Kirjoittaja Aihe: Tatuointeja!  (Luettu 58682 kertaa)

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #30 : Maaliskuu 31, 2006, 23:07:10 »
Ehkä me enemmän tatuoidut halutaan vähän näyttää keskisormee tälle menolle ja nauttia elämästä sekä toisistamme ilman ulkoa tuotettuja moraalisääntöjä. Hyvä niin ;)

Minun nuoruudessani haistatettiin paskat maailmalle vastustamalla sotia ja suurpääomaa, kulkemalla kukka hiuksissa ja viettämällä vapaan seksin ja rakkauden aikaa.

Niin mekin luulimme, että maailma on juuri sellainen, kuin millaisena sen itse koimme ja kaikki vanhempien ihmisten ajatukset olivat perseestä. Nyt kun olen tullut vanhemmaksi, niin täytyy rehellisesti todeta, että monissa asioissa vanhempani olivat silloin oikeassa. Tatskoista jää monelle arvet, joita katuu sitten vanhempana, mutta niin jäi meidän vapaasta seksistämmekin, mutta onneksi ne arvet ovat nyt jo täysi-ikäisiä, eikä elatusmaksuja enään tarvitse maksaa.

Rejected

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #31 : Maaliskuu 31, 2006, 23:21:58 »

 Tatskoista jää monelle arvet, joita katuu sitten vanhempana, mutta niin jäi meidän vapaasta seksistämmekin, mutta onneksi ne arvet ovat nyt jo täysi-ikäisiä, eikä elatusmaksuja enään tarvitse maksaa.

Joo hyvä, tajusit pointin ja muutenkin ihan sama asia ;D ;D ;D

Kyllä mua ny repii...prkl

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Re: Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #32 : Huhtikuu 01, 2006, 10:40:23 »
Mitähän nämä 30-40 vuotta sitten tatuontinsa hankkineet nyt mahtavat ajatella kun katselevat katukuvaa. Ennen tosiaan tatuointi lisäsi katu-uskottavuutta huimasti, nykyään taitaa olla päinvastoin ;)
Samaa mieltä. Joskus vuosikausia sitten joku nenäkoru oli hurja, mutta nykyään on lähinnä säälittävän näköistä kun teinityttöjän naamat ovat lähinnä sen näköisiä, että olisivat pudonneet lärvi edellä laatikolliseen prikkoja.

Niin ikään joskus oli todella extremeä ottaa tatuointi, mutta mikä idea niissä enään on kun sellainen on jokaisella. Todellakin, nykyään on katu-uskottavampaa olla menemätä näihin hömpötyksiin mukaan ja olla ihan oma itsensä.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #33 : Huhtikuu 03, 2006, 16:16:03 »
No, tuskin kukaan ottaa tatuointia vaan sen takia, että voi näytellä sitä muille. Ainakin minä otin ne ihan omaksi iloksi, omasta tahdosta, itseäni varten. Näin teen myös jatkossa jos ja kun otan niitä lisää.

Niin ja tuskin kukaan katu-uskottavuuttaan menettää tai saatikka hakee yhden kuvan takia. Älkää te ikäloput meitä kolmekymppisiä tuomitko jos me jotain sellaista teemme, mikä teidän mielestä on rumaa tai vie muuten vaan uskottavuuden ::)

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #34 : Huhtikuu 03, 2006, 16:23:53 »
Kummasti tässä ohitetaan sekin fakta, että nykyään tatuointeja saa paljon helpommin ja turvallisemmin(!) kuin vaikkapa 15 vuotta sitten. Muutenhan tämä menee ihan kuin mikä tahansa asia: osa on niin pirusti puolesta ja osa on selkeästi vastaan. Väliin putoaa vielä iso joukko ihmisiä, joita ei taida kiinnostaa sitten yhtään.

Eläessäni olen monta tatuointia nähnyt, mutta mikään muu ei ole kummastuttanut yhtä paljon, kuin nyrkin kokoinen ilveslogo pääkallon oikealla puolella.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Kähönen#15

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #35 : Huhtikuu 03, 2006, 17:11:54 »
Eläessäni olen monta tatuointia nähnyt, mutta mikään muu ei ole kummastuttanut yhtä paljon, kuin nyrkin kokoinen ilveslogo pääkallon oikealla puolella.
Tunnen muuten miehen, on aika diehard-fani... Kaikkineen tatuoinnit on kärsineet jonkun sortin inflaation, joka jepellä niitä alkaa oleen, ja suurin osa on vielä jotain naurettavan kokoisia plänttejä, naisilla varsinkin muutama ihan vakiokuvio ja jokaisella samassa paikassakin vielä. Tosi persoonallista...

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #36 : Huhtikuu 03, 2006, 17:22:57 »
Eläessäni olen monta tatuointia nähnyt, mutta mikään muu ei ole kummastuttanut yhtä paljon, kuin nyrkin kokoinen ilveslogo pääkallon oikealla puolella.

Tiedän, häiskän. eniten kummastuttaa se, jos puheet pitää paikkaansa niin mies on itse hakannut sen ilveksen logon päähänsä.

Kähönen#15

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #37 : Huhtikuu 03, 2006, 18:41:17 »
Tiedän, häiskän. eniten kummastuttaa se, jos puheet pitää paikkaansa niin mies on itse hakannut sen ilveksen logon päähänsä.
Näin todellakin on.

Poissa Keyman

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 904
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #38 : Huhtikuu 04, 2006, 12:10:19 »
Tiedän, häiskän. eniten kummastuttaa se, jos puheet pitää paikkaansa niin mies on itse hakannut sen ilveksen logon päähänsä.
Näin todellakin on.

No ei kai sellaista kukaan itseään arvostava tatuointitaiteilija suostuisi tekemäänkään...

Rejected

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #39 : Huhtikuu 04, 2006, 13:39:10 »
Tiedän, häiskän. eniten kummastuttaa se, jos puheet pitää paikkaansa niin mies on itse hakannut sen ilveksen logon päähänsä.
Näin todellakin on.

Jaa, mä kun olin siinä käsityksessä etä sen Japin ipalogon olis hakannu Kotiteollisuuden Sinkkonen.

Poissa ippe

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 215
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #40 : Huhtikuu 04, 2006, 15:46:46 »
Eipä ole kyseinen kallo sattunu mun näköpiiriin, joten heräs semmonen kysymys, että minkä Ilveksen logon se on siihen laittanu? Meinaan onko siinä se sivusta kuvattu kameli vai leijonan pää? Mahtaa kyseistä herraa ********* kun oma rakas seura kikkailee logonsa kanssa kuin mikäkin tuuliviiri. Vähän sama kuin olisit sydämmesi kohdalle juuri tatuoinu rakastettusi nimen ja kun riennät asiaa tälle kertomaan, hän ehtii kiljaisemaan ensiksi "moi kulti, mä vaihdoin juuri maistraatissa etunimeni Tuuliaksi".

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #41 : Huhtikuu 04, 2006, 19:36:43 »
Se semmonen keltanen kuuppa, ei kameli.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Rejected

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #42 : Huhtikuu 22, 2006, 04:31:38 »
On se Sinkkosen tekemä, kuhan tässä hönössä varmistin.
Ja Japin yli 10 vee tunteneena voin sanoo että ellei väkisin halua päätään rikki niin ei kannata ainakaan liikaa ipaa ruveta kritisoimaan kesken kaiken.

demonmixu

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #43 : Lokakuu 06, 2006, 00:24:39 »
No niih, tulihan se mieli nyt rohkastua ja maanantaina tuli ensimmäinen tatuointi tuohon oikeeseen olkapäähän. Nyt siinä komeilee Tappara. Eikä kyllä ollut pahan hintanenkaan.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #44 : Joulukuu 04, 2006, 18:31:16 »
Tatuointia olen tässä jo pidemmän aikaa haaveillut, mutta ala-ikäisenä siihen tarvitsee huoltajien luvan.
Enkä ainakaan tähän päivään mennessä lupaa ole saanut.
Tapparan logo olisi kyllä taatusti hieno esimerkiksi selässä, joten sekin saattaa olla hyvin varteenotettava vaihtoehto sitten, kun tatuointia lähden ottamaan. (Hitto vaan jos joudun odottelemaan täysi-ikäiseksi asti.)

Yleinen mielipiteeni tatuoinneista on positiivinen, mutta niiden hienous piilee kyllä itse kuvassa. Oon nähnyt monia todella hienoja tatuointeja, mutta myös ihan liikaa niitä vähemmän hienoja.
Kysehän on tietysti makuasiasta, mutta yksinkertaisen tyylikkäät ja kohtalaisen pienet kuvat ovat mun mielestä hienompia kuin turhan värikkäät/kruusaillut tai suuret tatuoinnit.

Oon muuten kans sillä linjalla, että jos ottaa tatuoinnin (tai usempia) ne täytyy hankkia ihan omaksi iloksi, ei siksi että niillä saisi rehvastella muille.