Pidän Tampereesta kerta kerralta vähemmän. Toki viimevuoden Ilves-vierailusta jäi hyviä muistoja, mutta Tappara nyt aiheuttaa lähinnä mielipahaa. Olen joko masokisti tai muuten vain tyhmä mutta lauantaina saatte nauttia jälleen minun sekä muiden bluesfanien ratkiriemukkaasta kannatuksesta
Tappara ansaitsi voiton, Rantala junalipun Siperiaan. Ei tarvinnut olla mikään Einstein että tämän matsin pistäisi pitkävetoon tasuriksi.. Enpä tuosta Mäntylän tuuppasusta jaksa kitistä, tehty mikä tehty, ei sille enää mitään voi. Niille vaan jotka väittävät Mikko Lehtosen vapaaehtoisesti naama edellä kaukalon laitaan hypänneen, niskan murtumisen ja halvaantumisen uhalla, suosittelisin lämpimästi jotain paikallista hoitopaikkaa, missä etenkin SINUN ihmismieleen syvennytään tarkemmin. Suhonen lensi viimeksi suihkuun, mutta ei tämä tuomio nyt yllätä, kun Rantala on kyseessä. Jos miehen toiminta mm. rankkarissa ja tässä lopussa vitutti, niin en usko että Tamperelaisetkaan menisivät heti miestä suutelemaan, vaikka hänen henkilökohtaisellaan virheellään peli loppui. Toki olisi se voinut loppua hetkeä myöhemmin, who knows. Itse olisin ainakin viihtynyt hallilla vielä muutaman minuutin ja olisin mielummin nähnyt Tapparalta jonkin kunnon maalin, sellainen mikä ei jätä jossittelun varaan. Lisäksi voisin jossitella ylärimoista ynm, mutta enpä jaksa, eiköhän kaikki oleellinen ole sanottu.
Teretulemast Espooseen huomena, täältä ei löydy niin tuoreita vihanneksia kuin Tampereelta, joten ottakaa omat porkkanat mukaan
Toivottavasti Blues ei tarjoa samanlaista tuubaa kotiluolassaan kuin on tarjonnut Tampereen harmittavan vähäiselle yleisölle parina viime kertana.
Ps. Ei se Blues nyt ole niin vaikea kirjoittaa, lähes poikkeuksetta olemme Bluus, Bluussi tjsp. Tietääkseni Englannin kielen opetuksen ilosanoma on sinne pohjoiseenkin kantautunut, joten jospa edes yrittäisitte. Tappara on toki astetta tyhmemmille helpompi tavuttaa, 3 tavua ja vain 4 eri kirjainta.
Pps. Bluesin ylivoima oli ihan rektumista.
e. Miten kuului kannatus? Teilläpäin edelleen yllättävän hiljaista, ehkä te huomiseksi avaatte silmänne ja mielenne ja tajuatte että pelataan pleijareita