Kirjoittaja Aihe: Elokuvakeskustelua  (Luettu 3792 kertaa)

Poissa FORTUNA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1635
  • Pappa#55 +143kg/Überlegenheit
    • Profiili
Elokuvakeskustelua
« : Heinäkuu 21, 2008, 16:08:17 »
Keskustelua vanhoista ja tulevista elokuvista. Kummeleilta on tulossa ensi-iltaan syyskuussa uusin nimeltään Alivuokralainen:

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a80267/kummeli++alivuokralainen+katso+traileri/

Samaa perusmättöä luultavasti luvassa. Vihinen voisi siirtyä vähän sivummalle käsikirjoitusvaiheessa, sketsit olivat nimittäin parempia ennen teatterinjohtajan liittymistä jengiin.
Vasemmassa laidassa on Stanley Cup –voittaja ja oikealla tuleva Stanley Cup –voittaja
- Välissä on sitten sellainen hiihtelijä...(Barkov Jr 2012-13)

Kahvara

  • Vieras
Vs: Elokuvakeskustelua
« Vastaus #1 : Heinäkuu 27, 2008, 18:33:41 »
X-Files:Usko koetuksella itse odotan tätä elokuvaa kuin kuuta nousevaa, olen aina rakastanut X-files sarjaa, ja tämä elokuva tuli kuin tilauksesta.

Nyt tosiaan myös alan odottamaan tuota Kummelien uusinta leffaa, toivottavasti on sitä tuttua ja turvallista viihdettä luvassa.

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Elokuvakeskustelua
« Vastaus #2 : Heinäkuu 29, 2008, 08:52:24 »
Vihinen voisi siirtyä vähän sivummalle käsikirjoitusvaiheessa, sketsit olivat nimittäin parempia ennen teatterinjohtajan liittymistä jengiin.
Samaa mieltä!

Ja tää Alivuokralainen toimi pirun hyvin teatterissa. En usko, että elokuva vetää sille vertoja, vaikka katsojaluvut lienevätkin taatut.

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: Elokuvakeskustelua
« Vastaus #3 : Tammikuu 14, 2009, 18:51:27 »
Mä odotan todella paljon Harry Potterin toiseks viimesintä leffaa, Puoliverinen prinssi!

(Aika vanha aihe tämä mutta kai tännekin voi vielä kirjottaa)

Poissa Ojanen_8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
  • #8 Tappara
    • Profiili
Vs: Elokuvakeskustelua
« Vastaus #4 : Helmikuu 13, 2009, 17:48:08 »
Onko joku nähny Hot Shotsin? Jos on niin varmaan tietää että sitä ei nauramatta katota.  :)
http://www.youtube.com/watch?v=8oTbih9goco
Tossa traileri. Siinäkin saa jo ihan mukavat naurut  :D