Mä oon kyl vähän erimieltä, eiks huippu-urheilija voi olla ns. normaali ihminen niinku Anssi? Siis vapaa-ajalla ja kai nyt mestaruutta saa ja kuuluu juhlia kunnolla, nehän sen on prk pelannu.
Mut joo ottaisin Salmelan Tapparaan, mutta tällähetkellä on jo hyvät pakit, ehkä 1-2 vuoden päästä..
Voi olla normaali ihminen. Mutta ei sitäkään kattella hyvällä, jos työntekijä sählää kännissä esimerkiksi firman 25-v juhlissa joissa on paikalla asiakkaita ym.
Tollaset torijuhlat ym on edustusjuttuja. Se on eriasia kun ollaa omalla porukalla liikkeellä. Sillon sen ymmärtää ja on tosi paskaa jos sillon jotkun kuvaa ja lähettelee seiskaan.
Mun mielestä kova känni ei edes ole kunnolla juhlimista, vaan huonosti juhlimista. Eihän sitten edes muista kunnolla juhlia jälkeenpäin, ja videota juhlista ei voi katsella jälkeenpäin (ainakaan selvänä) omien toilailujen takia jne. Mutta tämä voi olla vain omaa rajoitteisuuttani, kun en ymmärrä, mitä hienoa siinä on.
Torijuhlassa nyt tietysti oli odotettavissakin, että osalla pelaajista homma karkaa käsistä, joten siellä olisi pitänyt olla joukkueenjohtajan vähän katsomassa perään, siitähän sille kai maksetaan. Ai niin, mutta Jutille taisi iskeä se nilkkatulehdus pahaan aikaan.
Sivumennen sanoen, olihan se juhla aika surrealistinen muutenkin. Loiri ja väliaikainen, kun mestarit saapuvat bussilla... Salmela halaa presidenttiä minuutin ja haluaisi myöhemmin vielä pitää puheen... ei tuollaisia juttuja voi keksiä. Elokuvaversiossa muuttaisin juonta sen verran, että Salmela saisi oikeasti pitää sen puheensa.
En nyt kuitenkaan liian paljon painoa laskisi yksittäiselle mestaruusjuhlintasekoilulle, mutta onhan näitä juttuja kuultu muitakin. Jos tämä viimeisin uutinen pitää paikkansa, että alkoholilla on osuutta noihin potkuihinkin, niin Salmelan olisi varmaan hyvä jo miettiä alkoholinkäyttöään.
Vaikka kuulemma kesäharjoittelu ei sujunutkaan urheilullisissa merkeissä, niin eiköhän Salmela vielä löydä jonkun KHL-seuran, joten tulo Tapparaan ei varmasti ole relevantti nyt. Jos joskus sellainen tilanne eteen tulee, niin hiukan huolettaisi kyllä nuo elämäntapoihin ja urheilullisuuteen liittyvät asiat, vaikka kovasta pelimiehestä onkin kysymys.