Kirjoittaja Aihe: 24  (Luettu 8657 kertaa)

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
24
« : Tammikuu 03, 2006, 16:11:05 »
Elikkäs tänään alkaa jälleen huippusuosittu sarja 24 jossa vuorossa on 4 tuotantokausi nythän sarja tulee tiistaisin ja torstaisn. Kyseinen sarja on myös sellainen, että koukkuun jää hyvin helposti ja seuraava jakso on pakko nähdä! Saas nähdä mitä Jaska Baueri keksii tässä tuotantokaudessa.. Onko palstalla muista yhtä innoikkaita 24 faneja kuin minä ?
Köyhä säästää.

Poissa KP

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 46
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2006, 16:28:07 »
Kaikki tähänastiset jaksot on tullut katsottua ja katson kyllä nämä uudetkin. Ei ole Bauer mikään turha jätkä, ei.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #2 : Tammikuu 03, 2006, 21:25:06 »
Nyt puhkaistaan kalvot ja korkataan tämäkin palsta.

Maailmassa ei ole kuin yksi hyvä Bauer ja se on kiekkoluistin merkki.
Jotenkin vielä menetteli se, että ennen se tuli kerran viikossa, mutta nyt kaksi kertaa ja vielä parhaaseen katselu aikaan on jo liikaa.
Jenkit tekee kyllä hyviä ja vauhdikkaita sarjoja paljonkin, mutta liian monessa liikkeet ja tapahtumat arvaa jo hyvissä ajoin ja lopussahan aina U.S.A pelastaa koko maailman.




Poissa marjo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 458
  • Roskasakki
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #3 : Tammikuu 03, 2006, 21:56:03 »
Jaa mää oon kyl eri mieltä kimiksen kanssa.
Erittäin laadukas sarja, joka pitää otteessaan koko ajan. Yllättäviä käänteitä ja odotettavaa jää aina seuraavaan jaksoon.
Eiköhän kimis sen vaipanvaihdon yhteydessä tuonkin jälkeen kykene hoitamaan ;) Ainahan on keksitty myös videot, tallentavat dvt:t ja dikiboksit:)
Ja jos ei ehdi katsoa tiistaisin tai torstaisin kolmoselta, voi katsoa subtv:ltä lauantaisin illalla putkeen molemmat viikon jaksot.
14.8.08 Hakametsä 2 Blues-fania: " Täällä lukee seinässä monta kertaa I love Mika Lehto.. Vielä vaan pitäs tietää kuka se on ? "

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #4 : Tammikuu 03, 2006, 22:28:01 »
Täältä löytyy myös yksi, jonka mielestä kyseinen sarja on ihan hanurista. Johtunee tosin siitä, että oon jo niin kyllästyny siihen. Ensimmäisen "kaksnelosen" katsoin alusta loppuun ja sillon se tuntukin aikas hyvältä, mutta liika on liikaa.

Patu

  • Vieras
Vs: 24
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2006, 22:33:21 »
Täältä löytyy myös yksi, jonka mielestä kyseinen sarja on ihan hanurista. Johtunee tosin siitä, että oon jo niin kyllästyny siihen. Ensimmäisen "kaksnelosen" katsoin alusta loppuun ja sillon se tuntukin aikas hyvältä, mutta liika on liikaa.
Höpö, höpö. Ette vaan pysty keskitymään, kun siinä välillä näytetään useampaa kuvaa kerrallaan. Näin eräs kaveri selitti, miksei pysty kyseistä sarjaa katsomaan.

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2006, 22:38:20 »
Patu: Kimiksellä se voikin olla niin, mutta katos kun me naiset pystytään keskittyyn moneen asiaan yhtä aikaa, niin ei kelpaa selitykseks tuokaan.

Paitsio

  • Vieras
Vs: 24
« Vastaus #7 : Tammikuu 05, 2006, 00:14:35 »
Kolmannesta tuotantokaudesta eteenpäin on seurattu. Eilen missasin neljännen avausjakson :-\ Ihan mukaansa tempaava sarja, tosin välillä tulee vähän liikaakin juonenkäänteitä ja mielenkiinto saattaa hetkeksi lopahtaa. Kaksi kertaa viikossa, much better!

Breitner

  • Vieras
Vs: 24
« Vastaus #8 : Tammikuu 05, 2006, 12:11:11 »
24 on melkein parasta mitä töllöstä on tullut.
Kaikki edelliset olen katsonut ja tämän myös.

demonmixu

  • Vieras
Vs: 24
« Vastaus #9 : Tammikuu 09, 2006, 02:30:51 »
Mä oon aina tykännyt sarjasta tosi paljon, siittä alkaen kun se joskus alkoi. Nyt vaan 4 tuotantokausi jäänyt pahasti väliin kun joutunut oleen töissä ja hälytetty jopa niin sängystä, että unohtunut vallan laittaa nauhotukseen tulevat jaksot.

Täytynee varmaan tilata se netistä kun huhtikuussa tullut suomessa myyntiin toi 4 tuotanto kausi, ja pitäis ne 3 muutakin nyt ostaa omaksi.

Poissa marke10

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 95
  • Sitä isompi leka, mitä suurempi vika
    • Profiili
    • Maken Nettisivut
Vs: 24
« Vastaus #10 : Tammikuu 10, 2006, 15:31:03 »
Todellakin siihen jää koukkuun, Ei voi muuta sanoa.

Jakki keksii varmasti jotai. Se edelliskausi oli aika huono. Se virus juttu oli nii hazzu :)

Kyllä Se siitä pojat!
Janne Ojanen on kuningas!

Poissa Kyljys

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 375
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #11 : Tammikuu 11, 2006, 18:48:05 »
No niin Nyt tästä kyseistä sarjsta tulee myös elokuva innolla odottamaan !!
Köyhä säästää.

Poissa wallu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 31
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #12 : Tammikuu 15, 2006, 19:56:03 »
kaikki jaksot on todellakin tullut katsottua ja niin tulee myös olemaan. kyllä on aivan loistava sarja ja mielestäni ei ole yhtään huonontunut ensimmäisestä tuotantokaudesta, ainakin itse katselen yhtä innokkaasti kyseistä sarjaa. kyllähän se jack on jo näyttänyt muutamassa ekassa jaksossa millainen veijari hän on, mitäköhän vielä on luvassa ???

Poissa Bolognese

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 51
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #13 : Helmikuu 05, 2006, 23:48:56 »
Ja jenkeissähän tehdään tai peräti näytetään (en oo varma) jo viidettä tuotantokautta, mutta en viitsi paljastaa juonta  :-X
Yritetäänpäs pojat pelata välillä

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: 24
« Vastaus #14 : Helmikuu 07, 2006, 00:06:03 »
Mä en voi sietää Kiefer Sutherlandia.
-Henkilökohtaisista syistä-