Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Harri Säteri

<< < (61/79) > >>

Volvo#27:
Olen toki turha jätkä kommentoimaan Tapparan maalivahtitilannetta sillä seuraan paikanpäällä vain länsinaapureiden otteita. Siitä huolimatta on aivan käsittämätöntä, että joku edes kehtaa ilmoittaa laittavansa Saladen treidilistalle. Ok, tuleehan tuolla virheitä, näen sen netin kautta ja olen nähnyt sen edellisilläkin kausilla niin liigassa kuin junnuissa, mutta jos jengi edessä tekee yhtä monta maalia kuin me tällä hetkellä, on turha syyttää maalivahtia. Okei, tässä vaiheessa voimme toki sanoa, että itseluottamus koko joukkueella karisee maalivahdin virheen vuoksi tai siksi, etteivät saa ensimmäistä maalia tehtyä. Siinä vaiheessa voidaan varmaan heittää Virpiöt helvettiin ja katsoa kokoonpanoa taas uusiksi. Lähes sitä samaa kokoonpanoa, jota monet pitivät kuuden parhaan joukkoon menevänä ennen kauden alkua. Samaa mieltä olen siinä, että Hattu otti ensimmäisissä peleissä voittoja ja olis ehkä oikea valinta maalinsuulle. Jos Tapparassa ei peluuteta joka toisessa matsissa, kuten Jyväskylässä on tapana, niin silloin on ilmeisesti Hatun aika pelata ottelut tauon jälkeen. Mene ja tiedä, 2002 Draperikaan ei olisi pelannut lähes kymmentä peliä nollille ilman edessä pelaavien kenttäpelaajien apua, turha sitä on odottaa myöskään nykyiseltä kaksikolta.

Karski:
Oon kans yrittäny toitottaa, että Tapparan ongelmat on tällä hetkellä vähän muualla kun maalinsuulla. Jos kattoo tota viimeistä kuukautta, niin sinne mahtuu kyllä molempien maalivahtien pelejä joukkoon ja tulos on aina sama: turpaan. Valitettavasti maalivahdit saa Tapparassa liian vähän apuja puolustukselta. Hyvä esimerkki on vastustajan läpiajojen ja ylivoimahyökkäysten määrä tietyissä peleissä. Toki siä maalivahditkin tekee muun joukkueen tapaan virheitä, mutta jos antaa vastustajalle joka kerta 2 tai 3 maalia eteen ja tekee itse yhden lopussa tai ei yhtään niin ei voi taistella voitosta. Itse kans ehkä tauon jälkeen antaisin vuorostaan mahdollisuuden Hatulle ja mikäli ei toimi niin koittaisin sen jälkeen taas Salaattia. Uskon, että Salaatti löytää vielä paremman tason kauden aikana. Siihen toki tarvitaan myös joukkuetta avuks.

tapsa34:
Nollapeli on aina nollapeli! Hyvä Harri! Tahti paranee, kun latu pitenee? Toivottavasti se itseluottamus kohosi taas eilisen pelin jälkeen piirun verran? Veikkaan huomenna taas paikkaa tolppien väliin. Uskon laukauksia tulevan kaksi kertaa enemmän kuin eilen. Ja niitä tulee siitä maalin edestä sen puolet jos arvaan oikein. Niin että käskyä pakeille, että maalin edusta oltava siisti! Eikä sitten ainuttakaan helppoa sinne ylämummoon ;D.

Hende:
Jännä nähdä kumpi huomenna tolppien välistä. Tuntuu linjaus olevan, että vaihdetaan aina voiton jälkeen.

Takkuturkkien hyökkääjät välittömästi tatamiin ku 3 metrin sisälle ehtii Tapparan maalista ni hyvä tulee!

veka3:
Niin tuntuu salaatti parantavan otteitaan,niin kui pitääkin.
Oiskohan niin, että täl kertaa voittanutta veskaria ei vaihdeta...??

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta