Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Harri Säteri

<< < (29/79) > >>

Lare:

--- Lainaus käyttäjältä: Julle - Tammikuu 20, 2010, 15:06:01 ---Itse kannatan Lehdon kanssa jatkamista uudella aisaparilla - mikäli vain Lehto ei ole liian kallis.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mun mielestä yli 100k euroo on kakkosmaalivahdille aika helvetisti liikaa. Jos ei Lehto suostu hyvin merkittävään palkan alennukseen, niin itse katselisin Säterille ensi kaudeksi uuden kakkosmiehen ja sitten uutta ykköstä Harrin jälkeen. Lehto alkaa ykkösveskarina Tapparan tavoitteilla olla ehkä vähän nähty tapaus.

Jartsamies:

--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Tammikuu 20, 2010, 15:47:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julle - Tammikuu 20, 2010, 15:06:01 ---Itse kannatan Lehdon kanssa jatkamista uudella aisaparilla - mikäli vain Lehto ei ole liian kallis.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mun mielestä yli 100k euroo on kakkosmaalivahdille aika helvetisti liikaa. Jos ei Lehto suostu hyvin merkittävään palkan alennukseen, niin itse katselisin Säterille ensi kaudeksi uuden kakkosmiehen ja sitten uutta ykköstä Harrin jälkeen. Lehto alkaa ykkösveskarina Tapparan tavoitteilla olla ehkä vähän nähty tapaus.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se Lehdon palkka ole jo laskenut tuonne n. 75k paikkeille?

pete27:

--- Lainaus käyttäjältä: Jartsamies - Tammikuu 20, 2010, 18:36:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lare - Tammikuu 20, 2010, 15:47:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julle - Tammikuu 20, 2010, 15:06:01 ---Itse kannatan Lehdon kanssa jatkamista uudella aisaparilla - mikäli vain Lehto ei ole liian kallis.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mun mielestä yli 100k euroo on kakkosmaalivahdille aika helvetisti liikaa. Jos ei Lehto suostu hyvin merkittävään palkan alennukseen, niin itse katselisin Säterille ensi kaudeksi uuden kakkosmiehen ja sitten uutta ykköstä Harrin jälkeen. Lehto alkaa ykkösveskarina Tapparan tavoitteilla olla ehkä vähän nähty tapaus.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se Lehdon palkka ole jo laskenut tuonne n. 75k paikkeille?

--- Lainaus päättyy ---
75 on liikaa. 40 sopiva. keskiverto duunaria parempi palkka kuitenkin.
OT. mistä toi "k" tulee niinku tossa toi 75k? miksei se oo 75 tonnia, eli t ?

Rausku:

--- Lainaus käyttäjältä: pete27 - Tammikuu 20, 2010, 19:06:14 ---75 on liikaa. 40 sopiva. keskiverto duunaria parempi palkka kuitenkin.
OT. mistä toi "k" tulee niinku tossa toi 75k? miksei se oo 75 tonnia, eli t ?

--- Lainaus päättyy ---
k=kilo=10^3

eli esim 75 k€=75x10^3 €=75000 €

Mazza:
Säteri on noussut hiljalleen mv-tilastojen kärkeen etenkin selkeiden ykkösveskarien osalta. Raannalla on paras t% mutta hänellä on niin vähän pelejä ettei voi vielä verrata. Kun otetaan huomioon että Harri on vasta 20 niin suoritus on valtaisa. Silti nuori mies lentää illasta toiseen tutkan ulkopuolella. Esitykset ovat sitä tasoa ettei voi välttyä ajatukselta ovatko KHL-seurat hänen perässään ehkä jo ensi kauden osalta? Siinä saattaisi olla Tapparan mahdollisuus tehdä immoset eli rahaa huippupelaajallaan?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta