Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
"Mies taisteli, taklasi ja peitti laukauksia epätyypilliseen Koskela-tyyliin", sanoo Hirvonen Aamulehdessä. TAKLASI!! Viime Hakamettän pelissäki mies laitto kerran kunnon niitin! Myönnettävähän se on, että kun Tillu pelipäälle sattuu niin on tärkeä palanen joukkuetta.
Lainaus käyttäjältä: Joksu - Tammikuu 26, 2011, 07:05:41"Mies taisteli, taklasi ja peitti laukauksia epätyypilliseen Koskela-tyyliin", sanoo Hirvonen Aamulehdessä. TAKLASI!! Viime Hakamettän pelissäki mies laitto kerran kunnon niitin! Myönnettävähän se on, että kun Tillu pelipäälle sattuu niin on tärkeä palanen joukkuetta.Erinomainen peli Koskelalta. Hienoa, että asennetta löytyy ja erityisesti eilen, kun olijoukkueen kapteenina. Mahtava juttu.
Lainaus käyttäjältä: Kankaantaan profeetta - Tammikuu 26, 2011, 08:55:07Lainaus käyttäjältä: Joksu - Tammikuu 26, 2011, 07:05:41"Mies taisteli, taklasi ja peitti laukauksia epätyypilliseen Koskela-tyyliin", sanoo Hirvonen Aamulehdessä. TAKLASI!! Viime Hakamettän pelissäki mies laitto kerran kunnon niitin! Myönnettävähän se on, että kun Tillu pelipäälle sattuu niin on tärkeä palanen joukkuetta.Erinomainen peli Koskelalta. Hienoa, että asennetta löytyy ja erityisesti eilen, kun olijoukkueen kapteenina. Mahtava juttu.Tillulle kannattaisi ehkä siis tehdä niinsanotusti carlostevezit, eli laittaa mies kapteenistoon, jotta paras teho saadaan irti. Itse olen kyllä erittäin tyytyväinen Koskelan viimeaikaisiin otteisiin, ja mies on kyllä ehdottomasti - joistain rajoitteistaan huolimatta - joukkueen runkopelaajia. Olen Koskelan jatkosopimuksen kannalla, mikäli vain palkka pysyy kohtuullisissa rajoissa. Tillulle voisi ehkä tehdä sellaisen pidemmän, palkan osalta etupainotteisen sopimuksen.
Ja palkkakin on ilmeisen riittävä?
Lainaus käyttäjältä: tapsa34 - Tammikuu 26, 2011, 17:08:50Ja palkkakin on ilmeisen riittävä? Palkka on verotietojen mukaan sellaista luokkaa, että tulosta pitääkin syntyä ja Tillun tuleekin olla joukkueen kärkihyökkääjiä. Nyt on näyttänyt taas hieman paremmalta, mutta hinta/laatusuhde ei vieläkään ole kohdallaan.Koskelalle voisi joka tapauksessa tarjota jatkoja, mutta palkan pitää painua reilusti alle nykyisen (2009 verotietojen mukaan 124 000€).