Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Harri Säteri

<< < (15/79) > >>

Ojasfani#8:
Sellainen kutina on, että Salaatti-Harri pitää tänään Kuopiossa nollan. Uskoisin, että Harri nappaa ykkösmaalivahdin paikan, jos pitää sen nollan ja seuraavissakin peleissä pelaa hyvin.

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojasfani#8 - Syyskuu 20, 2008, 15:32:35 ---Sellainen kutina on, että Salaatti-Harri pitää tänään Kuopiossa nollan. Uskoisin, että Harri nappaa ykkösmaalivahdin paikan, jos pitää sen nollan ja seuraavissakin peleissä pelaa hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei nappaa nollaa. Se toive kaatui nopeasti.

Ojasfani#8:
Pelasi KalPaa vastaan hyvän pelin, mutta se ei riittänyt voittoon. Torjunta prosenttikin pysyi 90.paremmalla puolella. Toivon, että tiistaina HPK:ta vastaan Tapparan maalille luistele itse Salaatti-Harri

Ville:

--- Lainaus käyttäjältä: Ojasfani#8 - Syyskuu 20, 2008, 18:51:45 ---Toivon, että tiistaina HPK:ta vastaan Tapparan maalille luistele itse Salaatti-Harri

--- Lainaus päättyy ---

Jokaisella varmasti on oma toiveensa. Itse veikkaan että Säteri saa istua penkillä tiistaina ja Lehto on maalilla.

Ojanen_8:
Se Harrin debyytti oli kyllä mahtava!!! Harvalla ton ikäsellä on noin hyvä debyytti ottelu. Kyllä siitä vielä ykkös veska tulee. Helposti  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta