Kirjoittaja Aihe: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska  (Luettu 4916 kertaa)

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« : Helmikuu 24, 2006, 14:48:15 »
Eli,jo muutamana vuotena Vojensissa Tanskassa on järjestetty suuri Fanitapaaminen,Viime kerran tälle Fanmeetingille osallistui Fan Clubeja Tanskas,Iso-Britanniasta,Saksasta...yms Lahden Pelicansin kannattajat ovat myös parina vuotena vierailleet,ko tapahtumassa.

Seuraava Fanmeetin,tuolla Vojensissa/Tanskassa järjestetään 4-7 elokuuta,2007. Olisiko Täällä innokkaita lähtemään Vojensiin? Voisi porukan kerätä kasaan ja lähteä Tanskan maalle ::)

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #1 : Helmikuu 24, 2006, 14:48:58 »
Linkki tuonne Fanmeetingin Sivuille, http://www.fantraef.dk/

Poissa JH75

  • Roskasakki
  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
    • Profiili
    • Tappara
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #2 : Helmikuu 25, 2006, 08:44:49 »
Tämä taitaa olla se tapahtuma, jonne mietimme lähtöä kesällä 2002. Meillä oli sinä kesänä ensimmäistä kertaa Härmälä-miitti. En muista tarkkaa syytä, miksi lähtö jäi. Kenelläkään suunnitteluporukasta ei tainnut olla kiinnostusta lähteä lopulta matkaan. Tuosta tapahtumasta on ollut myöhemminkin puhetta ja silloin joku totesi, että menee pahasti Tapparan harjoituspelien kanssa päällekkäin. Mun tutut kiertää mielummin harkkapelejä. Olisihan tuonne varmaan kiva saada Tappara-edustus. Hauskaa matkaa, jos niin innokkaita löytyy, että saavat matkan aikaiseksi.

Poissa Anikos

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 194
  • Moon oikias
    • Profiili
    • Suomalaiset etunimet
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #3 : Helmikuu 27, 2006, 16:13:31 »
Jeps, minä olin silloin myöskin aluksi lähdössä mutta taisi olla finanssipuoli joka sitten ainakin meikäläisen lähdön esti. Kivaa olisi varmasti ollut, mikäs siinä oliso llut samanhenkisten kanssa "temmeltäessä"? :) Ehkä minäkin sitten joskus lähden mukaan kun tuo jälkikasvu on vähän varttuneempaa.
Uskotko ufoihin?
Uskon. Älkääkä kysykö miksi, mä uskon kaikkeen. Jumalaankin. Sehän pelaa Tapparassa numerolla 8.

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #4 : Helmikuu 28, 2006, 13:04:03 »
Pelicansit edelleen ihmettelevät miksei kukaan muu tuonne lähde. Mulla harkkapelit menee kyllä yhden Tanskan reissun ohi helpostikin, kesä odotellaan ekoja harkkapelejä ja sitten pitäisi jättää ne väliin?
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #5 : Helmikuu 28, 2006, 13:50:07 »
Jos Tanskaan lähtee, niin oikean ajankohdan voi tarkastaa osoitteesta www.roskilde-festival.dk. Tänä vuonna päivät ajoittuvat 29. kesäkuuta - 2. heinäkuuta 2006. Pakko tähän ketjuun kirjoittaa sama läppä joka vuosi.
Roskasakki - Vuodesta 2008

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #6 : Maaliskuu 05, 2006, 20:29:34 »
Jos Tanskaan lähtee, niin oikean ajankohdan voi tarkastaa osoitteesta www.roskilde-festival.dk. Tänä vuonna päivät ajoittuvat 29. kesäkuuta - 2. heinäkuuta 2006. Pakko tähän ketjuun kirjoittaa sama läppä joka vuosi.

Eihän juuri Tanskaan oo mikään pakko lähtee. Fanmeeting vaan sattumalta järjestetään Tanskassa ;) Ja olisi hyvä saara Tappara "edustus" paikan päälle

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #7 : Maaliskuu 06, 2006, 13:51:59 »
[Ja olisi hyvä saara Tappara "edustus" paikan päälle
Saarasta en tiedä, mutta mitä sillä saavutetaan, jos tuonne joku delegaatti lähtee?

Ryypätä ihmiset osaa Suomessakin, eikä ainakaan kuvien mukaan tuo Vojens mikään hirveä metropoli ole ja palveluista ko. tapahtumassa olen kuullut vaihtelevaa palautetta. Tokihan sinne saa ihmiset mennä, mutta minä en ala istumakatsomossa seisomaan ... eikun tässä ketjussa puhuttiinkin Tanskaan menemisestä.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa klage

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 272
  • Hellsinki Rock City!
    • Profiili
    • Tappara Fanclub Helsinki
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #8 : Maaliskuu 06, 2006, 17:08:20 »
Lainaus
Eihän juuri Tanskaan oo mikään pakko lähtee. Fanmeeting vaan sattumalta järjestetään Tanskassa ;) Ja olisi hyvä saara Tappara "edustus" paikan päälle

Eikun Tanskaan on nimenomaan pakko taas lähteä, mutta ajankohta on heti heinäkuun alussa ja tapahtumapaikkana on Roskilden idyllinen pikkukaupunki. Näin minä kerran sielläkin jotain porukkaa Pelicans paidat päällä, en tosin mennyt juttelemaan kun vaikuttivat hieman... noh, olkoon.   

Roskasakki - Vuodesta 2008

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #9 : Maaliskuu 06, 2006, 17:18:59 »
Mää oon käynyt Vojensissa. En muista paikasta yhtään mitään.

Poissa Konna

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 250
    • Profiili
Vs: Fanmeeting 2007 Vojens,Tanska
« Vastaus #10 : Maaliskuu 11, 2006, 23:20:27 »
Aikaahan tähän tapahtumaan on reilu vuosi,mutta tässä ollaan jo hyvällä mallilla alettu suunnitteleen matkaa tuonne Vojensin fanitapaamiseen,hallilla kyselyä on ollut ja kiinnostusta on ihan kiitettävästi löytynyt.