jälkeen jatkaa kakkosvalmentajana, mutta niimpä hän kuitenkin palasi sen yhden Seinäjoen vuoden jälkeen taas Rautakorven apuriksi Raumalle ja nyt sit myös Tapparaan. Voi tietty olla että muistan väärinkin.
Mitä se tähän kuuluu muistatko väärin?
Todenäköisesti muistat juuri oikein
Jos mietitään Tapparan tulevaisuuden suunnitelmia, valmentajia pyritään käsittääkseni entiseen tapaan sitomaan projekteihin.
Tapparassa ne ovat pitempiä kuin yksi kausi.
Tulkitsenko oikein, jos sinä olisit valmis antamaan Kari Makkoselle vuoden tai pari lisää sopimukseen eli Kari Makkoselle heti aluksi kahden tai jopa kolmen vuoden päävalmentajasopimus.
Missä kirjoitin että minä olisin valmis...?
Tulkitsit väärin.
Muistutetaan edelleen siitä että Kari Makkonen on valmentanut näitä nykyisiäkin Tapparan pelureita jo vuosia kakkosvalmentajan paikalta. Onko hänellä antaa pelaajille tarpeeksi uusia virikkeitä? Varsinkin kun hän on toiminut viimeiset vuodet yhdessä juurikin entisen päävalmentaja Jukka Rautakorven kanssa.
Virikkeistä en tiedä mitään. Lähtihän Jukakin virikkeiden puutten vuoksi kai? Hänellä kuitenkin oli päävastuu.
Vastuu Tapparasta usealta kaudelta jo ennenkin.
Mitä mietteitä on Tapparan johdolla?<-- Tuo on kysymys johon minulla ainakaan ei ole antaa pienintäkään täkyä. Kaikki on vain oman pääni tuotosta. Henkilökohtaisesti tottuneena Tapparan maltillisuuteen tuli tämä KM kuviokin mieleen.
Mahdollisesti ja todenäköisesti olen väärässä.
Nostin kissan pöydälle ja huom. en ole tuomassa Makkosta eturiviin.
En vuodeksi enkä kolmeksi.
Suomalasia valkkuja ei kyllä ole vapailla valitettavasti.
Siis sellaisia joita minä pidän valmentajina.
Omia ajatuksia on vaan niin vaikea suhteuttaa ajatuksiin heiltä jotka kaiken lopulta päättävät.
Tosiasia on kuitenkin, ettei valmentajakuvio voi enää kauaa olla avoimena.