Kirjoittaja Aihe: Tatuointeja!  (Luettu 58697 kertaa)

Silakkalapa

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #15 : Maaliskuu 29, 2006, 21:21:48 »
Joo, meilasin kysymyksen asiasta hintatiedusteluineen MadMaxiin, joten huomenna varmaan olen asian suhteen viisaampi.

Olishan se hienoa tuulettaa kutosdivarissa ilman paitaa illan kymmenettä maalia.. ::)

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #16 : Maaliskuu 30, 2006, 09:25:32 »
Jos haluaa, että hinta-laatusuhde on kohdallaan, niin ehdottomasti suosittelen Wild West Tattoota, josta saapi jopa Fan Clubin jäsenet alennustakin.

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #17 : Maaliskuu 30, 2006, 11:54:23 »
Mulla ei ole sellaista asiaa, jonka takia ottaisin tatuoinnin. Täytyy myöntää, että suhtauduin joskus ja varmaan vieläkin epäillen ihmisiin, joilla on reilusti tatuointeja. Ehkä mun suhtautuminen on muuttunut sallivanpaan suuntaan, kun tutustuin ja ystävystyin sellaisen henkilön kanssa, jolla on monia tatuointeja. Hiukan liioitellen hänellä on aina tatuointinvälineet valmiina tavatessamme siltä varalta, että olisinkin saanut päähäni haluta tatuoinnin. :)

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #18 : Maaliskuu 30, 2006, 16:19:49 »
Kuulun myös "vanhaan koulukuntaan", enkä oikein vieläkään osaa suhtautua tatuointeihin luontevasti. En taida itselleni koskaan sellaista hankkia. Naiselle ne eivät mielstäni istu ollenkaan.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #19 : Maaliskuu 30, 2006, 16:30:20 »
Kuulun myös "vanhaan koulukuntaan", enkä oikein vieläkään osaa suhtautua tatuointeihin luontevasti. En taida itselleni koskaan sellaista hankkia. Naiselle ne eivät mielstäni istu ollenkaan.

Vanhan koulukunnan miehiä olen minäkin, mikä saattaa johtua siittä, että olenkin jo aika vanha. Kun tällainen alle kaksikymppinen suurella innolla ottaa sen tatskan, niin hän ei juurikaan ajattele tulevaisuutta. Kun on huomannut, että elämää on vielä kolmenkympin jälkeenkin ja todennut itsensä ja maailman muuttuvan koko ajan, niin ei herkästi enään sorrukkaan "peruuttamattomiin" juttuihin.

Itse olen sitä mieltä, että ainakaan mihinkään näkyvään paikkaan ei tatskaa kannata ottaa nuorena, sillä ei ole kivaa elää loppuelämäänsä sitä peitellen, mikäli mieli muuttuu ajan myötä.

Rejected

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #20 : Maaliskuu 31, 2006, 18:39:11 »
^Noi on just näitten kavereitten juttuja joilla ei tosiaan oo eikä tuu oleen kuvaa. Ite ainakin tunnen aikas lauman noin 40 vee paljon kuvia omaavia tyyppejä eikä ykskään häpeä kuviaan, päinvastoin kantaa niitä ylpeinä ja jotkut jopa hommaa lisää tai käy parantelemassa vanhoja.

Tosin nää on myös elämäntapa asioita mut onneks kaikki ei halua rivarinpätkää, kolmee mukulaa, farkkupassattia ja uraputkee koska sillonhan elämä ois aika tylsää?
Sitäpaitsi miten joku tatuointi voi jollain tapaa vaikeuttaa ihmisen tulevaisuutta?
Vaati aikas suurta pikkusieluisuutta jos tuomitsee jonkun tyypin vääräksi tai huonoksi ihmiseksi vaan sen takia että hänellä on tatuonteja ja ainakaan ite en ees halua olla missään tekemisissä moisten tuomareitten kanssa.

Noni, ny loppu tilitys, rupee kosanderi toimiin,

Peace ;)

Poissa Niemtev

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 674
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #21 : Maaliskuu 31, 2006, 21:03:35 »
mm. palveluammateissa työnantajat kokevat tatuoinnit näkyvillä olon usein negatiiviseksi asiaksi vaativat usein peitettäväksi.
Jalmuksen ja Naapurin kanssa samoilla linjoilla.

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #22 : Maaliskuu 31, 2006, 21:07:42 »
Ajat on muuttuneet. Luulenpa, että kun meikäläinen on mummo-iässä, eli noin 30-40 vuoden päästä, niin on ihan yleistä, että mummoilla ja papoilla on tatuointeja. Siitä sit muksut koulussa tappelee, et kenen mummolla on hienoin tatska. ;D

Itse en tatuoinneillani halua mitään kenellekkään näyttää tahi todistella, ovatkin sellasissa paikoissa, etteivät normaali vaatetuksen alta näy.

Tuo on totta, että palveluammatissa ei ole eduksi jos on käsivarret ynnä muut näkyvät paikat täynnä kuvia. Edellisessä työssäni muutamalla työkaverilla näitä kuvia käsivarsissaan oli ja kyllä kävi miehiä sääliksi, kun kesähelteellä joutuivat kärvistelemään pitkähihaisissa paidoissa.

Poissa Niemtev

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 674
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #23 : Maaliskuu 31, 2006, 21:16:46 »
Joo itse myös palveluammatissa ja käy kyllä sääliksi kesällä kavereita pitkähihasissa paidoissa.Samoten lävistyksien kanssa kannattaa olla varovainen jos työskentelee palveluammatissa saattaa olla että työnantaja ei koe niitäkään kovin positiivisena asiana.Itselläni ei kumpiakaan ole mutta koskaan ei pidä sanoa ei.

Rejected

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #24 : Maaliskuu 31, 2006, 21:39:44 »
mm. palveluammateissa työnantajat kokevat tatuoinnit näkyvillä olon usein negatiiviseksi asiaksi vaativat usein peitettäväksi.
Jalmuksen ja Naapurin kanssa samoilla linjoilla.

Jos se on poikkeavuudesta kiinni niin pitäskö sitten myös mm neekerit,vammaiset ja läskit peittää ettei vaan mee mummolla sylki väärään kurkkuun tiskillä?
Noin kapeakatseinen pomo pyörittää korkeintaan ivalon siwaa ja sitäkin huonosti, sitäpaitti monella alallla tänä päivänä saattaa tatuoidulla palveluammattilaisella olla jopa kysyntää "katu uskottavuuden" nimissä jos tähän mennään.


Poissa Niemtev

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 674
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #25 : Maaliskuu 31, 2006, 21:48:38 »
Pyörittää yhtä suomen suurimmista supermarketeista mutta en ala kinaamaan pitkään alalla työskennelleenä totesin vain että mm.palvelualalla näkyvät tatuoinnit eivät ole eduksi.Ja vaativat peitettäväksi koska luovat negatiivista kuvaa konseptista.Ja niinkun varmaan huomasit Dolphininkin kommentista että näin on.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2006, 21:56:13 kirjoittanut Niemtev »

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #26 : Maaliskuu 31, 2006, 22:21:03 »
Eihän neekerit, vammaiset ja läskit kovin helposti töitä saakaan, niin kun ei varmaan kauttaaltaan tatuoitu heepokaan, varsinkaan jos on muitakin päteviä hakijoita rivissä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 31, 2006, 22:23:07 kirjoittanut Dolphin »

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #27 : Maaliskuu 31, 2006, 22:38:49 »
Editoidaan sivupersoonani kirjoittamaa viestiä:
Minulla ei ole ainuttakaan tatuointia.
Mä taidan pitää epämuodostuneen ruhoni merkittä, koska ei se koristeilla miksikään muutu.
Jos mä tarvin kaljamahan lisäksi jotain ylimääräistä kehooni se saattaisi olla joku pikku tattoo esim. olkapäässä.
Mistä sitä tietää vaikka joskus innoisuisi. Lävistyksiä en ota se on saletti :)
Ex vaimoke aina vihjaili että haluaa merkin jonnekkin.
Nykyään on ottanutkin, kun en ole ollut toppuuttelemassa.

Nykyään tatuointeja näkee päivittäin. Nuoruudessa oli kuvitelma että vain karuilla linnakundeilla oli niitä.
Taisi olla huuhaata.
Aika harvoin näkee omalaatuisia ja persoonallisia.
Tai sitten niitä on paljonkin, mutta mä en vaan ymmärrä sitä logiikkaa.


« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2006, 20:33:44 kirjoittanut rämä »
-Henkilökohtaisista syistä-

Rejected

  • Vieras
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #28 : Maaliskuu 31, 2006, 22:39:27 »
Eihän neekerit, vammaiset ja läskit kovin helposti töitä saakaan, niin kun ei varmaan kauttaaltaan tatuoitu heepokaan, varsinkaan jos on muitakin päteviä hakijoita rivissä.

No ei varmaan saa ja vielä vähemmän tulevaisuudessa jos kaikki lampaat miettii samanlailla tätä kuvioo. Muualla erilaisuutta pidetään normaalina ja jossain jopa kunnioitetaan mutta täällähän suurinpiirtein räjitään kasvoon jos oot erilainen. Mutta mehän eletään lampaitten luvatussa maassa.
Tässä maassa ei muutenkaan oo "yhteiskunnallisesti sovinnaista" olla eri mieltä asioista vaan kaikki niellään purematta kun lampaat ja eri tavalla asioista ajattelevat on jotain ihme friikkejä tai kriminaaleja.

Ehkä me enemmän tatuoidut halutaan vähän näyttää keskisormee tälle menolle ja nauttia elämästä sekä toisistamme ilman ulkoa tuotettuja moraalisääntöjä. Hyvä niin ;)

Ainiin hyvä Ranska, POWER TO THE PEOPLE!

Poissa veka3

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 367
    • Profiili
Vs: Tatuointeja!
« Vastaus #29 : Maaliskuu 31, 2006, 22:41:57 »
Ainut tatska jonka minä voisin ottaa nahkaani ottaa on tietenki
Tappara logo.Mut herkkänahkainen vellihousu ei varmaan uskalla..
tekee kipiää tommonen.