Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Harri Säteri

<< < (28/79) > >>

holvius:
Mitä me Norosella jos Säteri pelaa noin hyvin  ? Lienee turhan kallis mies lämmittää penkkiä. Toiseksi joku kokenut ja halpa, koska Säteri on ansainnut pelata ja paljon.

4_TRA:
Lehdon soppari loppuu... pystyykö jatkamaan ??
Saman ikäisiä taitavat olla.

Torspo:
Ei missään nimessä Lehdolle jatkoa! Salaatille sen sijaa pari vuotta eteenpäin vaikka vuosi onkin vielä jäljellä..

Number7:
Norosella me ei todellakaan tehdä mitään. Maksaa helvetisti, ja ei edes nykykunnossaan ole mikään pelastava enkeli. Perushyvä veska liigaan, ja pahasti ylipalkattu. Jos maksetaan paljon veskalle, niin maksetaan edes sellaiselle, joka oikeasti on todella kovan tason torjuja. Säterille ehdottomasti jatkoa, mikäli mahdollista. Itse kuitenkin epäilen, että mies kyllä pian lähtee rapakon taakse kokeilemaan. Ehkä jo ensi kauden jälkeen.

Julle:

--- Lainaus käyttäjältä: Torspo - Tammikuu 18, 2010, 16:17:35 ---Ei missään nimessä Lehdolle jatkoa! Salaatille sen sijaa pari vuotta eteenpäin vaikka vuosi onkin vielä jäljellä..

--- Lainaus päättyy ---
Voidaanhan sitä tarjota sopimusta vaikka kymmenelle vuodelle, mutta missään tapauksessa Säteri ei pelaa kovin pitkään Tapparassa. Hyvällä onnella vielä ensi kauden, mutta itse pitäisin todennäköisimpänä, että lähtee NHL:ään jo ensi syksynä. Ei ole mitään sisäpiirin tietoa, vaan Säteri pelaa tällä hetkellä niin hyvällä tasolla, saa varmasti sopimustarjouksen.

Nuori kaveri joutuu joka tapauksessa ensin farmiin opettelemaan paikallista pelityyliä, mutta sama kuvio on jo toteutunut monen suomalaismaalivahdin kohdalla, että lähdetään aika nuorena. Onko joku syy olettaa, miksi Säteri olisi poikkeus?

Eli joko Tappara joutuu lähitulevaisuudessa hankkimaan kaksi uutta maalivahtia, tai sitten tehdään Lehdon kanssa jatko, ja hankitaan vain yksi uusi. Itse kannatan Lehdon kanssa jatkamista uudella aisaparilla - mikäli vain Lehto ei ole liian kallis.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta