Kirjoittaja Aihe: Juhani Tamminen  (Luettu 21086 kertaa)

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #30 : Huhtikuu 17, 2009, 21:47:45 »
Tamminen on niin raskas kaveri ja täynnä itteään että toivon sportin laittavan miehen itsensä maksamaan sakot.

MM-kisoissakin joutuu kuuntelemaan tätä säälittävää horisijaa. Laitoin jopa Ylelle palautetta että poistaisivat Tammisen asiantuntijapestistä miehen sähläilyiden/lausuntojen takia. Laittakaahan muutkin samaa mieltä olevat Ylelle palautetta jospa tulisivat järkiinsä. Mahtavaa viihdettähän tuo Tammisen tilitys on, ei siinä mitään. Mutta en vain jaksa kuunnella sitä kuinka hän kisoissa kommentoi tyyliin "..kyseessähän on pelaaja jonka potentiaalin MINÄ näin, ja nostin hänet liigapelaajaksi.." EI vaan jaksais kuunnella!!!
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #31 : Huhtikuu 18, 2009, 08:37:48 »
Hehee... onhan tää aika pelle nykyään. Tai saatto olla aiemminkin mutta sillon oli hiljaa ja osas pelata kuitenkin ;D
Ikä alkaa painamaan ilman mainittavampia valmentajasaavutuksia. Paikallaan olis joku Norjan keikka pariks vuodeks, kyllä turskansyönti rauhottaa.

Poissa KPH

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 415
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #32 : Huhtikuu 18, 2009, 10:06:05 »
Nyt menee off topic, mutta norskit pitää suomalaisia muutenkin omituisina, niin pitääkö Tami lähettää sinne pilaamaan se vähäinenkin maine lopullisesti :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2009, 15:08:03 kirjoittanut KPH »

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #33 : Huhtikuu 18, 2009, 16:12:30 »
SM-liiga antoi Vaasan Sportille kymppitonnin sakot Tammisen käytöksestä
Tästä tulee vielä hauskaa: nyt selviää onko SM-liigalla oikeasti sakotusoikeus myös Mestisjoukkueeseen?
SM-liiga: Kurinpitopäätös Sportin valmentajan Juhani Tammisen asiassa ottelussa Ässät - Sport 11.4.2009
Tamminen valittaa sakoistaan urheilun oikeusturvalautakuntaan
- Nyt mitataan, missä kulkee valmentajan oikeuksien raja, jyrisee Tamminen
Pohjalainen: Tamminen vie sakkorangaistuksen urheilun oikeusturvalautakuntaan
HS: Tamminen valittaa Sportin sakoista
17.4. Pohjalainen: Sportille roima sakko Tammisen käytöksestä

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #34 : Huhtikuu 20, 2009, 19:37:01 »
Tami haluaa Ruotsiin
Tamminen suunnittelee ryhtyvänsä Björklövenin päävalmentajaksi ja seuran urheilutoimenjohtajaksi.
IS: Juhani Tamminen paljasti: Haluan nousta valtaan ruotsalaisseurassa

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #35 : Huhtikuu 22, 2009, 22:04:23 »
Tamminen jatkaa Vaasassa?
Seuran virallista vahvistusta odoteltaessa YLE kertoo:
ensi kausi Vaasassa ja seuraavakin, jos seura nousee SM-liigaan.
Sportin päävalmentajasta saadaan virallinen tieto torstaina 23.4. kello 16.00.
YLE: Tamminen jatkaa Vaasan Sportin päävalmentajana
Sport: Valmentaja julkistetaan torstaina klo 16.00

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #36 : Huhtikuu 23, 2009, 12:58:06 »
Heti mulle kaikki tänne!
Tamia huhutaan ensi kaudeksi Vaasan Sportin sekä päävalmentajaksi että urheilutoimenjohtajaksi.
Itsensä jalustalle nostaminen näköjään kannattaa, ilmeisesti sillä saa tuplapestin - ehkä myös tuplaliksan.
IS: Tuplarooli! Juhani Tamminen kahmii Sportissa kaiken vallan
Edit:
Eipä vaasalaiset tuosta tuplaroolista maininneet lehdistötilaisuudessaan.
Tamminen jatkaa Sportin päävalmentajana, YLE uutisoi oikein.

Sport: Tamminen jatkaa Sportissa, Dickenson uutena pelaajana
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2009, 16:58:01 kirjoittanut Trafan »

Poissa montonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 236
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #37 : Toukokuu 02, 2009, 15:09:07 »
Tami jakaa mielipiteitä laidasta laitaan, mutta mun mielestä ihan helkkarin hyvä kommentaattori mm-kisoissa :)
Nim. Buddha jatkoajassa: "Ennen tais olla meriittit baaritiskillä, kun sanoi, että palkan maksaa HIFK. Saako sillä meriitillä edes säälipillua enään. "

Poissa Oijennus

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #38 : Toukokuu 04, 2009, 07:28:24 »
Tami jakaa mielipiteitä laidasta laitaan, mutta mun mielestä ihan helkkarin hyvä kommentaattori mm-kisoissa :)
Tästä olen kyllä itse erimieltä. Tamminen toistaa aivan liian usein tiettyjä maneereitaan. Yksi asia mistä en itse tykkää (koskee myös muita kommentaattoreita), niin minkä takia tästä tarvii tehdä niin vakavaa. En muista parempaa studiota kuin Ruotsissa vuonna 95. Silloin Olli Keskinen veti studiota ja Pietilä kommentoi. Ei ollut liian vakavaa todellakaan, mutta asiat tuli kuitenkin puitua. Jääkiekko on kuitenkin ensisijaisesti viihdettä, mutta tänä päivänä studio on tehty liian vakavaksi. Lisäksi vielä Mertarannasta on tullut selostajakommnentaattori, mikä ärsyttää allekirjoittanutta suuresti.

Poissa petkos

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #39 : Toukokuu 04, 2009, 19:55:39 »
Tamminen puhuu tulosurheilusta,mutta itse ei ole päävalmentaja voittanu yhtään mitallia millään pääsarja tasolla,toki olen tyytyväinen Tammiseen tapparalaisena,sillä tamminen toimi tps päävalmentaja vuosina 85-88, ja Tappara oli joka vuosi suomenmestari,ikävä kyllä sen jälkeen tamminen ei enään jatkanu ja tps voittikin kolme kertaa peräkkäin mestaruuden.Mun puolesta sais valmentaja,kun vaan ei tampereella valmenna,no korkeintaan ilveksessä.

Poissa Jartsamies

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 92
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #40 : Toukokuu 05, 2009, 13:37:14 »
Tami jakaa mielipiteitä laidasta laitaan, mutta mun mielestä ihan helkkarin hyvä kommentaattori mm-kisoissa :)
Tästä olen kyllä itse erimieltä. Tamminen toistaa aivan liian usein tiettyjä maneereitaan. Yksi asia mistä en itse tykkää (koskee myös muita kommentaattoreita), niin minkä takia tästä tarvii tehdä niin vakavaa. En muista parempaa studiota kuin Ruotsissa vuonna 95. Silloin Olli Keskinen veti studiota ja Pietilä kommentoi. Ei ollut liian vakavaa todellakaan, mutta asiat tuli kuitenkin puitua. Jääkiekko on kuitenkin ensisijaisesti viihdettä, mutta tänä päivänä studio on tehty liian vakavaksi. Lisäksi vielä Mertarannasta on tullut selostajakommnentaattori, mikä ärsyttää allekirjoittanutta suuresti.

Jospa sä otatkin vaan itse asiat liian vakavasti?

Mun mielestä meininki on tänä vuonna ainakin ollut paljon rennompaa, varsinkin Pasi Numisen tulon myötä. Varsinkin Suhosen kanssa heittivät hyvää läppää. Ja sitten nämä Nurmisen ja Tammisen torjuntanäytökset! Jos se ei ole viihdettä, niin ei sitten mikään.
Tamin ja Suhosenkaan välillä ei ole mitään kitkaa, vaan miehet keskustelevat välillä yllättävänkin kepeästi.

Poissa NIÄMINEN

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #41 : Toukokuu 27, 2009, 20:25:05 »
Onhan Tami vähäsen leija kaveri,mutta tietää mistä puhuu. Tosin heittää joskus vähä ikäviä juttuja mediassa.

Poissa Nomadic

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #42 : Toukokuu 27, 2009, 20:42:18 »
Mulla meni kyllä tänä vuonna hermo Tammiseen ihan lopullisesti. Kamalaa valittamista joka asiasta, alkoi tuntumaan siltä että sille ei sitten mikään kelpaa. Vielä enemmän otti aivoon se että se tuntui ottavan joukkueesta tavallaan silmätikkuja joiden niskaan sitten kaadettiin kaikki se mikä joukkueella milloinkin nyt meni pieleen. Alkoi mielestäni lipsumaan jo aika asiattomalle linjalle jossain vaiheessa. En ole kyllä aikaisempina vuosina samaa huomannut, joten toivottavasti tämäkin jäi nyt tähän tai muuten kyllä ukko pois sieltä studiosta jatkossa!

Poissa Ojasfani#8

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 677
  • Sinioranssit & Seinäjoen Hurjat
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #43 : Lokakuu 14, 2009, 11:13:27 »
Tamille varoitus, Sportille sakot

Juhani Tamminen sai varoituksen epäurheilijamaisesta käytöksestä ja Vaasan Sportille rapsahti 1000 euroa sakkoa. Alkaa pikkuhiljaa menemään ihan överiksi tämä Tamin touhu!
Sinioranssit on täällä jäädäkseen
Ei meitä tap-piotkaan hiljentäis
On sydän sininen, on sydän oranssi
Ja suurin rak-kautemme Tappara

Laalaalallaalaa.......... ja suurin rakkautemme Tappara

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Juhani Tamminen
« Vastaus #44 : Lokakuu 15, 2009, 13:30:04 »
Tami selviää ihan mistä tahansa,
Jopa oman seurajohdon salakavalasta selkäänpuukotusyrityksestä seuran keskustelupalstalla. On se niin kova äijä. Suomen Chuck Norris?
IS: Seurajohtaja yritti erottaa Tammisen lietsomalla nettikeskustelua