Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Harri Säteri

<< < (69/79) > >>

typ:
Harri säteri valmis lähtemään pois tapparasta...

hat3breeder:

--- Lainaus käyttäjältä: typ - Helmikuu 28, 2011, 11:27:18 ---Harri säteri valmis lähtemään pois tapparasta...

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän tää oli tiedossa.

tapsa34:
En tiedä mistä johtuu nuoren miehen otteiden ailahtelu laidasta toiseen äärilaitaan! Saattaa pelata muutaman aivan huikean pelin ja sen jälkeen uppoaa taas kaikki mitä vain laukoo kohti maalia? Niissä parhaissa peleissä on todella skarppina läpi pelin! Ja seuraavassa ottelussa ei hae kiekkoa näkyviin, köllöttelee jäissä ilman pätevää syytä, hanska alhaalla eikä eväkään liikahda kun kuti tulee ylämummoon jne. jne.. Mitähän mieltä ne on vaikka AHL:ssä moisista pelien ailahteluista?  Monet valmentajat liigassa eivät varmaan olisi päästäneet Harria aina vaan tolppien väliin surkeiden pelien jälkeen? Harrin piti jäädä vielä kehittymään tänne? Milläs tavalla se on kehittynyt?

jukka823:
Veikkaisin et ailahtelu johtuu pelkästään turhautumisesta..Turhautuminen kertoo taas siittä et ei "pää"kestä..
Säterillä on kuitenkin mahkut todella pitkälle.Se on miehestä itsestään kiinni missä pelaa parin vuoden päästä..Mielestäni ei ole vielä valmis ns.koviin haasteisiin.(jos kova joukkue mihin menee pelaan voi olla et ei turhautumisia tule)Eli Säteri tarvisi kovan joukkueen tuekseen,jotta hän onnistuisi todella hyvin.Mutta Kiitos Säterille huikeista otteista Tapparassa ja onnea tulevaisuuten

coly:

--- Lainaus käyttäjältä: jukka823 - Helmikuu 28, 2011, 13:43:05 ---Veikkaisin et ailahtelu johtuu pelkästään turhautumisesta..Turhautuminen kertoo taas siittä et ei "pää"kestä..

--- Lainaus päättyy ---

Voi olla että Säterille että on menny helppoja aivan kuten Niemisellekn mutta onhan myös fakta se että Tapparan pelisysteemi ei tukenut maalivahteja yhtään. Säteri on liigan ehdoton huippu ja itse ainakin olen onnellinen että tälläinen maalivahti on Tapparassa pelannut. Väitän että jos pelaisi paremmassa joukkueessa tai paremmassa Tapparassa puhuttaisiin paljon enemmän ja isommin otsikoin.

Mulla on nimenoman Säteristä hiukan sellainen kuva että mielenkiinto peliä kohtaan hiukan laskee jos kaverit edessä on kujalla kuin lumiukot ja kiekko uppoaa verkkoon pari kertaa. Silti en tästä nuorta miestä syytä ja hänen piikkiin heikkoa kauttamme ei todellakaan saa laittaa.

Kuten Tamminen sanoi lauantaina että Tappara on tehnyt niin vähän maaleja viime aikoina että yksinkertaisesti maalivahti ei voi eikä pysty voittamaan jokaista peliä Tapparalle, näinhän se on sillä viime voitot kaikki (JYP,Lukko,Jokerit) johtui hyvin pitkälle maalivahti Säteristä. Tämä on jokaisen syytä muistaa kun täällä kaveria dissaatte jota minä en hyväksy enkä ymmärrä millään.

Sanotaan näin että Tapparalla oli huikea nuori maalivahti aivan kuten Lehterä ja Enlund mutta näitä ei osattu hyödyntää muiden osa-alueiden ollessa täysin kuralla (valmennus,pelikirja ja pelikaverit). Onnea Harrille amerikkaan ja luo hieno ura, minä ainakin seuraan sitä tarkasti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta