Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Harri Säteri

<< < (64/79) > >>

Hakkuri:
Varmaan molemmille maalivahdeille tulee pelejä aika tasaisesti jatkossa. Oli syntymäpaikka tai seurahistoria mikä tahansa, niin kannattaa muistaa sekä Säterin että Niemisen pelaavan tällä kaudella Tapparan pussiin, siis oikeammin Tapparan puolesta!   :D

Niemisellekin on niitä helppoja siis mennyt monissa otteluissa, mutta kuitenkin viime kädessä minun mielestäni tärkeintä on se, pystyykö maalivahti ja tietysti aina myös joukkue voittamaan!! Onhan se hienoa pelata nollapelejä, tottakai. Samaten ns. virheetön suoritus, ok. Mutta ei se niin kauheasti lämmitä, jos joukkue ei voita. Niinpä olen hieman valmis katsomaan "läpi sormien", jos nyt jompikumpi maalivahdeista päästää jonkun "softiksen". Tärkeintä kuitenkin on venyä niin paljon, että se riittää voittoon. Ehkä joku täällä on niin pätevä, että osaa laskea {game saverit - helpot} vs. {laukaukset} jne. ja sikäli antaa tarkan arvosanan maalivahdille. Ihan hienoa, mutta minä yleensä tykkään siitä kun voitetaan. Se on yksi semmoinen aika iso asia.   8)

Molemmilla maalivahdeilla on varmastikin paineita. Säterille asetettiin ennen kautta aikamoista "kruunua", mutta kun se ei oikein ole mennyt niin... Pinnaa kiristää, voi tulla yliyrittämistä. Niemisen oli varmaan helpompaa tulla vieraaseen ympäristöön ilman "liikoja odotuksia". Mutta ei tuollainen autuus kauaa kestä. Nieminen tietää, ettei joukkue saa häneen kaatua, pisteitä ja voittoja on saatava. Lisäksi kun Säterillä on pohjalla tietty etulyöntiasema, niin kyllä se paineita Niemiselle saattaa tuoda. Jos ei mene hyvin, niin jää aivan totaalisesti luukunavaajaksi. Säterillä ei huonommallakaan pelillä tuo liene aivan yhtä todennäköistä?Tappara menee lisäksi niin "veitsenterällä", että kyllä maalivahdin jokaisella suorituksella on iso merkitys joka pelissä. Maalivahtia tarkastellaan aina... Helppoa, jos kyseessä oliskin jokin superjoukkue, joka helposti useimmiten kantaisi voittoon hieman heikommallakin maalivahtipelillä...

Ei nyt Tapparalla liigan huonoimpia maalivahteja ole, mutta ei aivan paras kaksikkokaan, ehkä. Mutta kaksikkona minusta parempi kuin kumpikaan tällä hetkellä yksilönä. Valmennusjohdon pitää aktiivisesti "haistella" maalivahtien päivän kuntoa ja jos vielä muulta joukkueeltakin saadaan tukea puolustuspäässä, niin ei tämä tällä sektorilla toivottomalta näytä.   8)

Hende:
Hyvää analyysiä Hakkurilta. Täysin samaa mieltä!

Säteriltä mun mielestä suht hyvä Hifk - peli. Muutama todella tärkee koppi ja ne 2 mitkä tehtii omiin, ei menny kyllä Säterin piikkiin. Pakko oikeestaan muotoilla vielä vähän ylistys-sanoja, kyllähän Säteri piti Tapparaa pystyssä muutamina hetkinä. Eli mies paikallaan tällä kertaa! Toivottavasti hyvät otteet jatkuisivat jatkossakin ja Harri sais uralleen nostetta ehkä Nhl-merkeissä ens kaudella.

Mazza:
Säterille pitää antaa krediitti Kärpät-voitostakin, täysin kylmiltään maalille ja pari game-seiveriä joiden myötä päästiin jatkoajalle ja voittoon. Ja itseluottamuksen kannalta on erittäin tärkeää että näitä voittopelejä tulee Harrinkin vyölle. Maalilla on nyt hieno kilpailutilanne ja molemmat venyvät välillä huippusuorituksiin. Samalla pistesarake täydentyy, tästä on hyvä jatkaa.

taappara:
Taitaa nääs meidän Säteri vertyä nyt! Aika huippupelin pelasi HIFKta vastaan. No jospa se tästä lähtee! :D

#51:
Voitaisiin minun puolestani jatkaa Säterillä lauantainakin. Pelasi hyvän ja varman pelin ja olisihan se pitkästä aikaa kiva nähdä Säterin pelaavan Hakamettässä pienen tauon jälkeen (no joo pelasi puoli erää Kärpät pelissä). Täällä moni on kritisoinut Säteriä siitä, että menee liian aikaisin jäihin ja yöos jää tilaa. Se on aivan totta, mutta sama ongelma on Niemiselläkin ja kun ottaa huomioon Niemisen epätasaisuuden niin voi olla, että tauon jälkeen vaaka kääntyy yhä selvemmin Säterin suuntaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta