Kirjoittaja Aihe: NHL - pelisarja  (Luettu 20992 kertaa)

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
NHL - pelisarja
« : Maaliskuu 29, 2009, 19:42:38 »
Elikkäs tänne voipi tulla vapaasti keskustelemaan NHL - pelisarjasta. Ja siitä, että mitä Änäreitä teillä on?

Minulla itselläni on NHL 06, 08 ja 09. Olen pelannut jo monta kautta Dynasty Modea Tapparalla, joka kausi voittanut mestaruuden. Se on jo mennyt vähän liian helpoksi se pelaaminen vaikka pelaa vaikealla. Ennätykseni runkosarjassa on, että oli vain 2 tappiota. Ja tämän hetken rosteri on niin hyvä, että tulee varmaan vielä parempi kausi. Jokainen pelaaja joka on kentällisissä, on 98 kokonaisuuksinen, eli paras mitä voi olla. Maalivahteina mulla on Säteri ja Lehto, sitten joku tulokas joka tuli edellisissä varauksissa.

No, millasia kokemuksia teillä on tästä hyvästä pelisarjasta?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2012, 00:28:07 kirjoittanut Screamager »

Poissa arde

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 539
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #1 : Maaliskuu 29, 2009, 20:16:19 »
Se on jo mennyt vähän liian helpoksi se pelaaminen vaikka pelaa vaikealla.

Mulla on ihan sama juttu.Vaikka pelaa vaikealla niin voittaa lähes kaikki ottelu. Mulla on Nhl 05,07,08,09
6.4 .2003
 103.39 3-4 Pirnes (Jaakko Uhlbäck )

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #2 : Huhtikuu 13, 2009, 14:10:33 »
Nyt mä kyllä ylitin itteni. Otin uuden haasteen ja alotin Be A Pro -pelin. Pelasin finaalia Flamesia vastaan. Jos voitan sen pelin niin voitan Stanley Cupin. Tein mun Be A Pro -pelaajalla siinä pelissä 8 maalia, ja peli päättyi 8-2. Ja sen mun Be A Pro -pelaajan nimi on, yllätys, Janne Ojanen.

Että suosittelen muillekkin Be A Pro -peliä jos ei ole yhtään haastetta, siinä on ainakin jonkun verran. :D

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #3 : Huhtikuu 13, 2009, 15:22:47 »
NHL 10 ei ilmesty PS2:lle eikä PC:lle?
Toi ois kyllä kauheeta, joutuis hankkimaan PS3 tai sitten XBOXin. :'(

matti3

  • Vieras
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #4 : Huhtikuu 22, 2009, 14:06:21 »
Terve. Olen tuossa pelaillut NHL 09 dynasti modea jo kaksi kautta lävitse ja kolmatta jo puolessa välissä. :D

Ongelmani on, että kaikki maalivahtini ovat täysin itseluottamuksettomia. :o

Eli kysymys on. Miten saan nostettua maalivahtini itseluottamusta? Ottamalla maalivahdon hetkeksi pois ja laittamalla kaksi muuta maalivahtia pelaamaan?

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #5 : Huhtikuu 22, 2009, 17:56:10 »
Terve. Olen tuossa pelaillut NHL 09 dynasti modea jo kaksi kautta lävitse ja kolmatta jo puolessa välissä. :D

Ongelmani on, että kaikki maalivahtini ovat täysin itseluottamuksettomia. :o

Eli kysymys on. Miten saan nostettua maalivahtini itseluottamusta? Ottamalla maalivahdon hetkeksi pois ja laittamalla kaksi muuta maalivahtia pelaamaan?

PS2:lla ei ainakaan ole itseluottamuksia...

Ja muuten, te joilla on liian helppoa niin kokeilkaas vaikka Be - A - Pro:ta ja laittakaa vaikea. Sitten on haastetta :D

Poissa Tsingis-Khan

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 184
  • JEJE
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #6 : Kesäkuu 04, 2009, 17:51:00 »
NHL 10 ei ilmesty PS2:lle eikä PC:lle?
Tältä näyttää EA:n uusi NHL 2010 peli.
ohhohohoo

Poissa hockey

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #7 : Syyskuu 21, 2009, 11:38:56 »
Tein peliin pelikatkomusiikki paketin:


http://www.zshare.net/download/65663153638c75b3/


LAITTAKAA PALAUTETTA KIITOS!

Poissa hockey

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 110
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #8 : Syyskuu 21, 2009, 11:39:50 »
Ja vielä HIFK paketti :o


http://www.zshare.net/download/65803886ae9009dd/


Hyviä pelikatkobiisejä...

Poissa Metsurimies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #9 : Syyskuu 21, 2009, 18:15:44 »
Mulla on NHL10 tilauksessa Verkkokaupasta,tulee ehkä tällä viikolla.Peli siis PS3:lle.Kommentteja tulee sitte jahka pääsen sitä veivaamaan."Sopivasti" työttömyys alkaa 1.10. niin on varmaan aikaakin...  :-\
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2009, 19:32:41 kirjoittanut Metsurimies »
Kaikkeen tottuu.

Poissa NIÄMINEN

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #10 : Syyskuu 21, 2009, 18:29:37 »
NHL 10 ei ilmesty PS2:lle eikä PC:lle?
Toi ois kyllä kauheeta, joutuis hankkimaan PS3 tai sitten XBOXin. :'(
Eihän PS2 änärissässä ole mitään järkeä pelisarjan kehitys pleikkari kakkoselle ei ole edenny sitten SM-Liigan mukaan tulon jälkeen.NHL 05 ja 09 on ihan samanlaisia.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #11 : Lokakuu 16, 2009, 21:44:52 »
NHL 10 kannattaa sitten ihan suosilla jättää väliin. Ainakaan satunnaiselle sunnuntaipelaajalle se ei tarjoa mitään olennaista parannusta verrattuna 09 versioon, vaikka muutoksia piti olla satoja.

Himofriikille voi tietysti jotain iloa olla, sillä kyllähän noi "varmoja maaleja" poistaa yms. asetuksia viilailee joka vuosi.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa rocky4

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #12 : Lokakuu 17, 2009, 01:50:36 »
NHL 10 kannattaa sitten ihan suosilla jättää väliin. Ainakaan satunnaiselle sunnuntaipelaajalle se ei tarjoa mitään olennaista parannusta verrattuna 09 versioon, vaikka muutoksia piti olla satoja.

Himofriikille voi tietysti jotain iloa olla, sillä kyllähän noi "varmoja maaleja" poistaa yms. asetuksia viilailee joka vuosi.

Olen kyllä itse ihan erimieltä.
Sunnuntai pelaajaksi luokittelen itseni ja pidän kyllä muutoksia erittäin huomattavina pelin kannalta.
Pelin mm.laitaan sitomiset, yv:t, av:t, ilmasta ja maasta lyönnit, tappelut tuovat kyllä sitä extraa sen verta että siitä se 40e kannattaa maksaa kun vie vaihdossa vanhan NHL:n.

Suosittelen myös FIFA, MADDEN ja Tiger Woods pelisarjoja kaikkien urheilupelien ystäville. Nuo kolme ovat huomattavasti parempia urheilupelejä kun NHL. Realistisuus on niissä saatu huomattavasti lähemmäksi kuin NHL:ssä jossa yksi iso miinus on koukkaamisen puuttuminen, tai löytyyhän se siitä mutta kunnon kahvaa ei siinä saa.

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #13 : Lokakuu 17, 2009, 12:28:24 »
Emmääkään kymmentä peliä viikossa pelaa, mutta silti en oo yhtään katunu kympin ostoa. Pelituntuma on vaan jotenki parempi. Pienellä fiilauksella se ero just syntyy. Yllähän lueteltiin noita kongreettisempia eroja ja lisäks vois mainita senki, että biisilistat on helppo vaihtaa ja verkkopeleihin haastaminen on entistä näppärämpää. Miinuksena se, ettei pelinumerot oo vieläkään kohdillaan.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: NHL - pelisarja
« Vastaus #14 : Lokakuu 17, 2009, 16:20:41 »
Pelin mm.laitaan sitomiset, yv:t, av:t, ilmasta ja maasta lyönnit, tappelut tuovat kyllä sitä extraa sen verta että siitä se 40e kannattaa maksaa kun vie vaihdossa vanhan NHL:n.

Verkkokaupasta peli lähtee 45€ ja vanhasta saanee ~15€ huuto.netissä -- jos siis haluaa kuluja minimoida.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!