Kyllä se 90-luvun alku ja puoliväli oli kyllä sellasta välikautta, että huh huh. Mun mielestä Uraman kausi oli aikas hienoa
seurata, oli hyvää kiekkoa kyllä. Nää Saaristen kaudet on kyllä ollu aika pahoja,puhumattakaan ny tosta viime kaudesta.
Kyl mä odotan tältä kaudelta kuitenkin aikas paljon, toi RD on kuitenkin sellanen valmentaja, että se saa huonoistakin
pelaajista aikas kovasti irti...siinä suhteessa Risto on kyllä kova valmentaja.
Tietenkin kun puhutaan siitä mitä me halutaan, niin oikeasti Tapparalla olisi se vanha kunnon teema, mikä menneinä kausina joskus on ollut,
että ensimmäinen tavoite on 6 joukkoon ja siitä ei tingitä! Tämän kyl mun mielestä pitäisi olla realistista liigassa, mutta jotenkin se tavoite
on päässyt unohtumaan, mikä on tuntunut todella erikoiselta näin yli 30 vuotta joukkuetta seuranneena kaverina.
Kyllä mun mielestä RDn "herättävä" vaikutus on ollut hyvä signaali tulevaisuuteen ja tästä eteenpäin, Rautakorven ajasta odotan
kyllä paljon.
Mä henkilökohtasesti haluaisin,että Rautakorven neljännen keikan eka vuosi tultaisiin muistamaan siitä, että hän ja organisaatio
pystyisi nostamaan junioripelaajia liigaan, varsinkin omia hyviä kiekollisia pakkeja ja pitämään heidät siellä, varsinkin kun nyt
mm. Räty, Liimatainen ja Elorinne on nyt vankasti sinne tyrkyllä.
Täytyy nyt muistaa, että Jukka on kuitenkin pystynyt erittäin laajasti liiton puolelta seuraamaan jääkiekon kehitystä viimeaikoina.
Että kyllä tämä tästä...