Kirjoittaja Aihe: Niclas Lucenius  (Luettu 244711 kertaa)

Poissa NiksuP

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 442
  • Tappara, New Jersey Devils, Metallurg Magnitokorsk
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #315 : Elokuu 29, 2012, 22:55:12 »
Riga purkaa sopimuksen, Enlund ja Lehterä pelaa Sibirissä ja Sibirillä on ulkomaalaispaikka vapaana. 1+1
"Paikalla ollaan. Ei suurin, ei rikkain, mut tää on mun jengi." - LSK

"Tuukka Mäntylä, tämä armoton tykinkuula." - Tami

"Vaikka Niemisellä olis pää irti ja kivekset roikkuis luistimenterien alla, niin ehdottomasti tänne, ihan minä päivänä tahansa." - Hemuli

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #316 : Syyskuu 02, 2012, 12:11:22 »
Huippukuntoinen Lucenius sopisi kuin nenä päähän Koskirannan ketjuun, eikä ole poissuljettua ettei homma sujuisi Makkosen tai Barkovinkin kanssa. Luce kun on parhaimmillaan aika all-round pelaaja, jolla hyökkäyspäässä onnistuu niin syöttö, harhautus kuin maalintekokin.

Miehen KHL-keikkaa luonnehdittiin flopiksi, mutta itseasiassa on aika mielenkiintoista että hän pelasi 4. kentän sentteriä niinkin kovatasoisessa liigassa ja otti jopa parit painimatsit. Eikä 15 syöttöä Rigan neloskentässä ole mitenkään surkeasti - arvostan selvästi korkeammalle kuin 20-30 pistettä SM-Liigassa isommalla vastuulla.

Olisi monipuolisuutensa ansiosta ihan mielenkiintoinenkin värväys, mutta alkaa olemaan ahdasta laitahyökkääjien paikoilla, eikä Luce olisi kuitenkaan 100-varma ykköskentän tehovahvistus.

Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Elovena

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 253
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #317 : Syyskuu 02, 2012, 12:50:50 »
Ei sillä riitä oikeen mikään mun mielestä nykymenoon. Luistelu ihan onnetonta ja lähes kaikki muukin puutteellista paitsi kädet aika notkeat. Vähä sellanen wannabe tähti. Ei kiitos.

Poissa himmmaaa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 603
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #318 : Syyskuu 02, 2012, 13:46:19 »
Ei sillä riitä oikeen mikään mun mielestä nykymenoon. Luistelu ihan onnetonta ja lähes kaikki muukin puutteellista paitsi kädet aika notkeat. Vähä sellanen wannabe tähti. Ei kiitos.

Luistelu oli onnetonta Sami Hirvosen kesätreenien jälkeen. Ei ollut ainoa.
"Leikitään jossain muualla, ei kaukalossa"
-Ville Nieminen

Poissa Rouhija

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2434
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #319 : Syyskuu 02, 2012, 13:51:32 »
Hyökkäyspää tarvitsisi lisää maaleja, mustelmia ja hauista, mutta jotenkin kyllä Lucenkin haluaisin vielä nähdä Tapparassa.

Poissa 30#

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 426
  • Anze Kopitar*Aleksander Barkov*Teemu Selänne
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #320 : Syyskuu 02, 2012, 15:10:24 »
Kyllä mielummin näkisin Luceniuksen Makkosen rinnalla kuin Kaksosen, näen paljon enemmän potenttiaalia Luceniuksessa. Lucenius kun sais Rautakorven opeissa kehittää fysiikkaansa niin folaa.

Poissa Ziggy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 58
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #321 : Syyskuu 08, 2012, 14:24:44 »
Jos Juntti jatkaa harjoituspeleistä totutulla tasolla niin eipä tartte kaverin Joulua katsella Tampereella ellei puoli Änhooällää siirry pelaan Koohooällään. Juntin poistuessa on ykkösessä maalintekijän mentävä aukko (niinkuin niitä maalintekijöitä ikinä liikaa olis). Kyllähän Luce maalin osaa tehdä mutta tuskin vapailla markkinoilla kauaa pyörii kun on kuitenkin vähän mies varmasti nöyrtynyt tuolla Riikanmaalla.

Jännä juttu kuinka sitä aika kultaa muistot! Kun Luce lähti niin melkein valmis itse hänet ajamaan lentokentälle että päästään varmasti miehestä eroon, mutta nyt näkisin miehen uudelleen Tapparassa jois meiltä Juntti tai joku muu hyökkääjä poistuu.
Onx kausi jo alkanu...?

Poissa Karski

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 301
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #322 : Syyskuu 08, 2012, 14:53:27 »
Jännä juttu kuinka sitä aika kultaa muistot! Kun Luce lähti niin melkein valmis itse hänet ajamaan lentokentälle että päästään varmasti miehestä eroon, mutta nyt näkisin miehen uudelleen Tapparassa jois meiltä Juntti tai joku muu hyökkääjä poistuu.
Mulla ei kyllä oo niin hyvin aika kullannu muistoja, että haluaisin Lucen takasin tänne. Ja varsinkin jos Juntti lähtee, niin kyllä tänne sitten hankitaan joku oikea pelimies paikkaamaan eikä mitään Luceniusta.  :P

Poissa Miksa

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 551
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #323 : Syyskuu 10, 2012, 09:28:30 »
Luceniushan pelas hyvän kauden Riikassa. Nelosen keskellä nöyrästi ,täysin eri roolissa kuin Tapparassa viimeisellä kaudella. Luulis ,että Rautakorpi olis kaverille hyvä valmentaja(tietysti monelle muullekkin), kun Rautakalliokin sai miehen juntattua Riikassa muottiin.

Mikäli Niclas tänne pelmahtais, niin jollekkin se tietää lähtöö, mutta onhan niitä tossa. Haapala pelaa vielä A:ssa, J-M Järvinen mestikseen ja Palola myydään SaiPaan. Eikä se Malinenkaan välttämättä vakiokokoonpanon miehiä oo.

Kyllä Lucenius taitava pelaaja on ja Koskirannan kanssa tulis kovat tehot. Taitavat pelaajat luovat maalintekopaikkoja itselleen tai muille ja aina löytyy joku joka niistä paukauttaa sen maalin. Hyvinhän se Lucenius pelas Lehteränkin kanssa ja kun se melkein pärjäs Tapparassa "omillaankin", niin luulis kyllä , että tässä rosterissa tulis tulosta.

Onhan "lussella" jotain ärsyttäviä piirteitä, mutta taitava pelaaja se on.
Antakaa määkin huudan ,määkin olen kännissä.

Poissa Mr.Peter

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2842
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #324 : Syyskuu 10, 2012, 10:32:32 »
http://www.tappara.fi/liiga/uutiset/237/7303.html

Nyt on sitten Niclaksen sopimus selvillä. Tervetuloa takaisin! Minä uskon ja toivon, että luce Rautakorven
komennossa tulee olemaan oikein hyvä vahvistus Tapparaan.
Hiukan tietysti on kaksijakoinen fiilis kaverista jäänyt, mutta katsotaan nyt ensin ja tuomitaan sitten.

Poissa Koo.Koo

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 150
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #325 : Syyskuu 10, 2012, 11:18:33 »
Noh, katsotaan mitä tästä tulee. Odotin kyllä jotakin vielä asteen kovempaa kaveria, kun huhuissa kerran on muutamia AHL nimiäkin pyörinyt.
Itsellänihän on toki alennuksesta ostettuna Luceniuksen pelipaitakin kaapissa valmiina, voikin ottaa käyttöön jos peli luistaa. ;D

Poissa 67

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1197
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #326 : Syyskuu 10, 2012, 11:58:56 »
Lucen kanssa jäällä pitäisi olla Enlund ja Lehterä, sitten ehkä kova "vahvistus". Kattellaan.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #327 : Syyskuu 10, 2012, 12:04:38 »
Noh, katsotaan mitä tästä tulee. Odotin kyllä jotakin vielä asteen kovempaa kaveria, kun huhuissa kerran on muutamia AHL nimiäkin pyörinyt.
Itsellänihän on toki alennuksesta ostettuna Luceniuksen pelipaitakin kaapissa valmiina, voikin ottaa käyttöön jos peli luistaa. ;D

Paita käyttöön heti! Ei Tappara-logolla varustettua pelipaitaa saa olla pukematta päälle kotiotteluun, ellei niitä ole useampia jolloin on joku valitava. Sorry offtopic..
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa jonsse

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 297
  • "Välkkyykö tuo lamppu vai välkkyykö mun silmissä?"
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #328 : Syyskuu 10, 2012, 12:06:16 »
Täältä peukku ylös.
Tervetuloa takaisin Niclas!

Poissa Calzo

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 461
    • Profiili
Vs: Niclas Lucenius
« Vastaus #329 : Syyskuu 10, 2012, 12:43:55 »
Annetaan Lucen näyttää. Ehkä tämä voi toimia hyvinkin, uusi valmennus ja jos koskaan onhan tämä myös Lucelle näytön paikka. Vähän niinkuin ura katkolla...