En ainakaan pikaisella vilauksella löytänyt omaa ketjua...
Osasyy Jatkoajan keskustelujen Tappara-osion hiljaisuuteen löytynee tästä foorumista, jossa voidaan oman perheen kesken setviä asioita. Mutta voiskohan olla niinkin, että jatkoajan "ilvesalkulähdeperustajaporukka" myös vaikuttaa siihen, että Tapparahenkisiä siellä käy vähemmän. Vai onko mielestänne niin, että Tappara ei tällä hetkellä(kään) herätä tunteita ja keskustelua?
Muuten olen sitä mieltä että Jatkoaika on surkee paikka kun sinne ei edes voi niin vaan rekisteröityä, vaan se vaatii jonkun hyväksynnän.
Varmasti osasyy on tämä foorumi, missä keskustelu on melko vilkasta. Tappara ei joukkueena ole siinä tilassa, että paljon uusia faneja olisi tulossa ja sitä kautta uusia keskustelijoita. Tappara toisin sanoen ei ole tarpeeksi kiinnostava tällä hetkellä. Toisaalta on hyvä, että keskustelu ei ole turhan vilkasta (Esim. Jatkoajan HIFK-osio, jossa on noin 50 sivua jauhettu pelkästään samaa tarinaa), mutta onhan tuo Tapparan osio niin hiljainen, että olisi kiva jos sinne ihmiset enemmän kirjoittelisivat. Kuten tästä voi päätellä, niin olen siis itse Jatkoajan aktiivinen käyttäjä ja toivoisin, että mahdollisimman moni tämän palstan asiakirjoittajista siirtyisi myös sinne.
Tuosta hyväksymisasiasta olen eri mieltä. Mielestäni on erittäin hyvä, etteivät kaikki saa kirjoitusoikeuksia, vaan heikoimmat karsitaan joukosta. Näin palstan taso pysyy korkeampana eikä palstalla ole (ainakaan niin paljoa) näitä 11v. vittumarkoja, jotka kirjoittelevat tyyliin "TPS on hinttejä täynnä".