Eihän tämä mikään uutinen ollutkaan vaan mielipide Villen toiminnasta, että ihan turhaan kiihkoat siellä
Se oli sun pääsi sisällä jo valmiina ollut mielipide Villestä, joten nyt näit tämänkin uutisen vain haluamallasi tavalla ja ihan turhaan syyllistit Nimon tässä tapauksessa. Syytät Villeä ihan turhaan siitä rikkeestä johon itse syyllistyt mitä räikeimmin, kohun nostattamiseen juuri kauden tärkeimmällä hetkellä. Joten tarkkuutta, tarkkuutta ja ennen kaikkea sitä medialukutaitoa nyt kaikille! Eikö koskaan opita, ihmettelen vaan...
Sitten toisekseen en ihmettele yhtään että nimimerkki 67 nosti tämän asian esille ja jo siinä vaiheessa olin varma että kyseinen hemmo nostaa seuraavaksi puheeksi valmennuksen huonouden ja pelikirjan puuttumisen --> pelaajien lähdön muihiin seuroihin. Ja näinhän siinä kävi, ei yllättänyt yhtään. Itse en lotkauta korvaanikaan moisille "uutisille", pelkkää naurettavaa potaskaa. Muistakaa nyt että toimittajat tekevät työtään, heidän täytyy saada kaivettua niitä juttuja vaikka mistä ja nykyään vielä mahdollisimman raflaavia otsikoita niihin, eikä monillakaan ole moraali kovin korkealla niissä hommissa.
Mutta Nimolla on moraali korkealla kaukalossa ja sydän kirveen muotoinen! Huomenna jatkuu pelit, kaikki sinne kannustaan Niemisen poikaa ja Tapparaa.